Ga naar inhoud

Ik wil graag jullie ervaringen horen.


Aanbevolen berichten

Hallo meiden!

3 Februari is het eindelijk zover dan krijg ik mijn bv. Ik doe dit geheel voor mezelf omdat ik niet tevreden ben over mijn borsten. Maar toch ben ik een klein beetje bang voor de reacties van mensen. Mijn vraag is hoe jullie dit hebben ervaren. Kregen jullie leuke en positieve reacties of juist niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sparkle,

Het is zo 3 feb hoor. De tijd gaat zo snel.

In ieder geval heb je de eerste stap al gezet. Waar ga je het laten doen? En hoeveel cc of op watvoor cup wil je uitkomen.

Ik wordt zelf vrijdag geopereerd. En eigenlijk heb ik het alleen de mensen vertelt die mij na staan. En deze reageerde allemaal wel positief.

Sommigen had ik wel het gevoel dat ze denken is dat nodig dan? Maar goed het is mijn lichaam en ja ik vind het nodig. In bh's kun je zoveel verhullen dus ja die zien niet wat ik zie.

In ieder geval veel succes de aankomende tijd!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey sparkle,

Ik had dit ook heel erg van te voren, dat ik toch een beetje nadacht over wat de reactie van mensen zou zijn..

Ik heb het dan ook van te voren alleen verteld tegen mijn ouders, mijn vriend en een vriendin van me, die het zelf ook heeft gedaan.. zij waren vanaf het begin allemaal positief!

Net voor de operatie versprak ik me per ongeluk tegen een ander vriendinnetje van me..

Maar goed, ik dacht dus dat ik dit allemaal wel even goed verborgen kon houden.. en dat wilde ik ook het liefst omdat ik me toch wel druk maakte om de reactie van mijn omgeving.. > lees; de reactie van mensen in mijn woonomgeving (ik woon in een dorp) en mijn schoonouders..

Nu ben ik inmiddels precies 2 weken p.o. en hoorde ik vanmiddag van een vriendin van me (diegene die zelf ook geopereerd was) dat er een aantal vrienden van haar aan haar hadden verteld, dat ze gehoord hadden dat ik ook mijn borsten had laten vergroten.. :ph34r:

Ik weet echttttt niet wie dit doorverteld heeft, maar goed.. ze zeiden dus dat inmiddels het halve dorp het al wist..

kortom, er wordt al weer lekker geroddeld :141:

Ik schork wel even vanmiddag toen ik het hoorde, omdat ik dacht dat ik mijn geheimpje goed veilig had gehouden :P

Met oud en nieuw had ik wel een feestje bij vrienden, en ik zag soms wel blikken werpen naar mijn borsten, soms even een te lange blik van iemand hahaha.. maar ze zeiden niets tegen mijzelf <_<

Naja, ik kan er nu toch niets meer aan veranderen.. mensen praten toch wel.. negatief en soms ook positief..

dus ik heb me maar voorgenomen om me er niet al te druk om te maken, maar gewoon trots te zijn op mijn voorgevel en me vooral niet te verbergen.. :136:

en als mensen eerdaags naar me toekomen, met opmerkingen of vragen, zal ik eerlijk en trots zeggen dat het waar is :blush: ookal vind ik dit best lastig hoor, als ik eerlijk ben!

Succes met aftellen!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik heb het wel aan een aantal mensen verteld en die reageerden eigenlijk allemaal positief. Het is ook niet echt meer iets raars ofzo. Ook kwam ik erachter dat er veel vrouwen zijn die het willen of ook al hebben laten doen :-)

Vandaag voor het eerst gewerkt waar maar 2 collegae het weten en volgens mij is het niet opgevallen. Vooral als je altijd al bh's met vulling draagt!

Ik werk met kinderen van 12 jaar en die hadden volgens mij ook niks door (daar was ik bang voor).

Succes met aftellen en maak je niet te druk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.