Ga naar inhoud

Theezakje34 : 28 augustus 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Theezakje34

Aanbevolen berichten

@Theezakje34 Zoals ik al zei in de chat, je borsten gaan echt wel nog veranderen hoor meid, dus probeer geduld te hebben. Die sportBH duwt echt alles zo omhoog nog dat het pas echt goed kan indalen als je die niet meer hoeft te dragen volgens mij. Ik was voeger echt tevreden over mijn borsten maar als ik dan een sportBH aandeed dan leken die ook nergens naar. Een voordeel is dat als ik dan die sportBH uitdeed dat ik gewoon mijn mooie borsten weer had maar je vergeet even dat die van jou geopereerd zijn en zich nog moeten vormen. Komt wel goed, en je kan het dan direct aan Frans vragen woensdag.

 

Stond er trouwens niet bij stil dat autodeuren openen, oven openen en dergelijk ook voor moeilijkheden zou zorgen, helemaal niet over nagedacht. Dus kan wel nog lastig worden als ik mijn voor klaargemaakte maaltijden wil opwarmen :huh: maar mijn vriend zal de eerste dagen wel bij mij zijn dus hopelijk gaat het daarna allemaal wat vlotter. en ik hoef ook nog niet snel met de wagen te rijden dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 265
  • Created
  • Laatste Reactie

Haha ja nu sparen voor de billen ;) 

 

ik heb nooit grote borsten gehad @Kelly_E dus geen idee! Maar ik probeer idd geduldig te zijn:) heb is nog maar 3,5 week verder.

 

ja een groente pot opendraaien, oven open trekken,mijn broek omhoog trekken, allemaal dingen dat ik me afvraag kan het wel, doe ik het niet te vaak.. zo lastig...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had vandaag een nieuwe truitje aan en ondanks nog een echte bh maar de ava vond ik ze in dit shirtje nu al geoot genoeg:) maar ligt zo aan de kleding, heb ook shirts die minder nauwsluitend zitten en dan valt het amper op...

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Theezakje34:

Had vandaag een nieuwe truitje aan en ondanks nog een echte bh maar de ava vond ik ze in dit shirtje nu al geoot genoeg:) maar ligt zo aan de kleding, heb ook shirts die minder nauwsluitend zitten en dan valt het amper op...

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Prachtig hoor, zo Persoonlijk is het.

Ik vind dit al

serieuse memmen Haha.

Ben benieuwd hoe mijne zijn straks :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Jesssi:

Prachtig hoor, zo Persoonlijk is het.

Ik vind dit al

serieuse memmen Haha.

Ben benieuwd hoe mijne zijn straks :) 

Hahaha ja ik met dit truitje ook hoor, ga er nog even twee van kopen in andere kleur hahahaha.

 

maar was wel blij, liep voor het eerst echt eens met borsten :) 

 

wanneer ben jij ook alweer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Theezakje34:

Hahaha ja ik met dit truitje ook hoor, ga er nog even twee van kopen in andere kleur hahahaha.

 

maar was wel blij, liep voor het eerst echt eens met borsten :) 

 

wanneer ben jij ook alweer?

Haha goeie! Heerlijk gevoel lijkt mij dat :) 

Ik ben volgende week dinsdag aan de beurt. 2 oktober cant wait!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Theezakje34:

Had vandaag een nieuwe truitje aan en ondanks nog een echte bh maar de ava vond ik ze in dit shirtje nu al geoot genoeg:) maar ligt zo aan de kleding, heb ook shirts die minder nauwsluitend zitten en dan valt het amper op...

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ziet er goed uit hoor! Ik zie een en al tiet! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kelly_E:

@Theezakje34 Looking good! Geen idee waar je het van haalt dat ze te klein vindt :1bouncingboobs:

Haha nee in dit truitje vind ik ze biet te klein! Maar dit truitje accentueert het wel heel erg moet ik zeggen! Heb er dus meteen nog maar 2 van gekocht, kost geen drol is van de primark haha.

maar goed, in de meeste kleren, die iets wijder zitten vallen ze niet eens echt op hoor ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Theezakje34:

Haha nee in dit truitje vind ik ze biet te klein! Maar dit truitje accentueert het wel heel erg moet ik zeggen! Heb er dus meteen nog maar 2 van gekocht, kost geen drol is van de primark haha.

maar goed, in de meeste kleren, die iets wijder zitten vallen ze niet eens echt op hoor ;) 

Vond zelf ook wel altijd vroeger dat met zo'n truitjes met 'verticale lijnen' dat mijn borsten er echt mooi uitkwamen omdat die lijnen natuurlijk met je rondingen meegaan en dit extra accentueren.

Maar je zegt dat bij iets wijder zittende kleren het niet echt opvalt... mmmm dan moet ik misschien zelf niet zo hard stressen over die 375cc die Frans mij aanraadt... Ik doe zelf wel heel veel spannende truitjes aan, vooral in de zomer.

 

Vind je nu achteraf bekeken dat je pasprotheses hetzelfde resultaat in het echt gegeven hebben? Natuurlijk zijn die pasprotheses wel lichtjes anders van vorm maar over het algemeen, vind je het wel kloppen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Kelly_E:

Vond zelf ook wel altijd vroeger dat met zo'n truitjes met 'verticale lijnen' dat mijn borsten er echt mooi uitkwamen omdat die lijnen natuurlijk met je rondingen meegaan en dit extra accentueren.

Maar je zegt dat bij iets wijder zittende kleren het niet echt opvalt... mmmm dan moet ik misschien zelf niet zo hard stressen over die 375cc die Frans mij aanraadt... Ik doe zelf wel heel veel spannende truitjes aan, vooral in de zomer.

 

Vind je nu achteraf bekeken dat je pasprotheses hetzelfde resultaat in het echt gegeven hebben? Natuurlijk zijn die pasprotheses wel lichtjes anders van vorm maar over het algemeen, vind je het wel kloppen?

Hmm ja lastig zeggen, passen is gewoon ‘anders ‘ kon me er nog weinig van voorstellen.. maar ze zijn iig niet groter als met het passen. Als je terugkijkt in mijn topic daar staan nog wel pasfoto’s!

 

spannende truitjes? Wat moet ik me daarbij voorstellen?:) ik heb nooit bijzondere of aparte kleren gedragen echt, ben meer van basic. Maar gister online kleren zitten kijken en werk dat ik nu wel naar hele andere dingen kijk, gewoon omdat die mooi zullen zijn met borsten! Maar ook simpele hempjes of truitjes vind ik nu ik borsten heb wel leuk en voorheen niet!!  

 

Ik heb 345 en had een b ervoor, dus met 375 en a zoals jij zul je beetje op hetzelfde uitkomen denk ik. En 50cc verschil is eigenlijk bijna niks he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even 2 foto’s erbij gezocht. Het passen en 1 dag po. Niet heel duidelijk en ze zijn nu wel anders maar heb je een beetje een beeld misschien?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-5-2017 om 18:05 zei Theezakje34:

kkeine update.

 

Woensdag mijn consult gehad.

vond Frans een vriendelijke man, met humor.

beetje uitgelegd wat ik mooi vind qua borsten en toen alles bekeken.

ik wil graag zo natuurlijk mogelijk, liever beetje hang dat dat ze naar boven wijzen.

wil het aan de bovenkant niet te hoog hebben, niet te rond allemaal en kleine ruimte ertussen.

 

zijn advies was anatomisch dp geplaatst. Heb 330 en 395 cc gepast, lastig kiezen hoor..

zou zeker nog een keer willen Passen en dan ook nog even checken of hij nu goed weet wat ik dus wil.

 

alleen daarna kwam de domper. Ik wil namelijk ook wat aan mijn buik doen.

ik hoopte op een kleine buikwandcorrectie maar hij zegt dat er toch een grote nodig is. Ondanks dat ik maar minimaal overschot heb, is het boven mijn navel ook iets slap waardoor je dan toch een grote nodig hebt.. Dit is een flinke tegenvaller, tis een stuk duurder maar ook een grotere ingreep. Navel wordt dan ook verplaatst, krijg nog een xtra litteken...

weet nu dus niet goed wat te doen. Want als ik mijn borsten doe en mijn buik niet voel ik me nog steeds niet zeker en kan ik nog steeds niet fijn in een bikini lopen. Maar weet ook niet of ik het zo'n grote ingreep waard vindt, lastige keuze dus... Hieronder fotootje van beide maten:)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Heb je passessie foto's gevonden, maar kan eerlijk gezegd niet met zekerheid zeggen welke van de twee de grootste zijn! :12: Ik vermoed de linkse? Maar is een beetje van een andere hoek getrokken dus vind het moeilijk in te schatten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Theezakje34:

Hmm ja lastig zeggen, passen is gewoon ‘anders ‘ kon me er nog weinig van voorstellen.. maar ze zijn iig niet groter als met het passen. Als je terugkijkt in mijn topic daar staan nog wel pasfoto’s!

 

spannende truitjes? Wat moet ik me daarbij voorstellen?:) ik heb nooit bijzondere of aparte kleren gedragen echt, ben meer van basic. Maar gister online kleren zitten kijken en werk dat ik nu wel naar hele andere dingen kijk, gewoon omdat die mooi zullen zijn met borsten! Maar ook simpele hempjes of truitjes vind ik nu ik borsten heb wel leuk en voorheen niet!!  

 

Ik heb 345 en had een b ervoor, dus met 375 en a zoals jij zul je beetje op hetzelfde uitkomen denk ik. En 50cc verschil is eigenlijk bijna niks he!

Als ik je pasfoto's vergelijk met die dat je nu gepost hebt dan is het inderdaad praktisch hetzelfde. Geeft me een hele goede indicatie dank je wel!! :116:

 

Met spannende truitjes bedoel ik gewoon zo'n stretch aansluitende tanktops (beetje zoals ik gepast heb bij Frans), doe zelden losse t-shirts aan ofzo. Soms wel bloesjes ook maar zal altijd eerder voor gecentreerd en stretch gaan dan los. Dus niet zo veel spectaculair hoor hahaha :4:

Maar zoals je zegt, alles ziet er gewoon leuker uit als er wat meer borst in zit, los of aansluitend maakt niet uit, het is altijd een verbetering ;)

 

Ik heb zelf een legere B nu (en dus geen A) daarom dat ik 375cc best wel heftig vind, als jijzelf maar voor 345 gegaan bent en ik vind echt wel dat je borsten vrij groot zijn hoor! Ik ben wel groter en ben iets fijner gebouwd aan shouders en sleutelbeen enzo. Ik ga hier direct mijn foto's eens opladen, dan kan je eens vergelijken ook.

 

Die verdomde cc keuze toch he!! :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Theezakje34 Mooi is dat he! Vooral hoger gesloten truitjes en coltruien zijn de boobies heel mooi in. 

Ik vind ze heel mooi bij jou en zeker niet klein vind ze echt mooi groot, denk dat je toch altijd anders tegen jezelf aan kijkt dan dat de rest doet. Sommige mensen zeggen tegen mij ook in zo’n shirtjes als normale bh aan ‘woow Ellen kanonnen’ en dan kijk in de spiegel en denk ik oh echt?! 

Echt een super service dat je zo snel nog extra mag komen.

Maar wat een lichaam heb jij zeg daar teken ik voor na een zwangerschap!! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Ellen1997:

@Theezakje34 Mooi is dat he! Vooral hoger gesloten truitjes en coltruien zijn de boobies heel mooi in. 

Ik vind ze heel mooi bij jou en zeker niet klein vind ze echt mooi groot, denk dat je toch altijd anders tegen jezelf aan kijkt dan dat de rest doet. Sommige mensen zeggen tegen mij ook in zo’n shirtjes als normale bh aan ‘woow Ellen kanonnen’ en dan kijk in de spiegel en denk ik oh echt?! 

Echt een super service dat je zo snel nog extra mag komen.

Maar wat een lichaam heb jij zeg daar teken ik voor na een zwangerschap!! :wub:

Ahh wat lief!! Dat zie ik zelf anders, anders had ik me nu ook niet half verbouwd haha :) ja heb 2kids maar ben 5x zwanger geweest, das niet best coor je borsten zowiezo haha.

en de rest is ook slap, wil echt goed haan sporten straks!!

 

ja denk dat het erg aan de kleren ligt idd, me moeder zei met dit truitje ook al wat een bumpers hahaha. Maar met andere kleren valt t reuze mee. Vond jou borsten in dat truitje ook zo mooi en groot!! Ben je er zelf al wat blijer mee??

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Kelly_E:

Als ik je pasfoto's vergelijk met die dat je nu gepost hebt dan is het inderdaad praktisch hetzelfde. Geeft me een hele goede indicatie dank je wel!! :116:

 

Met spannende truitjes bedoel ik gewoon zo'n stretch aansluitende tanktops (beetje zoals ik gepast heb bij Frans), doe zelden losse t-shirts aan ofzo. Soms wel bloesjes ook maar zal altijd eerder voor gecentreerd en stretch gaan dan los. Dus niet zo veel spectaculair hoor hahaha :4:

Maar zoals je zegt, alles ziet er gewoon leuker uit als er wat meer borst in zit, los of aansluitend maakt niet uit, het is altijd een verbetering ;)

 

Ik heb zelf een legere B nu (en dus geen A) daarom dat ik 375cc best wel heftig vind, als jijzelf maar voor 345 gegaan bent en ik vind echt wel dat je borsten vrij groot zijn hoor! Ik ben wel groter en ben iets fijner gebouwd aan shouders en sleutelbeen enzo. Ik ga hier direct mijn foto's eens opladen, dan kan je eens vergelijken ook.

 

Die verdomde cc keuze toch he!! :huh:

Haha ja blijft lastig he! Heb ook tot het einde getwijfeld, maar gekozen voor liever te klein dan te groot. 

 

Snap het wb de truitjes, ik heb van alles aan, wijde shirtjes, strakke shirtjes en hempjes, maar net wat ik leuk vind!

benieuwd naar je foto’s!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohja Ellen je zei super service dat extra langs komen. Dat is het zeker maar ze kwamen  zelf met dat idee.schijnbaar gaat dit vocht zo niet weg, me buik klotst er gewoon van, net een waterbed. Dit moet dus worden weggehaald, dis ben heel benieuwd woensdag.

 

vandaag alles weer bekeken en baal wel echt van de navel. Dit is echt een klein driehoekje en lijkt niet op een navel vind ik.... snap dat littekens en vocht tijd nodig hebben, dat alles nog verandert maar lijkt me sterk dar de navel straks ineens rond is..

 

wil hier woensdag wel naar vragen maar vind zoiets ook altijd lastig..

wil geen zeur lijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei Theezakje34:

Ohja Ellen je zei super service dat extra langs komen. Dat is het zeker maar ze kwamen  zelf met dat idee.schijnbaar gaat dit vocht zo niet weg, me buik klotst er gewoon van, net een waterbed. Dit moet dus worden weggehaald, dis ben heel benieuwd woensdag.

 

vandaag alles weer bekeken en baal wel echt van de navel. Dit is echt een klein driehoekje en lijkt niet op een navel vind ik.... snap dat littekens en vocht tijd nodig hebben, dat alles nog verandert maar lijkt me sterk dar de navel straks ineens rond is..

 

wil hier woensdag wel naar vragen maar vind zoiets ook altijd lastig..

wil geen zeur lijken...

@Theezakje34 Nog maar eens een bewijs dat Frans niet zomaar een operatie uitvoert en je aan je lot overlaat (zoals ik hier soms wel lees bij andere chirurgen). :35:

Je buik ziet er echt goed uit hoor meid! Inclusief je navel, ik denk dat je echt veel te hard bent voor jezelf (pas op ik herken dat in mezelf ook hoor, perfectionist noemen we dat :rolleyes: ) maar het is je volste recht om het aan te halen als je langsgaat. Technisch gezien is een navel namaken volgens mij niet zo evident maar ik vind dat hij dit heel goed gedaan heeft hoor! Zou het niet zeggen moest ik het niet vinden (want daar heb je ook niks aan).

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei Kelly_E:

@Theezakje34 Nog maar eens een bewijs dat Frans niet zomaar een operatie uitvoert en je aan je lot overlaat (zoals ik hier soms wel lees bij andere chirurgen). :35:

Je buik ziet er echt goed uit hoor meid! Inclusief je navel, ik denk dat je echt veel te hard bent voor jezelf (pas op ik herken dat in mezelf ook hoor, perfectionist noemen we dat :rolleyes: ) maar het is je volste recht om het aan te halen als je langsgaat. Technisch gezien is een navel namaken volgens mij niet zo evident maar ik vind dat hij dit heel goed gedaan heeft hoor! Zou het niet zeggen moest ik het niet vinden (want daar heb je ook niks aan).

Klopt ben ook erg blij dat ik langs kan, al vind ik dit zelf ook wel gewoon bij de nazorg horen eigenlijk :) maar vindt t wel beetje spannend, kijken wat hij er allrmaal van vind, hoe die dat vocht weghaald...

 

super lief wat je zegt! Ik ben idd perfectionistisch ( ook heel onzeker over mezelf ). Maar ik snap dat je bij zo’n nieuwe buik sommige dingen niet meer krijgt hoe het ooit was maar die navel, tja haha ik snap niet waarom ie niet wat ronder is. Heb heeeeel veel buikfotos gekeken toen en de navel zag er altijd keurig uit, heb daar van te voren ook niet eens aan gedacht.. maar goed vind hem dus echt klein en hoekig.. en dan die lange sliert eronder:wacko: pff zit er best mee...

 

maarrrrr voor jou komt het al dichterbij he! Super leuk zeg!!! Zo benieuwd hoe het bij jou wordt!! Heb t idee dat ze hier wel wat zakken op de foto’s te zien, al doet vandaag de rechter ineens zeer, tis ook iedere keer wat he haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.