Ga naar inhoud

El_M : 2 mei 2018 : Dr. Tytgat : AZ Monica : Antwerpen


Aanbevolen berichten

Hallo Iedereen,

Ik ben hier nieuw. 

Ik ben 29 jaar, mama van twee.

 

Mijn operatie staat ingepland op 2 mei bij dokter Tytgat in het AZ Monica te Antwerpen. De operatie zal doorgaan onder plaatselijke verdoving (mijn eigen keuze).

 

Ik krijg Motiva implanten voor de spier. Echter twijfel ik nog altijd over het aantal CC en eventueel het profiel. Tijdens de consulatie spraken we DEMI (wat hij meestal gebruikt)  300CC , ronde protheses. Groter kon het nog ook. Nu twijfel ik echter of dit niet te weinig zal zijn. Ik wil mooi natuurlijk resultaat (zoals de meeste onder ons :) ), ook qua decolleté. Een volle B of goede C zelfs. 
Ik ben 163, 55kg en heb nu 75A, kleine B. 

 

Eventuele opties die ik nog overweeg:

340 CC - Demi

315 CC - Full

 

 

Zijn er meisjes die mij iets kunnen adviseren aub? Is er veel verschil tussen full en demi? 

Zijn er onder jullie die ongeveer hetzelfde hebben?

 

Alvast bedankt voor alle info!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Hoi hoi. Ik heb 300 cc demi ergonomix motiva voor de spier en had een 70 c maar nu een 70 E cup met een niet voorgevormde bh. Ze beginnen nu heel mooi natuurlijk te worden. Ben 3 weken po. Ze zijn ook al aardig zacht. Ik ben 165 en 53 kilo. Ik vind ze niet te klein maar dat is natuurlijk ook persoonlijke smaak. Hoop dat je er wat aan hebt. Veel succes :116:
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Tascha2211:

Hey EI_M,

 

Wordt 16mei geopereerd door dr Tytgat

super man vindt ik!!

Ik krijg ook 300cc, twijfel ook of te klein is, draag nu op deze moment 85c maar wel een dubbel gevulde BH...

Krijg ook een grote BC.

 

Veel succes ;)

Hallo!

 

bedankt voor uw reactie. Inderdaad, vond ik ook een aangename man!

 

Ook voor de spier? Ronde? En welk profiel? Is dat op zijn advies of eigen  keuze?

Sorry voor al die vragen, ik vind het echt zo moeilijk om de juiste keuze te maken met al die cc’s en profielen en vormen... Op de consultatie was het nochtans rap beslist...Maar dan begon ik van alles te lezen en heb het nu zelf ingewikkeld gemaakt voor mezelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei Valentina69:
  • Hoi hoi. Ik heb 300 cc demi ergonomix motiva voor de spier en had een 70 c maar nu een 70 E cup met een niet voorgevormde bh. Ze beginnen nu heel mooi natuurlijk te worden. Ben 3 weken po. Ze zijn ook al aardig zacht. Ik ben 165 en 53 kilo. Ik vind ze niet te klein maar dat is natuurlijk ook persoonlijke smaak. Hoop dat je er wat aan hebt. Veel succes :116:

Hallo!

 

bedankt voor de info! Bij welke dokter ben je geweest?

Mag ik je vragen wat was de reden dat je (of de dokter?) koos voor ergonomix? 

E is inderdaad niet klein :) maar je komt al van een C! Dus als het een maat extra geeft, krijg ik met mijn A een B? Zou de logica kloppen? :D 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij dokter oostveen geweest. Zij werkt bij cosmed kliniek. Ik heb voor ergonomix gekozen omdat deze met fe borst mee beweegt. Is heel natuurlijk. Voelde gewoon goed.  Op welke cup je uit komt kan ik je niet zeggen. Weet alleen dat het bij iedereen anders is. Ligt aan hoe je borsten zíjn kwa breedte ect. De ene 300cc is niet de ander. En ook hoe je lichaam is. Tenger gebouwd of voller. Ik zou eerts 245 krijgen maar toch voor 300 gekozen. Vond ik mooier bij mij. De meeste kiezen voor iets meer. En houd er rekening mee dat 75 a de zelfde cup maat is als 70b. :D. Succes:43:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei El_M:

Hallo!

 

bedankt voor uw reactie. Inderdaad, vond ik ook een aangename man!

 

Ook voor de spier? Ronde? En welk profiel? Is dat op zijn advies of eigen  keuze?

Sorry voor al die vragen, ik vind het echt zo moeilijk om de juiste keuze te maken met al die cc’s en profielen en vormen... Op de consultatie was het nochtans rap beslist...Maar dan begon ik van alles te lezen en heb het nu zelf ingewikkeld gemaakt voor mezelf.

Geen enkel probleem, heb juist het zelfde probleem als jij...;)

Motiva, ronde, voor de spier, zou het natuurlijkste zijn, zijn advies, en een Lift.

 

Na de operatie moet jij ook geen sport Bh dragen? Dit vindt ik wel een beetje dubbel omdat ik overal lees dat je juist wel een sport bh moet dragen? 

 

Maar heb volle vertrouwen in hem:D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17/4/2018 om 23:15 zei Valentina69:

Ik ben bij dokter oostveen geweest. Zij werkt bij cosmed kliniek. Ik heb voor ergonomix gekozen omdat deze met fe borst mee beweegt. Is heel natuurlijk. Voelde gewoon goed.  Op welke cup je uit komt kan ik je niet zeggen. Weet alleen dat het bij iedereen anders is. Ligt aan hoe je borsten zíjn kwa breedte ect. De ene 300cc is niet de ander. En ook hoe je lichaam is. Tenger gebouwd of voller. Ik zou eerts 245 krijgen maar toch voor 300 gekozen. Vond ik mooier bij mij. De meeste kiezen voor iets meer. En houd er rekening mee dat 75 a de zelfde cup maat is als 70b. :D. Succes:43:.

 

Hier ben ik niet mee: 75a is hetzelde als 70b? Je kan idd in beide BH’s in, maar als uw cup echt een goede B is, kan dit toch niet gelijkgesteld worden aan de cup a?

of zie ik dat verkeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18/4/2018 om 09:40 zei Tascha2211:

Geen enkel probleem, heb juist het zelfde probleem als jij...;)

Motiva, ronde, voor de spier, zou het natuurlijkste zijn, zijn advies, en een Lift.

 

Na de operatie moet jij ook geen sport Bh dragen? Dit vindt ik wel een beetje dubbel omdat ik overal lees dat je juist wel een sport bh moet dragen? 

 

Maar heb volle vertrouwen in hem:D 

 

Ja, ik moet ook geen sport BH kopen, ik denk omdat we voor de spier krijgen...

 

Je zei dat je een C cup draagt, is dat echt uw maat, of meer een B?

 

ik las hier dat 30 cc echt geen verschil uitmaakt. Dus volgens het tabel van ronde demi Motiva, zou de volgende maat 340cc zijn.

Zou dat echt veel verschil maken denk je? Reeds gepast op consultatie? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de cup maat  moet je het zo zien. Als de omvang groter wordt dan gaat de cup mee. Dus een 75a is niet het zelfde als 70 a of 80a. 80a is de zelfde cup als 75 b. Heb gewerkt in een lingerie zaak:). Ik had een 70 c voorgevormde bh als maat van het merk sapph, maar zonder bh een volle b. Ik moest wel een sport bh dragen dus weet niet waarom jullie niet:unsure:.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19/4/2018 om 12:53 zei Valentina69:

Met de cup maat  moet je het zo zien. Als de omvang groter wordt dan gaat de cup mee. Dus een 75a is niet het zelfde als 70 a of 80a. 80a is de zelfde cup als 75 b. Heb gewerkt in een lingerie zaak:). Ik had een 70 c voorgevormde bh als maat van het merk sapph, maar zonder bh een volle b. Ik moest wel een sport bh dragen dus weet niet waarom jullie niet:unsure:.  

 

Ok, dit is duidelijk :) 

 

Zal best alle twee passen voor de operatie en zie dan wel wat het uiteindelijk wordt. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Een vraagje is dit de zelfse dr tytgat als die van de Wellness kliniek zo ja.

Ik ben afgelopen vrijdag door heb geholpen kreeg eerst rekverband om dit heb ik vandaag af mogen doen omdat ik amper lucht kreeg zo straks heb nu een sport bh aan wat een genot.

 

Daarnaast super trots op me nieuwen boobies. Hij heeft echt prachtig werk geleverd.

 

Groetjes en alvast succes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallokes Samanthaadore,

 

Ja idd gaat om de zelfde dokter!

 

blij om te horen! Alvast nog een dikke proficiat met je nieuwe boobies :D!!

 

Hoeveel cc? Van welke cupmaat kom je? Welke sport bh draag je nu? En de pijn ok?

 

mercikes voor je reactie;)

grtj

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Tascha2211:

Hallokes Samanthaadore,

 

Ja idd gaat om de zelfde dokter!

 

blij om te horen! Alvast nog een dikke proficiat met je nieuwe boobies :D!!

 

Hoeveel cc? Van welke cupmaat kom je? Welke sport bh draag je nu? En de pijn ok?

 

mercikes voor je reactie;)

grtj

Dankjewel :)

Ik had een cup AA en heb 360 cc laten zetten met een normaal volume. Twijfelde eerst 320 of 360 maar dacht liever te groot dan te klein.

Ik heb nu een sport bh maat 75 c 

Heb hem van de hunkenmoller met een rist voren hij zit echt mega lekker en de rist is super fijn wand het is een heel gedoe iets over je hoofd krijgen wand zo ver krijg je je armen op het begin nog niet.

 

De ok zelf vond ik geen pijn doen toen ik klaar was had ik nergens last van tot de avond was begonnen heb tor gister nog zitten huilen van de pijn zeker ook omdat ik mijn dochter van 8 maanden gewoon niet kan tillen en niks is wel wat frustrerend maar je moet er wat voor over hebben.

Vanaf vandaag gaat het eigelijk super goed ook al de helft minder medicatie haha:D

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23/4/2018 om 20:04 zei Samanthaadore:

Dankjewel :)

Ik had een cup AA en heb 360 cc laten zetten met een normaal volume. Twijfelde eerst 320 of 360 maar dacht liever te groot dan te klein.

Ik heb nu een sport bh maat 75 c 

Heb hem van de hunkenmoller met een rist voren hij zit echt mega lekker en de rist is super fijn wand het is een heel gedoe iets over je hoofd krijgen wand zo ver krijg je je armen op het begin nog niet.

 

De ok zelf vond ik geen pijn doen toen ik klaar was had ik nergens last van tot de avond was begonnen heb tor gister nog zitten huilen van de pijn zeker ook omdat ik mijn dochter van 8 maanden gewoon niet kan tillen en niks is wel wat frustrerend maar je moet er wat voor over hebben.

Vanaf vandaag gaat het eigelijk super goed ook al de helft minder medicatie haha:D

 

 

 

Hallo Samanthaadore,

 

Proficiat! 

 

Is dat achter de spier dat je het hebt? En welk merk van implantanten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17/4/2018 om 11:33 zei El_M:

Hallo Iedereen,

Ik ben hier nieuw. 

Ik ben 29 jaar, mama van twee.

 

Mijn operatie staat ingepland op 2 mei bij dokter Tytgat in het AZ Monica te Antwerpen. De operatie zal doorgaan onder plaatselijke verdoving (mijn eigen keuze).

 

Ik krijg Motiva implanten voor de spier. Echter twijfel ik nog altijd over het aantal CC en eventueel het profiel. Tijdens de consulatie spraken we DEMI (wat hij meestal gebruikt)  300CC , ronde protheses. Groter kon het nog ook. Nu twijfel ik echter of dit niet te weinig zal zijn. Ik wil mooi natuurlijk resultaat (zoals de meeste onder ons :) ), ook qua decolleté. Een volle B of goede C zelfs. 
Ik ben 163, 55kg en heb nu 75A, kleine B. 

 

Eventuele opties die ik nog overweeg:

340 CC - Demi

315 CC - Full

 

 

Zijn er meisjes die mij iets kunnen adviseren aub? Is er veel verschil tussen full en demi? 

Zijn er onder jullie die ongeveer hetzelfde hebben?

 

Alvast bedankt voor alle info!

Hallokes El_M,

 

weet ben een beetje laat voor je succes te wensen!! Maar heb aan je gedacht!

 

alles in orde met je? Goed verlopen?

 

grtj,

Tascha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.