Ga naar inhoud

Kellybelly32 : 24 april 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

@Kellybelly32

 

Hoi hoi, Dat is nog eens een kort voorstellen. Wellicht kun je hier iets meer vertellen, zoals: is het consult met Dr. Straten het enige consult geweest, of heb je meer artsen bezocht, hoe is je consult verlopen, ben je lang op zoek geweest naar informatie etc, zo weten we hier dan  iets meer van je, uiteraard mag dit allemaal anoniem ;)

 

Ik heb de titel aangepast en topic verhuisd naar een andere categorie, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates, en dadelijk ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Veel plezier met aftellen.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eerst op consult geweest bij Diana gabriels en er stond al een operatie gepland ook maar ik bleef twijfel houden en heb toen toch besloten verder te kijken en kwam via een kennis bij heyendael terecht. Daar was het gevoel direct goed. Wel gaven beide klinieken hetzelfde advies. Je hebt meer het gevoel een persoon te zijn dan een nummer wat ik bij gabriels het geval vond. Ook het consult was super uitgebreid en de arts Frans verstraten vind ik een grappige nuchtere vent. Ik ben de dagen aan het aftellen nu en kan niet wachten op het badpak shoppen!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, ja met dit soort beslissingen moet je ook zeker op je gevoel afgaan, je moet de arts kunnen vertrouwen en je moet zeker voelen dat je een mens bent en geen nummer.

Fijn dat je dit uiteindelijk hebt gevonden bij Dr. Straten, er zijn hier behoorlijk veel meiden door hem geholpen.

 

Kan me voorstellen dat de dagen nu niet snel genoeg gaan, maar zo kun je je wel een beetje voorbereiden.

Op naar een zomer met een mooi gevuld badpak.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.