Ga naar inhoud

Theezakje34 : 28 augustus 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Theezakje34

Aanbevolen berichten

  • Reacties 265
  • Created
  • Laatste Reactie

@Theezakje34 dat dacht ik ook toen ik ze vanaf de bovenkant zag totdat ze mij omhoog hielpen en ze een spiegel voor hielden toen dacht ik echt WoW zijn die van mij! En verkijk je er niet op ze zijn nog opgezwollen ben nu precies 2 weken po en ze zien er echt een stuk groter uit als ik het begin al zeg ik het zelf ze worden echt met de dag mooier alles zit na de operatie zo strak. 

Hoe gaat het met je en hoe is de operatie verlopen? Heb je pijn? Vond je buik er op de foto’s inderdaad ookal mooi plat uit zien, is een compliment toch dat ze dat zeiden hihi. Lekker uit rusten en genieten en goed voor je laten zorgen :wub::53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen1997 haha dat klinkt goed! Ja heb het maar even van voren gezien, kan niet wachten om thuis te kijken haha! 

Heb vooral veerel spierpijn op de borst, buik voel ik tot op heden niet!

net wezen plassen. Jeetje nu merk je pas dat je overal je borstspier bij gebruikt zeg. Hele opgave om je bed uit te komen zonder armen:wacko:

 

die van jou zien er ook zeker super mooi uit!! Mooie maat hoor!! Benieuwd naar die van mij als ze gaan zakken enzo.. nu zit aan de onderkant nog helemaal niks lijkt wel :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Theezakje34 dankjewel ben er zelf ook blij mee !! 

Ja dat uit bed komen en omhoog komen is de eerste dagen even lastig heb je wel even een beetje hulp bij nodig. Maar fijn dat je tot nu toe nog niet veel pijn hebt, hoeft ook niet te betekenen dat je nog meer pijn gaat krijgen hoor had ik zelf ook niet. Lijkt me wel extra lastig omdat je ook aan je buik geopereerd bent met omhoog komen? Ben zo benieuwd hoe het eruit komt te zien maar alles wat Frans maakt is mooi dus dat komt helemaal goed. Een heel goed en fijn herstel toegewenst en geniet van je mooie lichaam, Wat zullen veel mensen een keer extra omdraaien om jou te bewonderen !! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen1997 ahh Ellen wat een ontzettend lieve opmerking van jou!!:68: nou dat zal bij jou zeker niet anders zijn!!!

 

kom jij uit 1997?

 

ja ben zelf ook benieuwd!! Kan niet wachten om eens rustig voor de spiegel te gaan kijken!! Maar ook wel bang.. heb echt een beeld in mijn hoofd en als dat afwijkt.... bind ze nu iig heel puntig, aan de onderkant lijkt niks te zitten.. hoop uiteindelijk eigenlijk wel op een beetje hang:) 

 

zal straks even een verslagje maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Theezakje34 ja kom uit 1997 :blush:

Heb je de Triumph bh aan vanuit hun zelf? Ik heb die namelijk ook aan en door die bh lijken ze nog extra puntig... Dus het ligt ook echt aan de bh hoor en ze zijn bij niemand eigenlijk al echt heel mooi op het begin. Dat vond ik ook super spannend de eerste keer zelf spieken voor de spiegel en word de komende weken alleen maar meer want worden echt met de dag mooier en gaan ook echt meer ‘hangen’. Vind zelf ook wel lijken alsof Frans ze op het begin extra hoog erin zit waardoor ze echt ik je nek zitten en waardoor idd lijkt of er aan de onderkant niks zit maar geen paniek dat gaat allemaal nog goed komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo vanmorgen 7:45 melden na een kort nachtje.

om even voor 9 werd ik opgehaald, nou schortje aan, jeetje charmant zo’n ding he. Zag door die spleet achter mijn benen en billen en een heel fijn licht en dacht, nou misschien kunnen ze beter die even aanpakken :P

 

goed infuus erin, alles aftekenen en daar gingen we. Nog lekker beetje gelachen ervoor en weg was ik.

3 uur later werd ik wakker, klappertanden joh... maar wel meteen even onder de deken spieken, oeh die zijn puntig.. niet heel geoot maar wel goed denk ik, wel wat ver uit elkaar lijkt het van boven, terwijl ik van te voren best een klein spleetje had.

 

nou beetje bijkomen, iets gekregen ivm het rillen en trillen en een ijsje erbij :).

toen naar de kamer waar ik 12:30 was.

nou na een tijde even met de spiegel mogen kijken maar eerlijk gezegd, weet niet meer hoe ze eruit zagen. Ja heel hoog, onderkant plat en raar:).

bh aangekregen, band erom en buikband aan.

had een catheter maar die mocht er vrij snel uit.

 

nou lekker beschuitje en broodje gegeten en voelde me eigenlijk wel prima. Tenminste ontzettend spierpijn maar geen last van de narcose oid.

 

kwam nog de anesthesist langs, nou mevrouw de buik zal wel zeer doen? Hij zit best straks maar hij was al heel strak, dacht eigenlijk dat het een vergissing was die buik correctie :124: ...

 

rond 5 kwam de arts. We hebben niet meer naar de borsten gekeken maar alleen naar de buik. Hij heeft als extraatje toch nog iets/laatste beetje vet weggehaald, heel fijn. Dat is nu wat blauw. Verder vind ik het eng om te zien. Zijn toch grote littekens die nu bobbelig zijn enzo dus heb dan toch angst van hoe wordt het he....

heb een drain die er donderdag uit mag, is nu wel dik van het vocht.

 

nou rond 6 mocht ik naar huis. Lig nu bij moeders op de bank en heb lekker gegeten. Voel vooral enorme spierpijn, blij dat de buikspieren niet hoefden anders had ik echt niets gekund vrees ik haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @Theezakje34

 

Ik heb op 5 oktober ongeveer dezelfde operatie opstaan, alleen heb ik een borstlift ipv een vergroting :3:

Bij moet moeten de spieren normaal ook niet gedaan worden, maar ik lees dat het alsnog veel pijn doet aan je spieren? :blink: Bummer :107:

 

Ik begin er ook erg naar uit te kijken!

Nog maar 38 dagen te gaan :63:

 

Goed om te lezen dat het precies nog wel meeviel in jou geval?

Je bent ook al thuis?

Mij is verteld dat ik zeker 2 dagen in het ziekenhuis moest bliijven :80:

 

Heb je eventueel ook voor en na foto's die ik zou mogen/kunnen zien?

 

Groetjes!

 

Angelice

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Angelice spannend meid, dat schiet al op!! Ik mocht idd meteen naar huis! Heb/had ook een erg kleine wond waardoor dat kon. Voel eigenlijk helemaal niks aan mijn buik tot nu toe. Spieren kan ik daar prima aanspannen. 

 

Ik zal je toevoegen, staan voor foto’s in, na foto’s moet ik nog maken, heb nog niks gezien haha.maar die zie je dan vanzelf langskomen wanneer ik ze in het album heb gezet en je kijkt bij bladeren/ fotoalbum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ellen1997 zo jij bent er ook vroeg bij, of juist laat haha.

 

mensen kinderen. Ik lag half 12. Nou kriebel op de wang, kriebel op de arm, hoofd enz.. ging aan 2 stuk door, lag ik weer en weer die arm omhoog<_<.

ben een buijskaper dus dit is echt hel! Heb ook pijn aan me rug lijkt het? Bovenaan tussen de schouderbladen zo’n beetje?

 

nou zo mezelf maar eens uit bed krijgen, plassen, pillen erin en hopelijk slapen pffff gister 4 uur van de Zenuwen en nu ook maar 2 uur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.