Ga naar inhoud

Nooit te oud om je wens in vervulling te laten gaan...


KvP

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Na een aardig poosje hier rondgekeken te hebben, durf ik het nu aan me voor testellen. Ikben 51 (!) jaar, moeder van 3 dochters en sinds bijna 3 jaar ook oma van een superlieve kleindochter. Dit jaar ben ik 30 jaar getrouwd met mijn wederhelft...

Klinkt allemaal heel trots en blij en dat ben ik ook.

Alleen mijn borsten... Al vanaf dat ze zich begonnen te ontwikkelen, nou ja ontwikkelen, zijn ze een bron van onzekerheid en verdriet. Borstvoeding, afvallen, aankomen en weer afvallen en de tand des tijds/zwaartekracht heeft ze ook geen goed gedaan. Nu ze gaan hangen, de een een paar cm lager dan de andere, voel ik me diepongelukkig als ik mezelf in de spiegel zie.

Gelukkig heb ik een hele lieve man, die zegt dat het hem niet opvalt maar als het mij zo ongelukkig maakt dat we er wat aan gaan doen.

Dus dinsdag 24 april om 16.45 uur heb ik een eerste afspraak bij Dr. de Blécourt...

Ben blij, zenuwachtig en van alles door elkaar, maar vooral hoopvol...

 

Wordt vervolgd...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super stoer van je ! Ikzelf was 48 en liep al dik 20 jaar rond met t idee .. maar dan komen er andere dingen die belangerijker zijn ... dus ik dacht het is nu of nooit ... je kan beter spijt hebben van iets dat je hebt gedaan dan spijt hebben van iets wat je niet hebt gedaan ... dat is mijn motto ... dus sinds 1.5 jaar ben ik in t bezit van 2 mooie borsten ... 300 cc dp... heeft heel lang geduurd dat ik t kon accepteren .. is niet niks zo’n verandering ... maar ben er nu erg blij mee x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @KvP, hoe is je consult verlopen gisteren? Ben heel benieuwd. En gelijk heb je hoor. Ik ben bijna 52 en heb afgelopen december ook nog een prothesewissel laten doen. Was eigenlijk een hersteloperatie vanwege een double bubble, maar ben ook gelijk maar groter gegaan. Ik vind dat je je ook nog mooi mag voelen, ook al ben je de 50 al gepasseerd. Dus.... groot gelijk hoor meis. Lekker doen!

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.