Ga naar inhoud

Ikk : 16 april 2018 : Dr. ? : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Hoi ik ben Ikk (ik wil graag anoniem blijven) Ik ben 40 jaar.  ik heb gisteren (16-04-2018) een borstprothese wissel ondergaan. Mijn oude protheses heb ik op een maand na precies 20 jaar gehad. De oude protheses waren nog de hele vloeibare silliconen.  In de loop van de tijd zijn mijn borsten wat kleiner geworden door lijnen en overstappen op de nuvaring ipv de pil als anticonceptie. Ook was ik het laatste jaar weer wat zwaarder geworden en ipv maarje 36 -38 nu richting maatje 38 -40. En de laatste weken meer maatje 40. 

Ik ben bij 3 verschillende artsen langs geweest en die zeiden allemaal dat bij mij het mooi zou zijn om er 200 cc bij te doen bij wat ik al had. Echter wist ik niet hoeveel cc erin zat. Dus de pc heeft verschillende maten besteld. Er bleek dat er bij mij zo'n 300 cc inzat. Links 295 en rechts 320 

De arts heeft er nu aan beide kanten 500 cc erin gedaan. En ik ben er super blij mee met het resultaat zover ik het nu kan zien. Mijn vader was bang dat ik ze te groot zou maken. Eigenlijk heel mijn familie wel. Die vonden mijn toenmalige borsten heel mooi en heel natuurlijk. Ze verklaarden mij voor gek dat ik er 200 cc bij ging doen. Mijn vader moest toegeven dat het resultaat heel mooi is zo en dat het goed bij mij past. 

Ik heb 500cc  mentor prothese,  rond cohensive 2, Dualplane geplaatst.

Ik vond de pijn gisteren best mee vallen. Ik kon vannacht niet in slaap komen. 

Ben benieuwd hoe het vandaag gaat.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.