Jump to content

Verschil in grote van borsten na borstvergroting.

Maria222
 Share

Recommended Posts

Hoi meiden,

Ik heb op 2 maart 2018 een borstvergroting laten doen bij de Bloemingdael Kliniek. 

Na een dag of 4 zag ik dat mijn linkerborst kleiner oogde dan mijn rechterborst. Na 2 weken was dit nog steeds het geval, ik ben bij de pc langs geweest en deze gaf aan dat het wel zou bijtrekken.. nu na bijna 7 weken zie je echt een duidelijk verschil qua grootte. De linker borst lijkt wel een cup kleiner te zijn dan rechts.

Tijdens de intake gaf de pc aan dat mijn borsten ongelijk waren, links was iets groter dan rechts en daarom zou hij in de rechter borst iets meer cc doen dan in links zodat ze gelijk zouden komen. Ik heb nu in links 425cc en in rechts 450cc gekregen.

Maar wat ik al aangaf, het verschil is best groot zo op het oog. 

Wat ik graag wil weten, zijn er meiden die dit ook bekend voorkomt, zal het nog goed komen of moet ik erop aandringen om in de linker borst toch een groter prothese te laten zetten? En kan dat uberhaupt na 7 weken al?

Hoop dat jullie me kunnen helpen aan deze antwoorden♡

20180414_150438.jpg

• 3 weeks later...

Ik heb dit zelf ook gehad bij mij was er ook 25cc verschil geplaatst .. maar wil natuurlijk niet zeggen dat het hetzelfde is als jou situatie.. 

• 5 weeks later...

Hey Maria,

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt mijn borsten zijn alweer 8 jaar geleden geplaatst ik heb ook 425 en 450.....
Ik ben de sticker kwijt en ik was dus enige tijd geleden bij Nio en ik liet het hem zien..het vreemde is dat hij zei dat er waarschijnlijk rechts 450 zit terwijl die linker dus echt duidelijk de grotere is......<_<

Ik heb mijn borsten destijds bij veldhuis kliniek gedaan en ik twijfel nu dus om het opnieuw te doen omdat ik die ongelijkheid niet mooi vind maar tegelijk wil ik ook kleiner ik vind die rechter namelijk mooier en de vorm steekt ook te ver uit naar de zijkant....ik durf alleen niets meer momenteel straks word het nog ongelijker.

Ik vind het op je foto trouwens niet opvallen ze zien er mooi uit!

xoxo

24 minuten geleden zei Sharona:

Hey Maria,

Ik heb precies hetzelfde meegemaakt mijn borsten zijn alweer 8 jaar geleden geplaatst ik heb ook 425 en 450.....
Ik ben de sticker kwijt en ik was dus enige tijd geleden bij Nio en ik liet het hem zien..het vreemde is dat hij zei dat er waarschijnlijk rechts 450 zit terwijl die linker dus echt duidelijk de grotere is......<_<

Ik heb mijn borsten destijds bij veldhuis kliniek gedaan en ik twijfel nu dus om het opnieuw te doen omdat ik die ongelijkheid niet mooi vind maar tegelijk wil ik ook kleiner ik vind die rechter namelijk mooier en de vorm steekt ook te ver uit naar de zijkant....ik durf alleen niets meer momenteel straks word het nog ongelijker.

Ik vind het op je foto trouwens niet opvallen ze zien er mooi uit!

xoxo

Ik ben ook bij Velthuis geopereerd .. ik heb 26 juni een afspraak bij Velthuis.. heb spijt dat ik er ooit aan begonnen ben. Het beheerst echt Mn leven :(

zie je bij jou ook duidelijk verschil in bikini of T-shirt? 

Hey:)

Ik ben dus geholpen door dr Tits destijds maar die schijnt nu overleden te zijn :mellow:
Nee in een shirt niet maar bikini wel.

Ik vind het echt zielig voor jou! ik zit er ook vreselijk mee daarom denk ik nu na over een goede kliniek om het opnieuw te doen maar goed straks word het nog erger....

wat ga jij doen?

1 minuut geleden zei Sharona:

Hey:)

Ik ben dus geholpen door dr Tits destijds maar die schijnt nu overleden te zijn :mellow:
Nee in een shirt niet maar bikini wel.

Ik vind het echt zielig voor jou! ik zit er ook vreselijk mee daarom denk ik nu na over een goede kliniek om het opnieuw te doen maar goed straks word het nog erger....

wat ga jij doen?

:o :o !! Ik ben ook geopereerd door dokter tits !!

ik heb wel een tweede operatie gehad aan 1 borst maar het is alsnog ongelijk .. dus of het ligt aan Mn lichaam.. Of ik had een heroperatie moeten laten doen aan 2 borsten ben ik bang :( 

ik hoop dat nio wat voor me kan doen.. ben er zo ongelukkig mee

OMG !! heb jij insta ofzo dat we even kunnen chatten want dat kan hier dus niet..... 

heb nog vragen aan je:(

Want welke borst heb je uiteindelijk laten doen want ik vind het bij jou er nu wel heel mooi uitzien....

Bij die eerste foto's zag je het heel erg dat is hoe die van mij eruit zien....

en bij die laatste zie ik echt geen verschil......

xxxx

35 minuten geleden zei Sharona:

OMG !! heb jij insta ofzo dat we even kunnen chatten want dat kan hier dus niet..... 

heb nog vragen aan je:(

Want welke borst heb je uiteindelijk laten doen want ik vind het bij jou er nu wel heel mooi uitzien....

Bij die eerste foto's zag je het heel erg dat is hoe die van mij eruit zien....

en bij die laatste zie ik echt geen verschil......

xxxx

Ja 

Share

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.