Ga naar inhoud

Seen87 : 11 mei 2018 : Dr. Schuringa : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste Reactie

@Oxygen ik ben er ook erg blij mee! Het is ook niet te groot of te klein. 

Eigenlijk precies goed. Nu inderdaad geduld hebben en herstellen. Het

zal er steeds beter uit gaan zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Seen87:

@Oxygen ja zolang je rustig aan doet gaat het wel goed. ^_^ Het is dat ik me verveelde

en daardoor de stad in ging om te winkelen en ik ben boodschappen gaan halen. Dat

had ik niet moeten doen! Maar van 8 uur in de week sporten en 32 uur werken + een

huishouden en een gezin naar rustig aan doen/niks doen dat viel me nogal zwaar!

Ja same here, heb er echt moeite mee en verveel me best wel.. Ik moet donderdag weer beginnen na 16 dagen vrij. Heb er zin in maar zie er ook wel tegenop om meteen een dag van 8 uur te werken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sigrid daar heb ik ook over na zitten denken. Ik begin ook gelijk met 2 dagen van 8 uur! Pff.. maar misschien valt het best mee. Ik verveel me nu ook. De dagen gaan langzaam voorbij! Gelukkig word het mooi weer dan kunnen we lekker de tuin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Annefleurx je hebt meer foto's dan ik! Ik moet er ook nog maar eens wat op zetten.

Wat een verschil in 10 dagen zeg! En ook een verschil met je voor situatie. Je zal wel

blij zijn! Van de zomer kunnen we lekker in onze bikini's! Ik kan niet wachten! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Annefleurx haha ja hier het zelfde! Soms stoot ik er met mijn arm tegen.

Vroeger had ik daar geen last van. Er zat toch niets behalve een bh met veel vulling. :4: 

 

Maar ik kan niet wachten op de dag dat mijn sportbh uit mag. Ik wordt er bijna in

gewurgd. Heb jij al bh's gepast of wanneer ga jij shoppen? Ik zit online al rond te

kijken wat ik zou willen kopen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Seen87 Haha nou ik heb precies dat!! Dat je opeens tegen je eigen borst stoot want daar zit opeens wat hahaha. 

Mijn bh zit echt een stuk minder straks nu de meeste zwelling weg is inmiddels! Ik heb wel al kleding gekocht met decolleté Haha!! Ik ga toch voornamelijk zonder bh lopen of met mooie kanten bh’tjes Hihi.. ben wel echt op zoek naar bikinis en badpakken!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎10‎-‎5‎-‎2018 om 23:09 zei Seen87:

@best_boobie hoe kan ik mijn titel aanpassen?

Er staat nog 9 mei maar helaas is de operatie 2 dagen uitgesteld.

9 mei klopt dus niet meer, het is nu 11 mei

Ik hing een beetje achter met mijn notificaties, dus zag het nu pas. Heb het aangepast in je titel! :35:
Nog gefeliciteerd!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 8:

Gisteren verveelde ik me stierlijk! Ik heb de hele dag niets gedaan behalve naar de

kliniek voor controle. Wat een saaie dag dus!

Maar misschien was het wel goed. Ik heb namelijk zelden zo lang geslapen als vannacht.

Zelfs voor mijn operatie lag ik niet zo lang in mijn bed! Ik werd om 9 uur wakker! De 

afgelopen week werd ik om 3 uur 's nachts of 5 uur of om 6 uur wakker. En ik voel me 

vandaag goed! Goede nacht rust doet wonderen! Vandaag gaan we met de kinderen naar

de kinderboerderij dan ben ik er ook weer even uit en kunnen de kinderen zich lekker 

uitleven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 9:

Vandaag stond er een verjaardag op het programma. Het voelde bijna alsof ik

helemaal niet geopereerd ben. Oke bij sommige bewegingen dacht ik: oei! 

En aan het einde van de dag begonnen er ook wat steken te komen en mijn

littekens begonnen te branden. Ook was ik wel moe aan het einde van de dag.

Maar al met al een dag waarop ik weer vooruitgang voelde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 10:

Vandaag ben ik 10 dagen po en het gaat goed! Natuurlijk voel ik nog wel eens een pijntje.

Vooral bij het opstaan of als ik veel gedaan heb. Ik ben ook nog sneller moe. Vandaag heb 

ik vrij weinig gedaan. Ik ben maar eens begonnen aan een foto album van de kinderen. 

Deze wilde ik een jaar geleden al maken maar ik had nooit tijd. Nu heb ik tijd zat haha! 

Volgende week moet ik weer aan het werk. Ik wil er nog even niet over nadenken! Ik heb

wel weer zin om wat te doen want thuis zitten begint wel te vervelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-5-2018 om 16:16 zei Seen87:

@Annefleurx haha ja hier het zelfde! Soms stoot ik er met mijn arm tegen.

Vroeger had ik daar geen last van. Er zat toch niets behalve een bh met veel vulling. :4: 

 

Maar ik kan niet wachten op de dag dat mijn sportbh uit mag. Ik wordt er bijna in

gewurgd. Heb jij al bh's gepast of wanneer ga jij shoppen? Ik zit online al rond te

kijken wat ik zou willen kopen 

Hi @Seen87 hoe gaat het met je nu...? Deze week ook tr werken..? Ik morgen :( dubbelgevoel... :) ma idd de verveling was echt op zot te worden... hihi ik ben stiekem al eens lingerie gaan passen in de winkel :) kon ni wachten hahahaha nu ik eindelijk kan..:) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Linaxxx ik ga morgen ook even naar de winkel. Ik wil toch wel graag weten op welke cup

maat ik uit ben gekomen. Ik ga volgende week op maandag weer werken. Wel gelijk 2 dagen

van 8 uur! Pfff... maar thuis zitten ben ik ook wel een beetje klaar mee! Ik ben benieuwd hoe

je werkdag morgen is. Ben je nog snel moe of valt dat mee? Heb je een zware baan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden zei Seen87:

@Linaxxx ik ga morgen ook even naar de winkel. Ik wil toch wel graag weten op welke cup

maat ik uit ben gekomen. Ik ga volgende week op maandag weer werken. Wel gelijk 2 dagen

van 8 uur! Pfff... maar thuis zitten ben ik ook wel een beetje klaar mee! Ik ben benieuwd hoe

je werkdag morgen is. Ben je nog snel moe of valt dat mee? Heb je een zware baan?

@Seen87 ooh ik kon echtni wachten vr lingerie hahaha as je al die die jaren nooit eigenlijk leuke dingen kon kopen.. :) neen niet echt werk op een bureau dus geen zwaar hefwerk fzo.. ja vooral thuis zitten en niets knn doen is verschrikkelijk

 

ik vind je fotos mooi resultaat is echt mooi he...

 

als ik echt hele dag “bezig” ben of veel gewandeld heb fzo voel ik het wel en ook in men rug

men borsten zijn gewn ook nog zoo supergevoelig dak er soms ook mastig v word.. :( bij jou ook?

xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Linaxxx dank je ^_^

ze voelen wel nog erg hard! Worden ze bij jou al wat zachter?

Ik heb geen idee wanneer dat gaat gebeuren.

 

ik heb dat ook! Ook slapen gaat nog niet heel erg lekker. Ik kan sowieso niet

op mijn rug slapen maar ik heb ook vaak rugpijn in bed. Ik word er wakker van. Dat komt

denk ik door op mijn rug liggen. En dan opstaan dat voel ik ook nog wel.

 

Deze week wil ik weer gaan sporten. Dan wel alleen maar cardio en ik begin deze week

met een half uurtje. Ook gewoon om er even uit te zijn. Ik woon er om de hoek dus als

het te veel word ben ik zo weer thuis

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 11:

Vanmorgen ben ik gaan douchen en daarna zijn we gaan winkelen en hebben we boodschappen

gehaald. Ik had wel wat last van rugpijn maar verder gaat alles oké! Natuurlijk ben ik ook ff

bh's gaan passen. Ik wilde toch eens weten op welke maat ik nu zit. En het is nu 75D geworden.

En dat van een 75A!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je net je update bekeken! Mooi!! 

Welke bh maat ben je uitgekomen? 

Voor het zicht ziet het wel uit op een C vind ik! Ze veranderen vast nog wel een beetje. 

Werd mij ook aangeraden niet teveel bh’s te kopen tot ik 3 maanden waar omdat ze zeker nog gaan veranderen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Annefleurx ik kon het toch niet laten er een te kopen :P

Het is een 75D. Ik had eigenlijk een C verwacht. Maar misschien heb ik nog een 

andere maat in een andere bh. Heb jij al bh's gepast? Op welke maar kom jij uit?

 

@Edva ik heb je toegevoegd aan mijn album ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.