Ga naar inhoud

Borstvergroting Cosmed Kliniek DR. Schellekens


Aanbevolen berichten

Hoi dames! Ik zit al jaren te denken aan een borstvergroting. Ik ben 21 jaar en 1.73m lang. Op dit moment heb ik cupmaat 75B en zou graag naar een volle C  kleine D willen. Ik ben al een aantal maanden research aan het doen naar een aantal artsen en heb een afspraak gemaakt bij Cosmed Kliniek Bosch en Duin bij Dr. Schellekens. Ik heb een aantal goeie reviews over hem gelezen en zou hem graag in het echt willen spreken hierover. De wachtrij is heel lang en heb mijn eerste consult op 6 juni. Ik kon eventueel ook terecht bij Drs. Oostveen maar, omdat er niet veel over haar te vinden is ga ik liever eerst langs bij Dr. Schellekens. Ik heb een hele hoop youtube video's bekeken over dit onderwerp maar blijf het spannend vinden. Ik hoop dat jullie dames jullie ervaring bij Dr. Schellekens met mij kunnen delen en als het mogelijk is mij kunnen toevoegen aan jullie album zodat ik kan zien wat voor resultaat ik kan verwachten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik ben 21 jaar en heb een kleine A en ga ongeveer naar een kleine C. Ik ben 9 april bij Dr. Schellekens op consult geweest en heb 7 mei de operatie. Ik zal na de operatie foto's voor je plaatsen (nadat het er een beetje normaal uit ziet, haha). Maar Dr. Schellekens kwam op mij heel rustig en professioneel over in ieder geval! Verder kan ik er helaas nog niet veel over zeggen, maar hoop dat je hier iets aan hebt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei Valentina69:

Hoi hoi. Ik ben door dokter Oostveen geopereerd en ze heeft  het super mooi gedaan. Ze is heel kundig en ik voelde mij erg op gemak bij haar. Mijn littekens zijn mooi en dun. Ik ben 3 weken po en voelde mij al heel snel top. Hoop dat je er wat aan hebt.:116:

Bedankt voor je reactie! Dat is iets wat ik zeker ook belangrijk vind ja dat de littekens mooi dun zijn. Voor hoeveel cc ben je uiteindelijk gegaan? Ik ga dan denk ik toch ook maar een afspraak bijn dokter Oostveen maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Tetten0307 said:

Bedankt voor je reactie! Dat is iets wat ik zeker ook belangrijk vind ja dat de littekens mooi dun zijn. Voor hoeveel cc ben je uiteindelijk gegaan? Ik ga dan denk ik toch ook maar een afspraak bijn dokter Oostveen maken. 

Hoi hoi. Ik heb 300 cc motiva ergonomix demi voor de borstspier. Ik had genoeg weefsel dus vandaar er voor gekozen. Je kan dan ook vergelijken bij welke arts je een goed gevoel bij hebt als je bij alle twee een consult doet. Dokter Oostveen werkt met oplosbare hechtingen. Ik heb in iedergeval een fijne ervaring bij haar en cosmed kliniek gehad. Veel succes:tatice_04:!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.