Ga naar inhoud

Theezakje34 : 28 augustus 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Theezakje34

Aanbevolen berichten

NOU vanmiddag langs geweest. Assistente haalde me op, kapje over haren enz. Toen kwam Frans, die keek even en ze zeiden beide meteen al nou dat valt heel erg mee volgens mij... nou gaan liggen en hij heeft goed gevoeld en het was geen ‘zakje met vocht’ ofzo maar gewoon zwelling, vocht vet enz, zoiets zei die. Dus hij ging me buik een beetje masseren, poeh dat voelde niet fijn. Kan het slecht uitleggen maar dat hele stuk is dood, en wat je voelt is beursheid. Maar goed dat moet ik iedere dag gaan doen om het war soepeler te krijgen. De litteken vond hij werelds mooiste littekens :unsure: hij zei dat ze er echt keurig uitzagen zeker voor 4 weken nog maar. Hij legde ook uit dat een litteken eerst altijd gerimpeld is maar later strak wordt,hij deed het voor bij het gordijn wat er hing, geplooid en strak :) 

 

ik zei dus ook dat ik de navel wat hoekig vond, hij vond hem mooi haha. Nou ja ik zei hij is wat driehoekig waarop hij aangaf toch echt een ronde navel te hebben gemaakt ;) ook dit zal nog veranderen met de tijd.

ik zeg eerlijk dat dit het enige is wat ik wat lastig vind te geloven.. driehoek kan niet zomaar rond worden lijkt me... 

 

ook even gevraagd naar de grote tepels. Hij gaf aan dat ze hetzelfde zijn maar omdat er geen gevoel inzit ze nu wat groter lijken wellicht. Als er weer gevoel in komt krimpen ze dus soms ook weer.. ze riepen trouwens meteen iets over 3,8 of 4 cm ofzo ik dacht huh, maar blijkbaar heeft iedereen evengeote tepels?! Dacht eerst dat het een grapje was maar nee..

 

al met al fijn dat ik even ben langs geweest. Het is echt een enorm vriendelijke man met humor! Mocht over twee weken nog wel een keer langskomen.. over de nazorg iig echt niets te klagen!!! 

 

Heb even foto bijgevoegd van de borst littekens 1 week geleden en nu. Vind het zelf een heel geoot verschil, je ziet ook goed dat ze op een andere olek zitten nu, dus de borsten zijn wat gezakt!

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 265
  • Created
  • Laatste Reactie
5 minuten geleden zei Theezakje34:

NOU vanmiddag langs geweest. Assistente haalde me op, kapje over haren enz. Toen kwam Frans, die keek even en ze zeiden beide meteen al nou dat valt heel erg mee volgens mij... nou gaan liggen en hij heeft goed gevoeld en het was geen ‘zakje met vocht’ ofzo maar gewoon zwelling, vocht vet enz, zoiets zei die. Dus hij ging me buik een beetje masseren, poeh dat voelde niet fijn. Kan het slecht uitleggen maar dat hele stuk is dood, en wat je voelt is beursheid. Maar goed dat moet ik iedere dag gaan doen om het war soepeler te krijgen. De litteken vond hij werelds mooiste littekens :unsure: hij zei dat ze er echt keurig uitzagen zeker voor 4 weken nog maar. Hij legde ook uit dat een litteken eerst altijd gerimpeld is maar later strak wordt,hij deed het voor bij het gordijn wat er hing, geplooid en strak :) 

 

ik zei dus ook dat ik de navel wat hoekig vond, hij vond hem mooi haha. Nou ja ik zei hij is wat driehoekig waarop hij aangaf toch echt een ronde navel te hebben gemaakt ;) ook dit zal nog veranderen met de tijd.

ik zeg eerlijk dat dit het enige is wat ik wat lastig vind te geloven.. driehoek kan niet zomaar rond worden lijkt me... 

 

ook even gevraagd naar de grote tepels. Hij gaf aan dat ze hetzelfde zijn maar omdat er geen gevoel inzit ze nu wat groter lijken wellicht. Als er weer gevoel in komt krimpen ze dus soms ook weer.. ze riepen trouwens meteen iets over 3,8 of 4 cm ofzo ik dacht huh, maar blijkbaar heeft iedereen evengeote tepels?! Dacht eerst dat het een grapje was maar nee..

 

al met al fijn dat ik even ben langs geweest. Het is echt een enorm vriendelijke man met humor! Mocht over twee weken nog wel een keer langskomen.. over de nazorg iig echt niets te klagen!!! 

 

Heb even foto bijgevoegd van de borst littekens 1 week geleden en nu. Vind het zelf een heel geoot verschil, je ziet ook goed dat ze op een andere olek zitten nu, dus de borsten zijn wat gezakt!

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Gelukkig maar, fijn dat je gerust gesteld bent. Toch? 

Ziet er prachtig uit. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Theezakje34:

NOU vanmiddag langs geweest. Assistente haalde me op, kapje over haren enz. Toen kwam Frans, die keek even en ze zeiden beide meteen al nou dat valt heel erg mee volgens mij... nou gaan liggen en hij heeft goed gevoeld en het was geen ‘zakje met vocht’ ofzo maar gewoon zwelling, vocht vet enz, zoiets zei die. Dus hij ging me buik een beetje masseren, poeh dat voelde niet fijn. Kan het slecht uitleggen maar dat hele stuk is dood, en wat je voelt is beursheid. Maar goed dat moet ik iedere dag gaan doen om het war soepeler te krijgen. De litteken vond hij werelds mooiste littekens :unsure: hij zei dat ze er echt keurig uitzagen zeker voor 4 weken nog maar. Hij legde ook uit dat een litteken eerst altijd gerimpeld is maar later strak wordt,hij deed het voor bij het gordijn wat er hing, geplooid en strak :) 

 

ik zei dus ook dat ik de navel wat hoekig vond, hij vond hem mooi haha. Nou ja ik zei hij is wat driehoekig waarop hij aangaf toch echt een ronde navel te hebben gemaakt ;) ook dit zal nog veranderen met de tijd.

ik zeg eerlijk dat dit het enige is wat ik wat lastig vind te geloven.. driehoek kan niet zomaar rond worden lijkt me... 

 

ook even gevraagd naar de grote tepels. Hij gaf aan dat ze hetzelfde zijn maar omdat er geen gevoel inzit ze nu wat groter lijken wellicht. Als er weer gevoel in komt krimpen ze dus soms ook weer.. ze riepen trouwens meteen iets over 3,8 of 4 cm ofzo ik dacht huh, maar blijkbaar heeft iedereen evengeote tepels?! Dacht eerst dat het een grapje was maar nee..

 

al met al fijn dat ik even ben langs geweest. Het is echt een enorm vriendelijke man met humor! Mocht over twee weken nog wel een keer langskomen.. over de nazorg iig echt niets te klagen!!! 

 

Heb even foto bijgevoegd van de borst littekens 1 week geleden en nu. Vind het zelf een heel geoot verschil, je ziet ook goed dat ze op een andere olek zitten nu, dus de borsten zijn wat gezakt!

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wow! Wat een verschil op de foto. Zowel het helen als de verplaatsing. Maar dat verhaal dat iedereen dezelfde maat tepels heeft is toch echt klets hoor... 

maar fijn dat het er goed uit ziet allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooo jezus, dan zijn je booboes echt wel mooi gezakt in 1 week.. bij mij zitten ze precies in de plooi pff

Heb wel al het zelfde soort littekens, mijne zie je ook haast al niet meer..

 

Heel fijn dat je toch gerustgesteld bent en over 2 weken gewoon extra nog een keer laten checken (gewoon omdat het kan:4:)

 

Ben idd ook wel benieuwd of die hoekige toch rond kan worden.. maaaar dat zie je ook met boobies na een.bv.. die zijn soms vierkant en worden toch rond :10: geeft misschien een.beetje hoop! :116:

 

Liefss xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Theezakje34 waauww wat een verschil in een week tijd echt hele mooie kleine littekens en je hebt echt al een super mooi decolleté mooi dicht naar elkaar. 

En je buik komt ook zeker goed hij is daar zo eerlijk en nuchter over allemaal komt echt goed ! En ik denk dat veel meiden hun geduld hier op de proef gesteld word haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Ellen1997:

@Theezakje34 waauww wat een verschil in een week tijd echt hele mooie kleine littekens en je hebt echt al een super mooi decolleté mooi dicht naar elkaar. 

En je buik komt ook zeker goed hij is daar zo eerlijk en nuchter over allemaal komt echt goed ! En ik denk dat veel meiden hun geduld hier op de proef gesteld word haha.

Thnks meid:)

 

ja stond er zelf ook van te kijken, qua litteken als het zakken echt veel in 1 week! Ja hele fijne arts! Over 2 weken weer terug, echt keurig!! Hoe is het met jou? Al steeds wat blijer ermee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-9-2018 om 18:02 zei Theezakje34:

Gister mochten de pleisters er dus af. Dat viel me toch echt wel tegen. 

Dus gemaild naar de kliniek met foto’s.

kreeg een reactie van Frans zelf terug, erg netjes!

hij gad aan dat ik niet naar de details moet kijken. Dat niet alle wondjes ook littekens worden.. en echt geduld moet hebben.

dit wist ik natuurlijk wel, maar ik schrok van een par dingen.

navel is niet rond maar beetje driehoekig, en het grote litteken heeft aan het uiteinde echt een soort rimpels.. alsof de hechting te strak zit zeg maar.. hij gaf aan dat dit in de loop der tijd weer bijtrekt en hij vond het er zelf fantastisch uitzien.. hier probeer ik dus maar op te vertrouwen.

Maar toch is het balen.. ik heb nu bijvoorbeeld nog geen foto van me buik toegevoegd aan mijn album hier, puur omdat ik me er toch een beetje voor schaam, net als voorheen dus...

Hij is nu zelfs nog dikker als voor de operatie .

 

heb wel een nieuwe foto van de borsten toegevoegd. Ook deze littekens zijn zeker nog niet glad maar wellicht komt dit ook gewoon nog.

verder geen verschil met 5 dagen geleden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Bloemmetje:

Zooo jezus, dan zijn je booboes echt wel mooi gezakt in 1 week.. bij mij zitten ze precies in de plooi pff

Heb wel al het zelfde soort littekens, mijne zie je ook haast al niet meer..

 

Heel fijn dat je toch gerustgesteld bent en over 2 weken gewoon extra nog een keer laten checken (gewoon omdat het kan:4:)

 

Ben idd ook wel benieuwd of die hoekige toch rond kan worden.. maaaar dat zie je ook met boobies na een.bv.. die zijn soms vierkant en worden toch rond :10: geeft misschien een.beetje hoop! :116:

 

Liefss xxx

Fijn dat je littekens sl zo klein zijn zeg!! Super toch! Jij hebt geen foto’s he? Ben wel benieuwd :)

 

ja ga over 2,5 week weer langs, na controle is wel echt super daar!!

 

ja ben ook heeeeel benieuwd naar die navel, rijd kan niet snel genoeg gaan haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Theezakje34:

Hoi roos, je hebt niks getypt haha :)

Haha nee ik zie het inderdaad. Ben hier nog helemaal nieuw! Net een voorstel topic aangemaakt, ik zag dat dat nodig was om albums in te zien. Ik ben ook erg enthousiast geworden over Frans Straten en wil zelf ook al een lange tijd een borstvergroting laten doen. Dus ben jullie al een tijdje aan het volgen in dit topic! Super fijn dat jullie zo enthousiast over hem zijn. Ik zie graag je foto’s, ben reuze benieuwd geworden!!

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Roos-26:

Haha nee ik zie het inderdaad. Ben hier nog helemaal nieuw! Net een voorstel topic aangemaakt, ik zag dat dat nodig was om albums in te zien. Ik ben ook erg enthousiast geworden over Frans Straten en wil zelf ook al een lange tijd een borstvergroting laten doen. Dus ben jullie al een tijdje aan het volgen in dit topic! Super fijn dat jullie zo enthousiast over hem zijn. Ik zie graag je foto’s, ben reuze benieuwd geworden!!

 

X

Geen probleem meid! Is ook even inkomen he:) ik ben inderdaad 4 weken geleden geholpen en zeer tevreden! Kundige arts en hele vriendelijke mensen die ook daarna nog voor je klaar staan, ook erg belangrijk!!

ik heb een openbaar album en een privé album! Ik zal je even toevoegen! Heb je al een afspraak voor consult staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Theezakje34 Dat zakken kan in een week echt snel gaan. Heb toen 5 weken po was af en toe de bh en band een tijdje af gelaten en met een feestje zelfs een gewone bh aan. Slaap nu zelfs zonder bh wat ik nooit gedacht had riep heel hard dat ik dat ookal na die 6 weken niet zou durven. Ze zijn al goed gezakt en zijn ook echt net echte borsten, zakken is denk ik nog niet helemaal klaar. Maar nu ik goed passende bh’s heb en mooi uit ziet in kleding heb ik nu eindelijk dat ik zeg wauw ik heb tieten en krijg zoveel complimenten! 

Valt ook wel op als in de winkel sta dat sommige toch even stiekem kijken, een shirt met col staat misschien nog wel sexyer als een lager uitgesneden shirt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Ellen1997:

@Theezakje34 Dat zakken kan in een week echt snel gaan. Heb toen 5 weken po was af en toe de bh en band een tijdje af gelaten en met een feestje zelfs een gewone bh aan. Slaap nu zelfs zonder bh wat ik nooit gedacht had riep heel hard dat ik dat ookal na die 6 weken niet zou durven. Ze zijn al goed gezakt en zijn ook echt net echte borsten, zakken is denk ik nog niet helemaal klaar. Maar nu ik goed passende bh’s heb en mooi uit ziet in kleding heb ik nu eindelijk dat ik zeg wauw ik heb tieten en krijg zoveel complimenten! 

Valt ook wel op als in de winkel sta dat sommige toch even stiekem kijken, een shirt met col staat misschien nog wel sexyer als een lager uitgesneden shirt.

Wat fijn om te horen meid!! En ze voelen ook al eigen dus, of nou ja echt? Dat is hier nog niet, vind ze nog wel een beetje opgeplakt voelen zeg maar haha.

 

super leuk ook dat je complimentjes krijgt!! Ennuh een col, laat ik er vandaag nou net 2 gekocht hebben hhahaha. Was mij ook al opgevallen namelijk, dar accentueert het meer he. Zou ik vroeger juist weer nooit aangedaan hebben :) 

kan niet wachten hoe het eruit ziet met gewone bh’s bij mij!

 

super leuk te horen dat je er nu wel blij mee bent, ze zijn ook prachtig hoor!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Theezakje34 Krijg veel te horen dat de grootte precies goed is wel flink maar niet overdreven. Kan nu ook precies nog mooie bh’s halen gelukkig hoef niet perse naar een speciaalzaak. Kan nu echt niet wachten tot het weer zomer is en met trots kan gaan zwemmen. 

Hoelang ben je nu po? Enigste tip ga pas bh’s halen met 6 weken ik heb met 3 weken en paar dagen bh’s gehaald en die passen nu niet meer omdat ze door het zakken meer ronding en projectie gaan krijgen. Maar ben ik stiekem wel trots op dat die niet meer passen haha. 

Heb je ookal een beetje stiekem toch wel bh’s uitgezocht? :wub:

Vind ze bij jou ook echt heeeel mooi al en ook veel verschil met de eerste week. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Ellen1997:

@Theezakje34 Krijg veel te horen dat de grootte precies goed is wel flink maar niet overdreven. Kan nu ook precies nog mooie bh’s halen gelukkig hoef niet perse naar een speciaalzaak. Kan nu echt niet wachten tot het weer zomer is en met trots kan gaan zwemmen. 

Hoelang ben je nu po? Enigste tip ga pas bh’s halen met 6 weken ik heb met 3 weken en paar dagen bh’s gehaald en die passen nu niet meer omdat ze door het zakken meer ronding en projectie gaan krijgen. Maar ben ik stiekem wel trots op dat die niet meer passen haha. 

Heb je ookal een beetje stiekem toch wel bh’s uitgezocht? :wub:

Vind ze bij jou ook echt heeeel mooi al en ook veel verschil met de eerste week. 

Echt dijn dat he nu wel blij bent! Zoals ik het zie past het idd heel mooi bij je lichaam, das toch ook wel belangrijk!!

nee nog geen bh’s gepast. Nog 1,5 werk wachten:) vanmorgen wel een oude, was 80c en die was iig te klein haha

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Theezakje34:

Echt dijn dat he nu wel blij bent! Zoals ik het zie past het idd heel mooi bij je lichaam, das toch ook wel belangrijk!!

nee nog geen bh’s gepast. Nog 1,5 werk wachten:) vanmorgen wel een oude, was 80c en die was iig te klein haha

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wow mooi!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Theezakje34:

Echt dijn dat he nu wel blij bent! Zoals ik het zie past het idd heel mooi bij je lichaam, das toch ook wel belangrijk!!

nee nog geen bh’s gepast. Nog 1,5 werk wachten:) vanmorgen wel een oude, was 80c en die was iig te klein haha

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Helemaal eens met Ellen, ze zijn heel mooi & staan erg mooi bij elkaar! :wub:. Aftellen naar nieuwe bh's kopen is begonnen hahah !

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nou hier komt mijn bh update :)

 

naar de livera geweest, zei dat ik geen idee had welke maat dus of ze wilde opmeten.ze meette gewoon over het shirtje heen gelukkig.

nou zegt ze je omvang is 75 of... ik dacht 80 nee zegt ze, 70, zit ertussen!! Ehh heb nooit 70 gehad dus we nemen de 75wel haha. Nou en dan een D. Dus ik de winkel in en zoeken. Zo raar, het ziet er allemaal zo groot uit dan:wacko:

 

goed met 5 bh’s het hokje in. Nummer 1, tja het zat maar voelde wat klein. Dus ik zeg nee dit is hem niet, maar wel mooie rond al, beter dan dat flutding, en kijk naar de po bh. Oh zegt ze, ehh ehh  je hebt een vergroting gehad? Ehh ja!! Oh okee, ja zie die band wel om je buik maar legde de link niet met je borsten... ;) duhh waarom heb ik anders geen flauw idee vab de maat, ben geen 13 he:85:

maar goed heb er een paar gepast. De 75d zat vaak toch wat klein dus ze dacht dan toch eerder 75e. Maar vond hem rondom wat strak dus ook 80D gepast en ook een 80D gekocht uiteindelijk. Heb er maar 2 genomen want Hoor zoveel dat ze later niet meer passen..

 

bij de zeeman ook een paar gehaald. Helaas waren deze het net niet. Was allemaal 80D want 75E was er niet, lastige maat misschien? Ze sloten net niet mooi aan.

 

merkte ook dat de meeste onder de borsten een beetje naar buiten staan, niet helemaal aansluiten onder de borsten zeg maar, vooral in t midden. Ze gaf aan dat ze dit vaker zag na een vergroting omdat ze toch echt nog wat anders zijn dan echte borsten.

 

goed wordt een lang verhaal zo haha. Ik heb dus 2 bh gekocht. Geen super leuke ofzo maar 1 die vooral lekker zit en overal onder kan. De beugel is een beetje wennen, niet op de wond ofzo maar hij drukt wat op de ribben?

 

oh ennuh met een gewone bh zijn ze zeker wat groter. Had verwacht dat het in een gewoon shirt hetzelfde eruit zou zien als de maximizers voorheen maar dat je in een hempje wel meer zou zien maar vind t juist andersom. In t shirt vind ik ze juist groter en in t hempje niet zo. Maar heb ook niet echt decolleté ofzo want is geen push up natuurlijk.

 

hoop trouwens wel echt dat ze niet veel meer veranderen, wil bovenop geen volume meer kwijt haha, dat is al minder geworden!

 

hier een paar fotootjes:)

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.