Ga naar inhoud

Manni : 18 juli 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

18 minuten geleden zei Denca:

@Manni, dank je wel, ze zijn mooi zeg!!

Mag je zeker trots op zijn. Hoe gaat het met je herstel?

Liefs.x

Aaah dank je wel! Herstel gaat goed naar mijn idee. Ik ga zo op controle. Alleen ik slaap nog steeds niet goed door rugpijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Manni:

Ik heb je toegevoegd. Het ziet er bij jou erg mooi uit! 

Dank je! Jij mag ook al trots zijn op het resultaat!! Erg mooi! Ben jij niet blauw geworden?? Onderkant van mijn borsten zijn bijna zwart en tussen de borsten in helemaal blauw geel en groen pfff! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Zomerwens:

Dank je! Jij mag ook al trots zijn op het resultaat!! Erg mooi! Ben jij niet blauw geworden?? Onderkant van mijn borsten zijn bijna zwart en tussen de borsten in helemaal blauw geel en groen pfff! 

Dank je wel! O nee bijna niet. Gisteren wel een streep geel tussen mijn borsten maar dat is vandaag al bijna weg weer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

ik ga ook op consult bij Frans Straten. Ik ben toch erg benieuwd geraakt naar hem vanwege de lovende woorden hier. Op Zorgkaart Nederland wordt hij gewaardeerd met een 7 nog wat. Dus in eerste instantie had ik Mn twijfels, maar daarna ging ik hier rond kijken en zie zoveel goeds over hem! 

 

Fijn dat het “ergste” gedeelte erop zit en je nu aan het herstellen bent! 

 

Mag ik misschien ook meekijken in je album? Ik ben erg benieuwd naar je resultaat. Je hebt nu 300cc? En wat heb je, rond of anatomisch en voor of achter de spier? 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-8-2018 om 12:52 zei Melanie24:

Hoi,

 

ik ga ook op consult bij Frans Straten. Ik ben toch erg benieuwd geraakt naar hem vanwege de lovende woorden hier. Op Zorgkaart Nederland wordt hij gewaardeerd met een 7 nog wat. Dus in eerste instantie had ik Mn twijfels, maar daarna ging ik hier rond kijken en zie zoveel goeds over hem! 

 

Fijn dat het “ergste” gedeelte erop zit en je nu aan het herstellen bent! 

 

Mag ik misschien ook meekijken in je album? Ik ben erg benieuwd naar je resultaat. Je hebt nu 300cc? En wat heb je, rond of anatomisch en voor of achter de spier? 

 

Groetjes

O wat spannend. Ik raad hem zeker aan hoor. Ja heel fijn, de ergste last of pijn is voorbij. Slapen gaat ook steeds beter gelukkig. Ik heb 300cc, anatomisch dual plane. Ik heb he toegevoegd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-8-2018 om 13:09 zei Chel1977:

Hoi Manni! Nog gefeliciteerd! Zag dat je jarig was zaterdag? Hoop dat je een leuke dag hebt gehad. Zou ik ook naar je album mogen kijken? 

Dank je wel Chel1977! Ik heb je toegevoegd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Chel1977:

Hey tx!!! Mijn borsten zagen er ook net zo uit als op die foto waar je je bh open hebt... zien er nog een klein beetje zo uit... hoop dat ze gauw zakken... lijk op een bodybuilder hahahah

Haha ja nou he

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.