Ga naar inhoud

Theezakje34 : 28 augustus 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Theezakje34

Aanbevolen berichten

  • Reacties 265
  • Created
  • Laatste Reactie

 Ik heb geen album... ben nog even aan het kijken hoe ik er 1 aan kan maken. Laat het je weten als het gekukt is!

 

Sterkte met je vader, ik hoop dat alles goed mag komen en jij in mei ook blij gemaakt gaat worden door dr. Straten met een mooi buikje en mooie boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Theezakje34:

Ja ben wel benieuwd :)

 

helaas komt het niet goed met mijn vader, hij is al langer ziek maar nu slaan de behandelingen niet meer aan.. allemaal afwachten dus..

 

Ohh wat vreselijk meid... Heel veel sterkte toegewenst!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel meiden!

 

gister bij dokter straaten geweest om te passen.

 

ik ga toch voor de kleinere, de 345cc.

dit is denk ik echt groot genoeg en Frans gaf nu zelf ook aan dat hij dit beter vond dan de 390.

alles is nu dus rond in princiepe alleen afwachten of het ook echt door kan gaan 15mei.. en dan wordt het dus een buikwandcorrectie en vergroting in 1x.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo allemaal,

 

Zit al een hele tijd op het forum. Vorig jaar al consult gehad maar helaas kwam daar een scheiding tussendoor waardoor de operatie niet doorging.

 

inmiddels verhuisd, 8 kilo afgevallen ( inmiddels weer 4 bij gelukkig) wist ik zeker dat ik het toch echt wil.

contact dus weer opgepakt, weer wezen passen en optie gezet voor een datum... toen bleek tegelijk dat het erg slecht ging met de gezondheid van mijn vader.. hij is al jaren ziek maar nu bleek dat de behandelingen noet meer aanslaan.

hoe dit verder gaat is dus heel lastig te voorspellen..

tja wat doe je dan, op voorhand afzeggen, laten doorgaan? Gelukkig hadden ze bij de kliniek begrip voor de situatie en hebben het een maand afgewacht.

vandaag weer contact gehad zoals afgesproken. Met zijn vader gaat het nu hetzelfde dus ik ga de optie datum vast zetten.

dat houd in dat ik 22 mei een borstvergroting krijg en een buikwandcorrectie.

Maar het blijft dus spannend of het ook echt zal doorgaan..moet zeggen dat ik me soms ook schuldig voel, bezig zijn met een uiterlijk iets terwijl mijn vader in zijn laatste fase zit:( 

 

Maar daar vanuit gaande dat het doorgaat  heb ik nog wat vragen:

 

wat hebben jullie voor nazorg gekozen? Ik twijfel tussen 1-3 jaar. Maar omdat het al zo veel geld is neig ik toch naar 1 jaar..

 

wat is een handige sport bh? Ik zal hem zelf aan en uit moeten doen dus wat is handig?ik denk zelf 1 met een rugsluiting?

 

tja en verder nu dus afwachten.. omdat het nog onzeker is kijk ik er denk ik minder naar uit als een ander zou doen maar vind het al wel spannend:) ow en dan daarna, midden in de zomer met een buikband en borstband lopen, haha zie mezelf al met de kids aan het water zitten.. in skipak ofzo:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Theezakje34! Wat verdrietig allemaal...de scheiding en vooral de gezondheid van je vader :(. Sterkte!

 

Ik ben ook geopereerd door dr. Straten. Fijne en kundige arts hoor! Ik heb gekozen voor 1 jaar nazorg. De meeste complicaties zullen toch binnen een jaar voorkomen en daarnaast denk ik dat Straten zijn goede naam hoog wil houden en in geval van nood er vast wel over te praten is. Overigens heb ik inmiddels een complicatie: kleine bottoming out aan één kant. Dit wordt in juni hersteld door de borstplooi opnieuw te hechten aan het ribweefsel. Gelukkig deed de pc over deze operatie niet moeilijk en wordt het kosteloos hersteld.

 

Kliniek Heyendael maakt het liefst gebruik van de Triumph sport bh. Die kun je zelf aanschaffen of door de kliniek laten bestellen. Ik vond het overigens niet een erg prettige bh omdat de stof vrij stug en hard is. Dat deed pijn bij de littekens aan de onderzijde. Dus eerst wattenschijfjes en gaasjes onder gepropt, maar een week of 2/3 later een andere sport bh (van Under Armour) aangeschaft. Deze had een brede zachte rand aan de onderkant; vond ik prettiger. De Triumph heeft een gewone rugsluiting. Ook heb ik een bh van Carefix met een ritsje aan de voorkant; die draag ik nu nog 's nachts. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @noov

 

bedankt voor je uitgebreide reactie!!

 

wanneer ben jij geholpen bij Frans? Want die kleine ingreep die ze nu gaan doen valt nog binnen jou jaar dan of niet?wat heb jij voor vergroting gekregen?

 

ike niet heel fijne bh dus? Ik vind die met ietsje voor mooier maar denk dat dat lastiger aantrekken is alleen als een rugsluiting want die maak je dan eerste gewoon ff op de buik vast en draai je vervolgens om. Die andere wordt denk ik lastig met armen erdoorheen doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Theezakje34:

Hoi @noov

 

bedankt voor je uitgebreide reactie!!

 

wanneer ben jij geholpen bij Frans? Want die kleine ingreep die ze nu gaan doen valt nog binnen jou jaar dan of niet?wat heb jij voor vergroting gekregen?

 

ike niet heel fijne bh dus? Ik vind die met ietsje voor mooier maar denk dat dat lastiger aantrekken is alleen als een rugsluiting want die maak je dan eerste gewoon ff op de buik vast en draai je vervolgens om. Die andere wordt denk ik lastig met armen erdoorheen doen?

 

Ik ben 20 november 2017 geopereerd. 600cc Mentor High Profile. Klinkt enorm, maar valt best mee ;-)

 

Na 14 weken “zakte” mijn rechterborst ineens te ver naar beneden. Pas na 6 maanden is het kapsel volledig gevormd en kan de correctie worden uitgevoerd. Eerder kan op zich ook wel (in geval van nood, maar dit is vooral esthetisch) maar het was beter nog even te wachten op volledige genezing, volgens de pc. Dus op 15 juni, na 6,5 maand, ga ik weer onder het mes. Nou ja, niet leuk maar komt vast wel goed! 

 

Wat de bh betreft; maakte mij eigenlijk niet uit...voor- of achtersluiting. Ik kon beide makkelijk aantrekken! Vond het dus alleen wel fijner dat er een brede zachte rand onder de Under Armour zat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose bedankt! Moet eerlijk zeggen dat ik hem wel expres bij borstvergroting verslagen had gezet want volgens mij is er bij het mommy make-over topic erg weinig activiteit. Dacht zo kan ik iig nog over de borsten praten:)

 

@noov jeetje dat was vast even schrikken!! Maar fijn dat het bijna zover is dat het helemaal goed wordt!

en idd 600cc klinkt wel als heel veel!! Maar dat valt dus wel mee? Heb je een album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff wat een moeilijke keuze...

 

datum wordt nu vast gezet enz.. maar nu is het zondag als je 2 weken van te voren afzegt je 25% van je geld kwijt bent en 1 week van te voren 50%!!! In mijn geval dus klein 2 of kleine 4 duizend euro!!!!

ze proberen dan wel te schuiven die dag zodat je die kosten niet hebt maar wat als dat niet lukt.. dan ben ik zoveel geld kwijt aan niks.. ow wat moeilijk zeg.

twee weken van te voren moet ik dus echt gokken of t wel of niet lukt mbt mijn vader.. vind dit wel lastig zeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Theezakje34:

22 mei krijg ik mijn borstvergroting bij Frans! Zijn er dan nog meer meiden? Op 15 mei gaan er al genoeg zag ik:)

 

Heb dit stukje samengevoegd met je al bestaande topic, zo heb je alle updates en vragen etc bij elkaar staan, anders word het een mengelmoes,  tevens leert de ervaring dat als er meerdere topics over hetzelfde onderwerp zijn, deze dan niet allemaal meer worden bijgehouden, daarom is het overzichtelijker als alles  in 1 topic staat.

 

Als je regelmatig dit topic even update zien meiden vanzelf steeds dit topic voorbij komen , en word er ook gelezen en gereageerd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi hoi,

 

nou 28 augustus is het eindelijk zover en krijg ik mijn borstvergroting bij Frans straten! Begint nu heel langzaam dichterbij te komen.

Het zou vorig jaar al maar toen kwam mijn scheiding ertussen en toen is het verplaatst naar Mei maar toen overleed mijn vader.

nu staat het voor 28 augustus en hoop heel hard dat er nu niks gebeurt oid..

 

zijn er meer meiden die op die datum gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Theezakje34 Hoi meis! Och...je vader....toch he....je was er al zo bang voor. Gecondoleerd met het overlijden en sterkte met het verwerken van dit verlies :54:

 

Spannend dat je nu een datum hebt! Ga je nog steeds voor BV én buikwandcorrectie? Of (eerst) alleen de :1bouncingboobs:

 

XN

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Theezakje34, wat fijn dat het nu dan toch eindelijk gaat gebeuren. Bij Frans! 

Ik word een week ná jou geopereerd, dus herken je gevoel van; "Het gaat bijna gebeuren".

 

Welke keuze heb je gemaakt, qua prothesen e.d. ?

En begrijp uit het bericht van Noov dat je misschien ook een buikwandcorrectie ondergaat. Heftig ! 

 

Heel veel succes en tevens ook plezier met het toeleven naar 28-08-2018. Mooie datum ook als ik het zo typ ;-).

 

Liefs.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal voor de berichten!

 

ik krijg 345cc anatomisch mh- hp. Dual plane. Heb nu een 75b ongeveer. Kon ook voor 390 gaan maar Ben bang dat ze dan net wat groot zijn. Wil ze wel vol en groter naar ook niet te groot.. blijft lastig he!!

 

misschieb kunnen we hier samen naar de datum ‘ toeleven’ @Denca en @Mama01?!

wat laten jullie precies doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.