Ga naar inhoud

Hallo iedereen even voorstellen


Smexxy88

Aanbevolen berichten

Hallo iedeeren.

Mijn naam is lisa ik woon in den haag en ben deze mei 30 jaar.

Ik wil al 10 jaar een borstvergroting en heb nu sinds 1 week eindelijk mijn wens.

Had altijd een b cup maar na op een punt in me leven 30 kilo zwaarder geworden te zijn en ook daarna binne 3 maandende 30 kilo er weer af, deed niet veel goed voor de boobs ze gingen hangen en werden heel slap.

En toen na dat kreeg ik van verschillende chirurgen te horen dat ze echt niet wouden vergroten zonder lift.

Maar nu na 10 jaar toch iemand gevonden die de uitdaging aan wou gelukkig  want een lift kan altijd nog mocht dat nodig zijn maar littekens heb je voor altijd en wou graag eerst zien hoe ze zouden worden voor ik daar aan begon aangezien ik een beetje hangen juist mooi en natuurlijk vind.

Kan nu nog niet echt goed oordelen na een week maar ze zien er heel mooi uit vindik zelf  en denk dat ze over de maanden heen alleen maar mooier zullen worden hihi.

En iedeen die vragen heeft over hangende borsten en borstvergroting wil ik graag helpen zover ik kan had zelf ook een zee aan vragen en angsten voor ik er aan begon dis stel ze gerust.

 Ik weeg 76 kilo nu en ben 1.69 lang ik had een B80 en nu een D85 ik heb ronde protheses 525cc en voor de spier geplaatst.

Mgv lisa 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.