Ga naar inhoud

Monobloc hydrogel prothese


Gast Missy77

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

Zal mij even voorstellen ben Missy, moeder van 2 kinderen en 41 jr (57kg)  

Ik overweeg al langere tijd een borstvergroting en ben al bij meerdere intakes geweest o.a Dr. Visser, dr. van Selms en Dr. Nio. 

Mijn keuze gaat uit naar Monobloc  hydrogel prothese.

Vindt het best eng om de stap te maken.

Vooral om het resultaat, hoeveel cc.

(Advies is 340cc tot 370 cc)

Vindt het erg fijn om hier op de site ervaringen te lezen. 

Maar ook benieuwd naar resultaten, ervaringen van die gene die Monobloc hydrogel prothese hebben. 

En wat de ervaringen naar verloop van tijd zijn.

Hoop hierdoor ook mijn laatste stap te zetten, en net zo blij te zijn als vele andere reacties met een BV.

 

Groetjes Missy

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Missy77:

Hoi allemaal, 

Zal mij even voorstellen ben Missy, moeder van 2 kinderen en 41 jr (57kg)  

Ik overweeg al langere tijd een borstvergroting en ben al bij meerdere intakes geweest o.a Dr. Visser, dr. van Selms en Dr. Nio. 

Mijn keuze gaat uit naar Monobloc  hydrogel prothese.

Vindt het best eng om de stap te maken.

Vooral om het resultaat, hoeveel cc.

(Advies is 340cc tot 370 cc)

Vindt het erg fijn om hier op de site ervaringen te lezen. 

Maar ook benieuwd naar resultaten, ervaringen van die gene die Monobloc hydrogel prothese hebben. 

En wat de ervaringen naar verloop van tijd zijn.

Hoop hierdoor ook mijn laatste stap te zetten, en net zo blij te zijn als vele andere reacties met een BV.

 

Groetjes Missy

 

Welkom 

De eerste die me te binnen schiet is @B00bies met een heel mooi resultaat door Dr. Nio.

Succes met je keuze.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Ank:

Welkom 

De eerste die me te binnen schiet is @B00bies met een heel mooi resultaat door Dr. Nio.

Succes met je keuze.

xx Ank

 

Hoi! 

Dankjewel Ank! Klopt, er zijn trouwens steeds meer dames met de hydrogels op het forum. Ik weet ze inmiddels ook niet meer allemaal uit mijn hoofd. Ik ben nu ruim één jaar po en ik heb 320cc voor de spier laten plaatsen. Ik ben er heel blij mee, behalve dan dat ze van mij iets groter hadden gemogen. Daar hebben overigens veel dames last van. Maar ach, vergeleken met hoe het eerst was heb ik echt niets te klagen. Je zou ook bij de foto’s van @gastmama kunnen kijken (die staan openbaar) en toestemming aan @ellen001 kunnen vragen voor haar foto’s. Zij hebben ook allebei een mooi resultaat en zijn ook bij dr Nio geweest. Dr Visser en dr Selms staan overigens ook goed bekend. Als je via de zoekbalk rechtsboven zoekt op hydrogel vind je meer dames met de monobloc hydrogel protheses. 

 

Ik zal je toevoegen aan mijn album. 

 

Succes! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi..

 

Wat fijn dat jullie met mij mee denken. Dankjewel..

BOObies fijn dat je mij hebt toegevoegd. 

Je hebt een heel mooi resultaat, past ook hellemaal bij jou figuur.

En wat voor cupmaat had jij voor de tijd?

En jij hebt ze voor de borstspier, was dat ook het advies of wou jij dat zelf graag?

Ben nog niet zo bekend met het forum maar wordt er steeds handiger in:D

 

Xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, 

 

Dankjewel! Ik droeg hiervoor altijd een 70C van de Hunkemoller, oogde als een Bcup. Ik draag nu 60G/H of 65F afhankelijk van het merk. Zo groot ogen ze trouwens absoluut niet. Omvang 70 is mij eigenlijk te groot, kwam ik na het bezoek aan een “echte” lingeriespeciaalzaak achter. 

 

Ik wilde ze graag voor de spier, omdat ik liever niet in een gezonde spier laat snijden en ik graag onder lokale verdoving geopereerd wilde worden. Voor de spier kon bij mij net  mits ik niet te veel cc zou nemen. Ik sta er overigens bij een wissel wel voor open om ze dual plane/achter de spier te laten plaatsen als dat echt nodig is.

 

Ik voel de protheses overigens wel een beetje zitten. Bijvoorbeeld aan de onderkant als ik er met twee vingers op druk. De huid is daar denk ik iets dunner. Ook aan de binnenkant,  wat meer onderaan de borst, voel ik ze als ik op mijn zij ga liggen. Ik voel ook dat ze wat rimpelen. Gelukkig zie je de rimpels niet. 

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt :) 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan zegt mijn gevoel dat ik mischien toch voor 370cc moet gaan. 

Had 70C/D en na de zwangerschap is dit minder geworden.

Dr. Nio en Dr. Visser geven advies 340cc of 370cc dual plane.

Wilde ook graag voor de spier maar,

heb dit trouwens niet aangegeven maar dat was duidelijk voor hun..

Maar denk ook door mijn leeftijd dat het beter is achter de spier. 

Zelf zou ik denken 370cc is voor mij te veel maar als ik resultaten zie vindt ik het heel mooi. 

Denk dat het ook snel vertrouwd raakt. 

Ik heb nog even de tijd...

Dat je de prothese iets voelt zou ik niet erg vinden alleen als je het zou kunnen zien. Maar wat jij al aangeeft is dat niet het geval. 

 

Xx Bedankt..

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.