Ga naar inhoud

stekende pijn in borst.


Aanbevolen berichten

Hey,

ik vind het gewoon raar omdat ik dat in het begin niet had en nu sinds een paar dagen dan wel.

Bij het kleinste beetje wat je voelt maak je je echt ongerust :blush: maar dat zal iedereen wel hebben.

Bedankt voor me een beetje gerust te stellen.

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel normaal Marij !

Alles begint nu langzaam te genezen en te protesteren :133: wat nog enkele weken (in steeds mindere mate) aanhoud .

Natuurlijk wordt je van de kleinste gewaarwording ongerust , dat heeft ieder van ons wel eens tijdens het herstel .

Er niet mee blijven zitten , gewoon lekker posten op het forum :1:

>stuur je ook ff een pb-tje om een eigen topic aan te maken (indien je dat wenst natuurlijk , niets moet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi

Ik heb precies hetzelfde, maar dan maar in 1 borst.

Ik kan absoluut niet liggen want dan voelt het gewoon of er een mes in wordt gezet.

Dus slaap ik zowat rechtop, echt heel vervelend.

Maar ik ben pas 6 dagen p.o. dus ik hoop echt dat het goed komt.

Ik heb gelukkig over 2 dagen een terugkomafspraak met de chirurg dus dan kan hij hopenlijk mijn zorgen wegnemen.

Overdag heb ik trouwens helemaal geen last, zolang ik maar zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg als tip van mijn chirurg om idd 'te zitten' , dat is minder pijnlijk . Dus ja , ook wat rechter slapen met kussens achter je rug .

Ach meid *zucht* ik heb ook dagen rechtop in de zetel 'geslapen' (van die 'hazeslaapjes') en pijn gehad , pff !Slik je genoeg pijnstiller ? Je mag om de 6u een gram ineens hebben hé , die prul van 400mg werkt gewoon niet (neem er dan 2 ineens ofzo). Ik had dafalgan/1gr en heb tot 3 weken - afbouwend - aan die dingen gehangen :rolleyes:

Maar weet je wat , eens 'genezen' ben je die ellende weer vlug vergeten .

Sterker nog , je zou het zo opnieuw doen en als 't kon nog sneller :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.