Ga naar inhoud

Theezakje34 : 28 augustus 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Theezakje34

Aanbevolen berichten

  • Reacties 265
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi, ik heb een beetje meegelezen en zag dat jullie het hadden over de stuwing s ochtends en koolbladeren.

ik herinner met indd met borstvoeding dat dit hielp.

heb je dat nu nog geprobeerd? Ik doe het nu met koelpack, maar dat is af en toe wat zwaar.

ben nu 15dagen po en nog altijd last van die stuwing

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Miss86:

Hoi, ik heb een beetje meegelezen en zag dat jullie het hadden over de stuwing s ochtends en koolbladeren.

ik herinner met indd met borstvoeding dat dit hielp.

heb je dat nu nog geprobeerd? Ik doe het nu met koelpack, maar dat is af en toe wat zwaar.

ben nu 15dagen po en nog altijd last van die stuwing

Heb het toen na de bevalling idd ook gedaan. Nu niet. Het is bij mij al een stuk minder gelukkig. Af en toe koelpack erop gedaan maar eigenlijk niet meer nodig nu! Je zou het kunnen proberen denk ik? Anders best boobie ff vragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Theezakje34:

Heb het toen na de bevalling idd ook gedaan. Nu niet. Het is bij mij al een stuk minder gelukkig. Af en toe koelpack erop gedaan maar eigenlijk niet meer nodig nu! Je zou het kunnen proberen denk ik? Anders best boobie ff vragen?

Oké Dankje, 

verdere pijn valt mee, dus ik ga maar gewoon ff koolbladeren halen.

Wie niet waagt wie niet wint.!! En moet stiekem ook wat meer drinken denk, zodat het vocht sneller afgevoerd wordt! (Althans gelezen dat het zo werkt) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Op 5-9-2018 om 13:52 zei Miss86:

Oké Dankje, 

verdere pijn valt mee, dus ik ga maar gewoon ff koolbladeren halen.

Wie niet waagt wie niet wint.!! En moet stiekem ook wat meer drinken denk, zodat het vocht sneller afgevoerd wordt! (Althans gelezen dat het zo werkt) 

Ik heb vandaag brandnetelthee gekocht dat schijnt goed te werken tegen het vocht!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag terug voor controle.

2 super lieve meiden. Ze vonden mijn buik prachtig strak.

pleisters eraf gehaald. Bij de borsten ook pleisters eraf. Alles bekeken en was weer klaar.

 

ben wel een beetje geschrokken van de littekens op mijn buik. Ik weet dat dat tijd nodig heeft om te herstellen maar toch.. me navel is niet rond maar beetje driehoekig.. en dacht dat ik onder de nieuwe navel een stukje gewone huid zou hebben en dan een klein verticaal litteken van mijn oude navel, maar dat litteken van de oude navel begint al in de nieuwe navel en loopt vanaf daar wel zo’ n 7cm naar beneden, lijkt er ook wat bovenop te liggen?’ Weet dat het nog verandert maar de vorm van me navel niet lijkt me? Heb ze dus al even gemaild met deze vragen.. zit me toch wel dwars...

 

als de kids morgen naar school zijn alles eens uitkleden, douchen en dan ff rustig bekijken.. zal dan ook wel even foto’s posten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Theezakje34:

 

Ik heb vandaag brandnetelthee gekocht dat schijnt goed te werken tegen het vocht!

En is hij beetje lekker? Ik heb nog kool gehaald gisteren, helpt wel iets maar niet zoals bij borstvoeding:84: daar werd de melk er eigenlijk soort van uitgeweekt waardoor je stuwing minder werd, maar dat gaat met vocht toch niet echt hetzelfde :83:

vanavond zo blij als een kind geweest en wat dingen gepast (die ik met me melkboobies paste) :wub: kan niet wachten tot ik echt van alles aan mag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister mochten de pleisters er dus af. Dat viel me toch echt wel tegen. 

Dus gemaild naar de kliniek met foto’s.

kreeg een reactie van Frans zelf terug, erg netjes!

hij gad aan dat ik niet naar de details moet kijken. Dat niet alle wondjes ook littekens worden.. en echt geduld moet hebben.

dit wist ik natuurlijk wel, maar ik schrok van een par dingen.

navel is niet rond maar beetje driehoekig, en het grote litteken heeft aan het uiteinde echt een soort rimpels.. alsof de hechting te strak zit zeg maar.. hij gaf aan dat dit in de loop der tijd weer bijtrekt en hij vond het er zelf fantastisch uitzien.. hier probeer ik dus maar op te vertrouwen.

Maar toch is het balen.. ik heb nu bijvoorbeeld nog geen foto van me buik toegevoegd aan mijn album hier, puur omdat ik me er toch een beetje voor schaam, net als voorheen dus...

Hij is nu zelfs nog dikker als voor de operatie .

 

heb wel een nieuwe foto van de borsten toegevoegd. Ook deze littekens zijn zeker nog niet glad maar wellicht komt dit ook gewoon nog.

verder geen verschil met 5 dagen geleden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Theezakje34:

Gister mochten de pleisters er dus af. Dat viel me toch echt wel tegen. 

Dus gemaild naar de kliniek met foto’s.

kreeg een reactie van Frans zelf terug, erg netjes!

hij gad aan dat ik niet naar de details moet kijken. Dat niet alle wondjes ook littekens worden.. en echt geduld moet hebben.

dit wist ik natuurlijk wel, maar ik schrok van een par dingen.

navel is niet rond maar beetje driehoekig, en het grote litteken heeft aan het uiteinde echt een soort rimpels.. alsof de hechting te strak zit zeg maar.. hij gaf aan dat dit in de loop der tijd weer bijtrekt en hij vond het er zelf fantastisch uitzien.. hier probeer ik dus maar op te vertrouwen.

Maar toch is het balen.. ik heb nu bijvoorbeeld nog geen foto van me buik toegevoegd aan mijn album hier, puur omdat ik me er toch een beetje voor schaam, net als voorheen dus...

Hij is nu zelfs nog dikker als voor de operatie .

 

heb wel een nieuwe foto van de borsten toegevoegd. Ook deze littekens zijn zeker nog niet glad maar wellicht komt dit ook gewoon nog.

verder geen verschil met 5 dagen geleden.

 

@Theezakje34 echt normaal toch dat je buik nog opgezwollen is. Er is echt serieus hard aan gewerkt hoor, dat mag je niet vergeten dus gewoon geduld hebben en vertrouwen op de dokter. Dit is niet de eerste keer dat hij dit doet dus hij weet perfect hoe wonden helen maar ik snap je ook wel hoor, we willen natuurlijk zo snel mogelijk zien dat alles er geweldig uit ziet om van onze grootste angst af te zijn van "wat als ik het niet mooi ga vinden". Denk dat hij anders echt wel zou zeggen dat je zo snel mogelijk terug moet langs gaan dus ... vertrouwen is de boodschap ;)

Enne niks om je over te schamen hier, ik ervaar dit forum echt als een superfijn platform met lieve meiden die elkaar steunen dus niemand vraagt je om een update foto te posten. Genees nu maar gewoon goed en kijk een paar leuke komedies en komt goed meid! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kelly_E bedankt voor je lieve reactie meid, heel fijn!!

 

ik voel me zo goed dat ik vaak niet besef dat het best een grote ingreep is zo samen..

 

ik probeer het wat van me af te zetten en er niet naar te kijken..

vanmorgen belde ze ook nog even van de kliniek om me nogmaals gerust te stellen.

volgens hun komt het allemaal goed..

 

 

wanneer mocht jij nou? Je ging nog op consult toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

 

hier gaat het goed. De ergste pijn was de eerste 4-5 dagen. Kon niet zelf zitten, douchen, hoesten lachen enz.. maar ineens ging het een stuk beter! Kan nu bijna alles weer!

 

kids zijn inmiddels weer gewoon bij mij en vanaf morgen ga ik ze weer zelf naar school brengen en halen. 

Weekend uit eten geweest en zaterdag zelf soort van op stap geweest. Gaat prima, waardoor je wel wat te veel doet soms denk ik..

 

borsten zijn nog wel gezwollen volgens mij. Vooral rechts is zeker einde dag echt stug en hard. Ze zijn al wel heel iets minder hoog maar echt zakken moet nog gebeuren.

 

nou dat was mijn update weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Theezakje34:

@Kelly_E bedankt voor je lieve reactie meid, heel fijn!!

 

ik voel me zo goed dat ik vaak niet besef dat het best een grote ingreep is zo samen..

 

ik probeer het wat van me af te zetten en er niet naar te kijken..

vanmorgen belde ze ook nog even van de kliniek om me nogmaals gerust te stellen.

volgens hun komt het allemaal goed..

 

 

wanneer mocht jij nou? Je ging nog op consult toch?

@Theezakje34 Wel geweldig dat je je zo goed voelt! Maar toch wat opletten inderdaad, je bent nog altijd in het genezingsproces.

 

Ik heb vandaag mijn afspraak gemaakt met dr. Straten! :43:

Volgende week donderdag mag ik langsgaan en de dag erna heb ik nog een afspraak met dr. Van der Weij.

Het wordt dus aftasten bij wie van de twee chirurgen ik me het best voel want de prijs is bij beiden ongeveer gelijk en de afstand voor mij ook dus daar zal mijn keuze al niet van afhangen. Ben zo benieuwd! Vind het echt ontzettend spannend :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Theezakje34:

@Kelly_E

 

ja dat is zeker spannend!! Ook leuk te weten straks wat ze beide adviseren!

wanneer wil je geopereerd worden en heb je al wat in je hoofd over een maat enz?

 

ja valt me best mee nog geen 2 weken po. Nu hopen dat alles heel erg mooi gaat worden nog :) 

@Theezakje34

Wil mijn operatie ergens in november plannen maar nog geen idee over hoeveelheid cc. Vind dat je dat ook heel moeilijk kan inschatten en vergelijken met anderen want iedereen is anders gebouwd. Dus mijn missie is gewoon passen en kijken wat ik het mooiste vind en waar ik me vooral het gemakkelijkst mee voel.

Zowel de angst van te groot ALS te klein te gaan houdt me wakker 's nachts dus wil maximum op een C uitkomen (heb altijd grote B gehad, soms C in BH's met padding). Groter dan C gaan zal bij mij al snel heel onnatuurlijk overkomen met mijn lichaamsbouw dus ik hoop wel dat ik de juiste beslissing neem omdat ik hier toch iedereen hoor zeggen dat ze ook lang twijfelen tussen meer of minder cc en dat ze allemaal blij zijn dat ze de grotere maat gekozen hebben uiteindelijk.

Deze kennis ga ik wel meenemen in mijn keuze ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap het helemaal meid. Ik wilde ook niet te klein maar zeker niet te groot.. het blijft toch een beetje een gok vind ik. Ik hoopte op een goede D en volgens mij heb ik dat. Hoop dat ze natuurlijk nog zachter worden maar niet kleiner :)

 

spannend hoor volgende week, mag je lekker passen! Doe een shirtje aan waar je goed de vorm door kunt zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Theezakje34:

Snap het helemaal meid. Ik wilde ook niet te klein maar zeker niet te groot.. het blijft toch een beetje een gok vind ik. Ik hoopte op een goede D en volgens mij heb ik dat. Hoop dat ze natuurlijk nog zachter worden maar niet kleiner :)

 

spannend hoor volgende week, mag je lekker passen! Doe een shirtje aan waar je goed de vorm door kunt zien!

@Theezakje34 het is inderdaad wel een gok maar heb vertrouwen in de arts. De cup maat is voor mij eigenlijk niet zo belangrijk, dat is maar een letter. Zolang ik maar hou van wat ik in de spiegel zie vind ik het allemaal prima :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-9-2018 om 13:29 zei Theezakje34:

Inderdaad, ik had ook geen speciaal iets in mijn hoofd maar wat ik mooi vond staan was rond de D cup dus:)

 

@Jolene nou van mijn buik voel ik een pijn dus wordt daar helemaal niet door tegen gehouden :) borsten deden meer zeer maar ook dat haat nu goed! Alles met beleid doen en dan gaat het best :)

Fijn om te horen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo even een update hier! 

 

Inmiddels ruim 3 welen po.

ik voel me goed. Geen pijn meer. Autorijden gaat steeds beter, eigenlijk alles gaat steeds beter! Eerst kon ik niet zelf zitten, haren wassen of kammen, kleren aan doen enz.. dat kan ik allemaal weer maar vraag me wel af, mag het dan wel, want ook al doet het geen pijn wil niet zeggen dat het niet slecht is!? Maak me daar soms wel zorgen om...

 

mijn moeder Helpt met de grote dingen. Maar ik moet toch dagelijks de vaat uitruimen, eten koken, kleine boodschappen doen enz... ik ontkom er gewoon niet aan.. zal het niet teveel zijn vraag ik me vaak af..

soms hoor ik meiden die geen broek aandoen omdat ze kracht moeten zetten met de knoop dichtdoen :unsure: nou als der het enige zou zijn bij mij..... bewegingen als de oven open trekken, autodeur opendoen enz, dochter haren doen enz... zal allemaal ook niet goed zijn maar moet het toch doen...

 

tja en dan het resultaat.. borsten veranderen weinig nu.. heb t idee dat ze eerste dagen veel zijn verandert, klein spleetje ertussen gekregen, onderkant mooi rond qua vorm, en het hele hoge is weg. Maar nog steeds weinig volume aan de buitenkant en helemaal weinig aan de onderkant... ik snap niet dat het boven zakt maar er onder niks bijkomt. Het lijkt echt of daar een stuk borst mist.. daardoor zitten de tepels ook heel laag vind ik... 

 

ging net pizza halen en zag mezelf lopen, schaamde me gewoon voor de punttietjes:25: heb er even een foto bijgemaakt voor jullie beeldvorming :)

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb donderdag de kliniek gemaild. Denk eens vragen wat zijn advies is mbt weer werken na 6 weken.

toch ook nog even gevraagd over mijn navel, het is namelijk echt een driehoekje i.p.v. rond en of ze bog tips hadden voor het vocht in mijn buik. Als ik links druk gaat het rechts heen en weer :mellow:

 

ze belde de ochtend erna meteen op. Stond net in de kleedkamer een bralette te passen om vervolgens bijna in tranen uit te barsten na het zien van mijn achterkant in de spiegel, man man wat een kont, plat, drillerig en slap grrrrr:25: maar goed das een ander verhaal...

ze Had met Frans overlegd en of ik maandag kon komen, dat kon niet dus ga nu woensdag langs. Hij wil het even zien en gaat dan waarschijnlijk het vocht weghalen ?!? Spannend toch wel! Ook wel fijn, kan ik meteen even persoonlijk vragen over de navel en kan hij alles even zien!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Theezakje34:

Heb donderdag de kliniek gemaild. Denk eens vragen wat zijn advies is mbt weer werken na 6 weken.

toch ook nog even gevraagd over mijn navel, het is namelijk echt een driehoekje i.p.v. rond en of ze bog tips hadden voor het vocht in mijn buik. Als ik links druk gaat het rechts heen en weer :mellow:

 

ze belde de ochtend erna meteen op. Stond net in de kleedkamer een bralette te passen om vervolgens bijna in tranen uit te barsten na het zien van mijn achterkant in de spiegel, man man wat een kont, plat, drillerig en slap grrrrr:25: maar goed das een ander verhaal...

ze Had met Frans overlegd en of ik maandag kon komen, dat kon niet dus ga nu woensdag langs. Hij wil het even zien en gaat dan waarschijnlijk het vocht weghalen ?!? Spannend toch wel! Ook wel fijn, kan ik meteen even persoonlijk vragen over de navel en kan hij alles even zien!!

Oh spannend ik ben benieuwd wat hij er van vind ja. 

En paskamers, vreselijk.. i know. Volgende keer de billen Haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.