Ga naar inhoud

Seen87 : 11 mei 2018 : Dr. Schuringa : Boerhaave


Aanbevolen berichten

@Seen87 hi! Ik zit net lekker je topic te lezen en zie dat we qua postuur en aantal cc redelijk gelijk op gaan. 12 juni ben ik eindelijk aan de beurt!!! Zou ik please mogen meekijken in je album?

 

Ik heb nu 75A(A) ben 1.71 en 60 kg. Ook mager dus wil ook niet te groot. Ik hoop uit te komen op een C cup met 330 cc anatomisch dual plane. 

Spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste Reactie

@Maaike Het voelt eigenlijk helemaal niet zwaar ^_^

Spannend hoor, nog 3 dagen voor jou! Ik had 75A dus ik had wel

iets aan borstweefsel maar het was minimaal.

 

@Boobsie ik heb je toegevoegd aan mijn album, ik heb ook gelijk een nieuwe foto toegevoegd.

Er staan niet zoveel foto's op maar wel wat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Seen87:

@Maaike Het voelt eigenlijk helemaal niet zwaar ^_^

Spannend hoor, nog 3 dagen voor jou! Ik had 75A dus ik had wel

iets aan borstweefsel maar het was minimaal.

 

@Boobsie ik heb je toegevoegd aan mijn album, ik heb ook gelijk een nieuwe foto toegevoegd.

Er staan niet zoveel foto's op maar wel wat. 

Ooooh wat zijn ze al mooi :wub::wub:

Ik hoop hoop hoop hoop dat het bij mij ook zo wordt!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Boobsie dank je. Ik ben er ook heel blij mee :wub:

 

gezien we qua postuur op elkaar lijken en ik 295 en jij 330 krijgt vermoed ik dat het ook ongeveer zo zal worden. 12 Juni is ook al bijna!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Seen87:

@Maaike Het voelt eigenlijk helemaal niet zwaar ^_^

Spannend hoor, nog 3 dagen voor jou! Ik had 75A dus ik had wel

iets aan borstweefsel maar het was minimaal.

 

@Boobsie ik heb je toegevoegd aan mijn album, ik heb ook gelijk een nieuwe foto toegevoegd.

Er staan niet zoveel foto's op maar wel wat. 

@Seen87 wauw ze zijn echt mooi geworden weer he! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Linaxxx hoe gaat het met jou? 

Ben je blij met het resultaat en hoe gaat je herstel?

Ik moet zeggen dat ik me wel weer de oude voel al doe ik niet alles.

Ik ben bang voor overmatig kapselvorming.

Ik fiets naar mijn werk en doe cardio in de sportschool

Ook mijn vermoeidheid is weg. Ik slaap alleen nog niet op mijn zij dat ligt nog niet zo lekker.

Heb je al bh's geshopt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaba @Seen87 alles ok hier...

begint allemaal goed te gaan en

vlotter;) dat ik soms moet oppassen idd dat ik niet ineens weer teveel doe :) 

:( ik probeer daar niet teveel aan te denken aan eventuele complicaties... ben al zo een ongeruste voor het minste :) 

 

zijliggen lukt al redelijk bij mij... zaaalig gewoon :) om af en toe is even een andere houding te nemen

 

hehe ja juist die ene int begin.. :) el die ng altijd past ook ;) en tis zo eentje zonder beugel met zon soft band onderaan ideaal nog momenteel.. en zondr pushup.. :) finaly! :) 

jij nog geshopt?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 27:

 

Alles verloopt goed. Ik kan ook op mijn zij slapen. Ik sport 3 dagen in de week. Dan wel cardio

en benen. Ik fiets naar mijn werk. Het lijkt erop alsof ik alles weer kan. Ook mijn rugpijn waar ik

dus eigenlijk het meest last van heb gehad na de operatie heb ik niet meer.

 

Ik heb alleen nog last van harde borsten. Vooral als ik te veel gedaan heb. Maar ik heb ook dat het

gevoelloos is of juist veel te gevoelig. Het voelt allebei niet zo lekker! Het zal nog wel weg trekken.

Ook had ik met sporten het gevoel alsof er een beetje lucht in mijn borst zat aan de zijkant van 

mijn borst. Na een dag was het weer verdwenen.

 

Morgen zit ik precies op 4 weken. Het grootste deel zit er op

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 33:

 

Ik heb zo goed als geen last gehad van harde borsten. 's morgens heb ik nog af en toe een beetje

rugpijn maar met opstaan is het weer weg. Ik vraag me wel af of ik nog wel op mijn buik kan slapen?

Over 2 dagen ben ik 5 weken po. Vandaag heb ik advies gevraagd. Mijn cup maat is nu 75E. Het

lijkt heel groot maar het oogt helemaal niet zo groot. Tot nu toe ben ik dik tevreden met het

resultaat. Het past precies bij het totaal plaatje

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Seen87:

@smizebra ik heb je toegevoegd. Er staan niet zo heel veel foto's op.

Binnenkort zet ik er nog een paar foto's op. Hoe gaat het nu met je? 

Herstel je goed of valt het je tegen?

Ziet er goed uit hoor. Mooi klein litteken dat vast nog verder mooi wegtrekt. 

 

Het gaat best aardig met me. Kan wat meer doen, maar kost veel energie. Vooral nu de kindjes er weer wat meer zijn. Maar nu dag 2 na OK dus zou alleen maar beter moeten gaan toch. Ofis dit al dag 3 als je de OK dag mee telt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@smizebra ik vond het uiteindelijk ook mee vallen. Ik heb het meest last gehad van rugpijn.

Misschien door dat OK bed en in combinatie met op je rug slapen. En op dag 3 voelde ik me

zo goed dat ik een halve dag ben gaan winkelen. Daar heb ik wel 2 dagen last van gehad. 

Dus al voel je je goed, blijf het rustig aan doen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Seen87:

@smizebra ik vond het uiteindelijk ook mee vallen. Ik heb het meest last gehad van rugpijn.

Misschien door dat OK bed en in combinatie met op je rug slapen. En op dag 3 voelde ik me

zo goed dat ik een halve dag ben gaan winkelen. Daar heb ik wel 2 dagen last van gehad. 

Dus al voel je je goed, blijf het rustig aan doen! :)

 

Heb je ook dual plane geplaatst? Ik zou echt niet aan winkelen moeten denken. Blokje om was al een uitdaging! Haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Op 7-6-2018 om 18:40 zei Seen87:

Dag 27:

 

Alles verloopt goed. Ik kan ook op mijn zij slapen. Ik sport 3 dagen in de week. Dan wel cardio

en benen. Ik fiets naar mijn werk. Het lijkt erop alsof ik alles weer kan. Ook mijn rugpijn waar ik

dus eigenlijk het meest last van heb gehad na de operatie heb ik niet meer.

 

Ik heb alleen nog last van harde borsten. Vooral als ik te veel gedaan heb. Maar ik heb ook dat het

gevoelloos is of juist veel te gevoelig. Het voelt allebei niet zo lekker! Het zal nog wel weg trekken.

Ook had ik met sporten het gevoel alsof er een beetje lucht in mijn borst zat aan de zijkant van 

mijn borst. Na een dag was het weer verdwenen.

 

Morgen zit ik precies op 4 weken. Het grootste deel zit er op

 

Hi @Seen87 hoe gaat het nu met je...? Volledig hetsteld...? Hopelijk loopt alles goed... grtjss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.