Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Seen87

Seen87 : 11 mei 2018 : Dr. Schuringa : Boerhaave

Recommended Posts

Douchen is wel fijn He?! Ik heb nog steeds een vettige huid hoor, had dat daarvoor echt niet! Denk dat je lichaam gewoon echt even in de war is en dit een natuurlijke huid reactie is. 

Ik was dag 3 het allerergst gezwollen btw, daarna nam het echt af.. had vooral heel veel vocht tussen mijn borsten! Is nog steeds niet weg maar gaat goede kant op!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Annefleurx ja fijn om te weten. Dat betekent toch wel dat het ergste achter de rug is. Ik ontplof bijna uit mijn sport bh. In ieder geval zo voelt het. Gek hé die vettige huid en dan heb ik ook nog een gezwollen buik sinds de operatie. Nou ja het trekt allemaal wel weer bij ^_^ 

Misschien ga ik vandaag even de deur uit. Ik word gek hier binnen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mij is aangeraden om elke dag een paar keer te lopen! Heb ook gelijk de eerste dag 10min buiten gelopen, wel beetje Mn borsten vastgehouden hahahaha.

merk nl dat het vocht en zwelling dan sneller weggaat. En het werkte goed voor mijn mentale gesteldheid, ik word nl gek van hele dag thuis zitten :rolleyes::44:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

inderdaad thuis heb ik wel van alles gedaan maar dat is toch anders dan ff de deur uit!

De kinderen zitten nu op school dus nu kunnen we even met ze tweeën weg, al is het 

maar een klein rondje!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zit op dag 5 po vandaag en me rechterborst is nog gezwollen,neem aan dat dat nu wel minder gaat worden de aankomende dagen? 

Linker kant is Gwn perfect,helemaal niet gezwollen en mooi :D ben zo blij 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Krengetje bij mij is ook mijn rechterborst het meest gezwollen. Vanaf 3 dagen zullen de zwellingen afnemen. Hoe gaat het nu met jou? Ja geweldig om het resultaat te zien hé! Ze zijn gewoon van mij dacht ik :wub: en als het goed is worden ze alleen nog maar mooier

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Seen87:

@Krengetje bij mij is ook mijn rechterborst het meest gezwollen. Vanaf 3 dagen zullen de zwellingen afnemen. Hoe gaat het nu met jou? Ja geweldig om het resultaat te zien hé! Ze zijn gewoon van mij dacht ik :wub: en als het goed is worden ze alleen nog maar mooier

Vandaag met opstaan was ik zo stijf als een plank maar na een uurtje was dat ook weer verdwenen,voel me ook echt goed nu voor eerst naar po. En hoe voel jij je vandaag ? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Krengetje met mij gaat het ook wel goed. Misschien wil ik al te veel.

Net bijna 2 uurtjes in een bouwmarkt rond gelopen. Dat was iets te van

het goede! Ik ben wel blij dat ik nog 2 weken vrij ben! 

Fijn dat je je nu zo goed voelt! Ik kan niet wachten om 5 dagen po te zijn!

Ik ben ook al de dagen aan het tellen die ik nog op mijn rug moet slapen haha!

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
48 minuten geleden zei Seen87:

@Krengetje met mij gaat het ook wel goed. Misschien wil ik al te veel.

Net bijna 2 uurtjes in een bouwmarkt rond gelopen. Dat was iets te van

het goede! Ik ben wel blij dat ik nog 2 weken vrij ben! 

Fijn dat je je nu zo goed voelt! Ik kan niet wachten om 5 dagen po te zijn!

Ik ben ook al de dagen aan het tellen die ik nog op mijn rug moet slapen haha!

Hahaha net zoals mij ! Tel ze ook af ben een echte zij slaper afwisselend met buik, verschrikkelijk om op me rug te blijven. 

Ik ben best beweeglijk,dezelfde dag liep ik al buiten en de dag erna ook maar dag 3 zeiden me boobs echt van stop en ho hahaha en nu kijk ik uit naar morgen. Slik geen pijnstillers en vanmiddag me laatste pilletje van ziekenhuis is dat kuurtje ook klaar :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Krengetje ik slaap ook altijd op mijn zij en soms op mijn buik maar nooit op mijn rug.

Als ik in me bed lig voel ik me ook half opgebaard met mijn hoofdeind een beetje omhoog.

Heerlijk weertje ook. Lekker in de tuin zitten! Dit is geen straf zo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Seen87 ik lees dat jij 300cc hebt laten plaatsen. Nu krijg ik mijn bv op 28 mei bij Boerhaave door dr vd Weij en twijfel heel erg tussen 300cc en 340cc. Ik ben heel benieuwd hoe het bij jou is geworden, mss wil je een foto delen. En wat had je voor maat hiervoor. Ikzelf ben 1.68cm en 69 kg en heb nu 75A. Als je mijn profiel foto bekijkt hen ik daar passaat 300cc. Ik twijfel dus of ik dit te klein vind. Helaas geen foto genomen met 340cc. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Vonnepon Hee! Ik heb wat berichtjes van je gelezen. Ik heb op mijn foto 300cc en heb zelf een 'goeie A', een 75B cupmaat. Als je denk ik nu al twijfeld of je het te klein vind 300 cc zou ik als ik in jou schoenen stond voor de 340 cc gaan! 

Succes met je keuze!

Liefs 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Vonnepon ik heb vandaag al een paar keer gezegd dat ik foto's zou gaan plaatsen maar tot nu toe is het er nog steeds niet van gekomen! Ik ben 55kg en 1.71 ik had een 75A of AA wat er dan nog van over was.

Ik ben blij met mijn 300cc maar alles is al beter dan dat het was. Het is sowieso al vreemd dat het van mij is. :wub: Ik denk dat dit ook goed bij mijn lichaam past. Het is niet enorm groot of opvallend. Ik twijfelde heel erg tussen 250 en 300. Mijn pc zei dat je bij twijfel beter voor de grootste kan gaan. Uiteindelijk na nog een keer passen heb ik ook gekozen voor 300. Dat was dan ook het maximale wat ik kon nemen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Seen87 Dank je voor je reactie. Gelukkig ben ik geen uitzondering met twijfels. Jij bent een stuk slanker dan ik ben en die 300 cc (al is t de pasfoto) staat je prachtig. Ben benieuwd hoe het er in t echt uit ziet. Iedereen hier adviseert om bij twijfel voor de grootste hoeveelheid te gaan en daar neig ik ook steeds meer naar. 340cc was volgens PC voor mij de max anders zou je randen kunnen gaan zien. 

Ik heb er ontzettend zin in. Aftellen is begonnen ;-) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Vonnepon kan je mijn foto's zien? Ik ben bezig met mijn album maar het wil niet helemaal lukken

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com