Ga naar inhoud

Seen87 : 11 mei 2018 : Dr. Schuringa : Boerhaave


Aanbevolen berichten

@Krengetje bij mij is ook mijn rechterborst het meest gezwollen. Vanaf 3 dagen zullen de zwellingen afnemen. Hoe gaat het nu met jou? Ja geweldig om het resultaat te zien hé! Ze zijn gewoon van mij dacht ik :wub: en als het goed is worden ze alleen nog maar mooier

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste Reactie
1 uur geleden zei Seen87:

@Krengetje bij mij is ook mijn rechterborst het meest gezwollen. Vanaf 3 dagen zullen de zwellingen afnemen. Hoe gaat het nu met jou? Ja geweldig om het resultaat te zien hé! Ze zijn gewoon van mij dacht ik :wub: en als het goed is worden ze alleen nog maar mooier

Vandaag met opstaan was ik zo stijf als een plank maar na een uurtje was dat ook weer verdwenen,voel me ook echt goed nu voor eerst naar po. En hoe voel jij je vandaag ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Krengetje met mij gaat het ook wel goed. Misschien wil ik al te veel.

Net bijna 2 uurtjes in een bouwmarkt rond gelopen. Dat was iets te van

het goede! Ik ben wel blij dat ik nog 2 weken vrij ben! 

 

Fijn dat je je nu zo goed voelt! Ik kan niet wachten om 5 dagen po te zijn!

Ik ben ook al de dagen aan het tellen die ik nog op mijn rug moet slapen haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei Seen87:

@Krengetje met mij gaat het ook wel goed. Misschien wil ik al te veel.

Net bijna 2 uurtjes in een bouwmarkt rond gelopen. Dat was iets te van

het goede! Ik ben wel blij dat ik nog 2 weken vrij ben! 

 

Fijn dat je je nu zo goed voelt! Ik kan niet wachten om 5 dagen po te zijn!

Ik ben ook al de dagen aan het tellen die ik nog op mijn rug moet slapen haha!

Hahaha net zoals mij ! Tel ze ook af ben een echte zij slaper afwisselend met buik, verschrikkelijk om op me rug te blijven. 

Ik ben best beweeglijk,dezelfde dag liep ik al buiten en de dag erna ook maar dag 3 zeiden me boobs echt van stop en ho hahaha en nu kijk ik uit naar morgen. Slik geen pijnstillers en vanmiddag me laatste pilletje van ziekenhuis is dat kuurtje ook klaar :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Krengetje ik slaap ook altijd op mijn zij en soms op mijn buik maar nooit op mijn rug.

Als ik in me bed lig voel ik me ook half opgebaard met mijn hoofdeind een beetje omhoog.

 

Heerlijk weertje ook. Lekker in de tuin zitten! Dit is geen straf zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Seen87 ik lees dat jij 300cc hebt laten plaatsen. Nu krijg ik mijn bv op 28 mei bij Boerhaave door dr vd Weij en twijfel heel erg tussen 300cc en 340cc. Ik ben heel benieuwd hoe het bij jou is geworden, mss wil je een foto delen. En wat had je voor maat hiervoor. Ikzelf ben 1.68cm en 69 kg en heb nu 75A. Als je mijn profiel foto bekijkt hen ik daar passaat 300cc. Ik twijfel dus of ik dit te klein vind. Helaas geen foto genomen met 340cc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vonnepon Hee! Ik heb wat berichtjes van je gelezen. Ik heb op mijn foto 300cc en heb zelf een 'goeie A', een 75B cupmaat. Als je denk ik nu al twijfeld of je het te klein vind 300 cc zou ik als ik in jou schoenen stond voor de 340 cc gaan! 

Succes met je keuze!

 Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vonnepon ik heb vandaag al een paar keer gezegd dat ik foto's zou gaan plaatsen maar tot nu toe is het er nog steeds niet van gekomen! Ik ben 55kg en 1.71 ik had een 75A of AA wat er dan nog van over was.

 

Ik ben blij met mijn 300cc maar alles is al beter dan dat het was. Het is sowieso al vreemd dat het van mij is. :wub: Ik denk dat dit ook goed bij mijn lichaam past. Het is niet enorm groot of opvallend. Ik twijfelde heel erg tussen 250 en 300. Mijn pc zei dat je bij twijfel beter voor de grootste kan gaan. Uiteindelijk na nog een keer passen heb ik ook gekozen voor 300. Dat was dan ook het maximale wat ik kon nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Seen87 Dank je voor je reactie. Gelukkig ben ik geen uitzondering met twijfels. Jij bent een stuk slanker dan ik ben en die 300 cc (al is t de pasfoto) staat je prachtig. Ben benieuwd hoe het er in t echt uit ziet. Iedereen hier adviseert om bij twijfel voor de grootste hoeveelheid te gaan en daar neig ik ook steeds meer naar. 340cc was volgens PC voor mij de max anders zou je randen kunnen gaan zien. 

 

Ik heb er ontzettend zin in. Aftellen is begonnen ;-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Seen87 ja ik kan je foto’s nu zien, dank je voor het delen. Prachtig geworden en past ook goed bij je figuur. Ik ben niet zo slank als jij dus denk dat 340cc prima bij mijn bouw past. 

 

Hoe verloopt je herstel? Veel last gehad of juist niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Vonnepon dank je. Ik denk ook dat ik goed heb gedaan aan de 295 ipv 250 ^_^ 

De eerste 2 dagen verging ik van de rugpijn. Ik kon niet zitten, liggen of staan. Hoe ik aan die rugpijn kwam weet ik nog steeds niet. Ik werd er al mee wakker uit de narcose. 

Als die rugpijn er niet bij was geweest dan is het goed te doen. Je kan alleen je armen niet strekken en iets zwaars tillen. Ow ja en 's morgens opstaan is geen feest, alles is stijf dus daar doe je wat langer over. Wanneer ben jij aan de beurt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 4:

Oke ik moet bekennen ik heb gisteren avond een slaappil ingenomen.

Ik ben bekent met slaap problemen en op mijn rug liggen maakt het er niet makkelijker op!

Deze nacht heb ik aan een stuk door geslapen tot kwart voor 7.

 

Opstaan (het minst leuke) ging dit keer ook een stuk gemakkelijker. Helemaal vergeleken 

met de dag ervoor. Zou dat door mijn goede nachtrust komen? In ieder geval hoop ik

dat ik morgen ook zo gemakkelijk mijn bed uit kom. 

 

Wat me vandaag wel opvalt is dat mijn boobs branden! Mijn god! Alsof ik hete thee

er over heen heb laten vallen. Vooral mijn linker borst en dan de hechting. Het zal wel

bij het genezingsproces horen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed dat je makkelijk kon opstaan!! Misschien was je iets minder stijf omdat je ontspannender sliep door je slaappil? Nachtrust is zo belangrijk voor je helingproces, dus ach als je af en toe een slaappil neemt deze periode..

 

mijn borsten stonden ook de eerste dagen in brand!! Maar is weggetrokken na een dag of 4 a 5

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Annefleurx ik denk het inderdaad ook dat goede nachtrust ervoor gezorgd heeft dat deze ochtend wat soepeler verliep. ^_^ Ik hoop dat het morgen net zo gaat maar dan zonder slaap pil.

 

Hoe gaat het met jou? Jij bent nu een week verder toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Seen87 oh joh ik had nog niet eerder gelezen dat je boobs in de “brand” kunnen staan. Mmmm nou ik ga het wel zien. Ik word 28 mei geopereerd en kijk er erg naar uit. Dus die 45cc extra was niet een extreem groot verschil, goed te horen ;-)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 5:

Deze dag begint wat minder. Ik werd wakker van de rugpijn. Alweer!

Nu zal het eerder te maken hebben met op me rug slapen. Ik voel me

dan ook net een opgebaarde mummie in mijn bed met mijn hoofdeind

een beetje omhoog. Waarschijnlijk slaap ik ook met mijn mond open.

 

Vervolgens wilde ik deze ochtend echt even douchen. Mijn huid lijkt zo vet

na de operatie! Jak! En mijn buik is helemaal opgeblazen. Ik dacht zelf al:

wat is mijn buik dik maar vanmorgen vroeg mijn dochter of er een baby in

mijn buik zit. Nou dat was dan dus ook de bevestiging! Het zal wel weg trekken.

Ik ben dan ook niets aangekomen. Douchen ging redelijk. Ik heb

ook geen last van mijn borsten. Waar ik wel de hele dag last van heb zijn

mijn oksels. Ik hoef mijn arm maar iets te ver te strekken en ik voel de steken

al en die houden dan ook nog even aan. Ik wordt er wel moe van want dit

beperkt me wel in mijn beweging! Vrijdag heb ik een afspraak bij de pc en

dan ga ik het toch maar eens hebben over die pijn in mijn oksels. Zijn er nog

meer dames die daar last van hebben? 

Ik raak ook lichtelijk gestrest van het idee dat mijn man mijn haar moet wassen.

 

Mijn sportbh ging vanmorgen wel iets gemakkelijker uit. De zwellingen beginnen 

dus weg te trekken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 6:

Gisteren had ik echt een rot dag. Ik kon helemaal niets meer. Mijn man moest me 

met kleine stomme dingen helpen omdat het me zelf niet meer lukte. Ik baalde zo

erg! Ik voelde me gehandicapt en ik kon alleen maar toekijken hoe mijn man het

huishouden deed en de kinderen. Ik had zelfs spijt van mijn operatie. 

 

Vanmorgen werd ik wakker en ik was zo mijn bed uit. Weinig pijn. Ik voel me ook een

stuk beter. Ik moet gewoon rustiger aan doen. Ik heb ook besloten de aankomende

dagen rust te houden ook al vind ik dat niet leuk. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 7:

Vannacht niet lekker geslapen maar het gaat wel steeds beter. Vanmorgen had ik een

afspraak bij de chirurg. Beter dan dit kan niet was de conclusie. Ik ben er dan ook

zeer tevreden mee. En herstellen is gewoon geduld hebben.

 

Ik zou eventueel volgende week al een andere bh aan mogen zei hij. Het klinkt als een

bevrijding maar eigenlijk ook wel weer een beetje eng. Over een ruime week moet ik

weer aan het werk dus ik denk dat ik die sport bh toch nog maar even iets langer aan laat

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Oxygen ja zolang je rustig aan doet gaat het wel goed. ^_^ Het is dat ik me verveelde

en daardoor de stad in ging om te winkelen en ik ben boodschappen gaan halen. Dat

had ik niet moeten doen! Maar van 8 uur in de week sporten en 32 uur werken + een

huishouden en een gezin naar rustig aan doen/niks doen dat viel me nogal zwaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Seen87:

@Oxygen ja zolang je rustig aan doet gaat het wel goed. ^_^ Het is dat ik me verveelde

en daardoor de stad in ging om te winkelen en ik ben boodschappen gaan halen. Dat

had ik niet moeten doen! Maar van 8 uur in de week sporten en 32 uur werken + een

huishouden en een gezin naar rustig aan doen/niks doen dat viel me nogal zwaar!

Oh wauw dat is wel een groot verschil inderdaad! Ook wel eens goed om te ervaren dan, hoe het is om even helemaal niks te doen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha @Oxygen inderdaad! Niet meer gehaast door het leven maar alleen maar rust!

Met een zonnetje zou het helemaal mooi zijn! En eigenlijk zou ik wel weer wat in het

huishouden willen doen. Mijn man doet zijn best maar het is toch anders dan hoe ik

het zou doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.