Ga naar inhoud

Theezakje34 : 28 augustus 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Theezakje34

Aanbevolen berichten

Lijkt me leuk @Theezakje34. Natuurlijk leeft mijn vriend ook mee, maar is toch anders aangezien de meiden hier hetzelfde ondergaan. 

 

Snap je struggle met 'niet te groot' . 

 

Ik heb nu een 75A cup, volgens Frans.. En krijg 425cc rond HP CohII. Ben erg benieuwd hoe dat eruit gaat zien. Ik dacht zelf tussen de 300-400 uit te komen voor het consult. Ik wist niet hoeveel cc ik aan het passen was, toen ik zei dat ik dit wilde en het mooi vond, bleek dus 425cc te zijn. Helemaal goed ! Maar herken wel het gevoel van 'zal het niet te groot worden'. Wil geen opgeblazen borsten krijgen.. 

 

Merk wel dat ik er onwijs veel mee bezig ben ! Herkenbaar? Of vliegt het bij jullie eens in de 3 weken door je hoofd?

 

Liefs.x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 265
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja toch anders he met meiden die in dezelfde ‘situatie’ zitten. En ik ben net gescheiden dus ook nog geen man die meeleeft haha.

ik ben er wel mee bezig maar niet veel. Heb ik wel gehad maar omdat het dus al paar keer is gecanceld ben ik er niet veel mee bezig maar hoe dichterbij het komt...

 

Frans zei dat ik 75b heb maar denk zelf eerder een a inmiddels.

 

ja je wil mooie borsten maar zeker niet te groot, daar zou ik me ook niet happy bij voelen..

 

dit is dacht ik 345cc heb de foto’s achter elkaar gemaakt en zie nu amper verschil haha

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Theezakje34 

 

Ik ga wel voor groot:ph34r: ik ga voor een wissel, ik heb nu 11 jaar mijn implantaten, ben mama geworden en heb lang borstvoeding gegeven, dus wil graag weer volle borsten, op het advies van mijn pc ga ik voor 700 cc rond HP of 755 anatomisch HP, dat besluit wordt de dag zelf gemaakt aan de hand van zorgvuldig uitgezochte foto’s. Ik ben zo te zien wel een wat voller, dus dat is ook anders in aanzicht natuurlijk. Mooi figuurtje hoor, jij moet die mannen straks van je afslaan:101:

 

Dat wordt aftellen geblazen:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi @Mama01

 

oke een wissel dus. Was je voorheen wel blij met deze maat? Ik heb nooit borstvoeding gegeven, ben wel

5x zwanger geweest waarbij mijn borsten snel groeiden en weer slinken. Laatste jaar door stress best veel afgevallen waardoor er niks meer van over is..

 

maar thnks, hopelijk straks volle borsten en platte buik:). Komt nu wel langzaam aan dichterbij he!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Theezakje34

 

Nou ik had zoals zovelen, wel dat ik redelijk snel zoiets had van, was ik maar groter gegaan. 

 

Het aftellen is begonnen, ik ben heel benieuwd, of de pijn hetzelfde is, erger of minder, hoe ik de narcose uitkom etc.

 

maar komt goed, eerste week mijn zusje in huis, zal wel fijn zijn:blush:

 

zoe jij er tegenop? Krijg je wat hulp?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo vandaag nog precies 3 weken! Hoe dichterbij het komt hoe meer twijfel.. over de maat maar vooral over me buik.. is het wel echt nodig, gaat het wel echt beter worden ondanks de littekens?!.... pff wordt er gek van.. net ook voor foto’s gemaakt, bah bah wel raar jezelf zo te zien zeg.. zal eens proberen privé album aan te maken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Theezakje34:

Zo vandaag nog precies 3 weken! Hoe dichterbij het komt hoe meer twijfel.. over de maat maar vooral over me buik.. is het wel echt nodig, gaat het wel echt beter worden ondanks de littekens?!.... pff wordt er gek van.. net ook voor foto’s gemaakt, bah bah wel raar jezelf zo te zien zeg.. zal eens proberen privé album aan te maken..

Hoi hoi.

 

Ik heb een bwc gehad. Een aantal jaar geleden.

In mn operatie verslag staat een link.

 

Misschien niet heel leuk om te lezen. Hoewel ik dat wel graag had gedaan voor ik hem onderging.

 

Ik zou het achter elkaar zo weer doen!!

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jolene heb even gekeken maar waar vind ik dat?:) nog niet zo bekend hier, album maken lukt me ook al niet haha

 

je zou het achter elkaar weer doen? Niet tegelijk bedoel je?

 

nou reden dat ik twijfel is omdat ik geen grote hangbuik heb ofzo.. veel mensen verklaren me zelfs voor gek en daar zit nu de twijfel.. zal het er echt op vooruit gaan ondanks de littekens..

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Theezakje34:

Jeetje wat een verhaal zeg! En weet je ook waardoor de ontsteking kwam? En waarom het later ineens weer helemaal dik werd?

 

fijn dat het uiteindelijk goednis gekomen!! Heb je ook foto’s? Ik heb inmiddels een album:)

Ik zal je toevoegen aan mn albums. ^_^

 

Nou niet echt. Lelijk terug gehecht is het zeker. Dat liet me gelijk twijfelen aan het kunnen van de pc.

 

Maar nu bij mn bv mocht ik geen midicatie slikken voor mn reuma omdat se infectie gevaarlijk kunnen zijn. Toen is me daar niks over gezegd bij mn bwc.

 

Dus geen idee zeg maar:blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Theezakje34:

Jeetje dat zag er wel heftig uit ja.. en hoe lang is het nu geleden? 

 

Inmiddels ook een bv gehad dus?

 

ik za je toevoegen aan mijn album! Als het lukt haha

De eerste keer was in 2010 en de 2e keer was in 2012. 

 

Klopt. 20 juni ben ik geopereerd. Blij met mn boobies ondanks toch weer wat issues. 

 

Liefs

 

In het welkomst berichtje staat als het goed is de uitleg. En anders weten@best_boobie of @Desert-Rose je vast te vertellen hoe, hihi...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Theezakje34:

Och nu ook weer complicaties dan?stonden geen foto’s van in je album of wel?

 

het is gelukt!:)

Nah... complicaties niet echt. Iig niet te vergelijken met mn buik. Gelukkig! 

 

Maar hechtingen die aan het kloten zijn en een double bubble.:dash1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.