Ga naar inhoud

Seen87 : 11 mei 2018 : Dr. Schuringa : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Dag 2

Het lijkt wel iets beter te gaan.

Dag 1 voelde echt als een ramp! Een paar keer vroeg ik me af wat ik mezelf had aangedaan. Ik had enorme rugpijn. Zitten, liggen of staan het was allemaal verschrikkelijk! Ik werd ook nog eens misselijk van die pijn.

Nu lijkt mijn rugpijn iets minder. Wel last van mijn tieten maar dat is logisch! Mijn man zegt ook dat ik iets opgewekter overkom. Ik voel me nog lang niet zoals ik me zou willen voelen maar we gaan vooruit! Morgen ga ik douchen en dan zie ik mijn meiden eindelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 142
  • Created
  • Laatste Reactie

Het wordt elke dag beter, echt! Echt naar van je rugpijn, ik heb het alleen als ik teveel lig of na een avondje slapen.. voor de rest probeer ik toch wel wat te bewegen. 

 

Ik had ze overigens wel een minuutje uit mijn bh gedaan om ze even te bekijken elke dag hoor Haha, was veeeeeel te nieuwsgierig! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Annefleurx:

Het wordt elke dag beter, echt! Echt naar van je rugpijn, ik heb het alleen als ik teveel lig of na een avondje slapen.. voor de rest probeer ik toch wel wat te bewegen. 

 

Ik had ze overigens wel een minuutje uit mijn bh gedaan om ze even te bekijken elke dag hoor Haha, was veeeeeel te nieuwsgierig! 

Hahaha hier ook! Bewonder ze elke dag wel ff,is toch verschrikkelijk om zoiets moois opgesloten te laten zitten Hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het vandaag iets beter gaat!! Je zal merken dat het elke dag steeds wat beter gaat.. Ik dacht ook in het begin, waar ben ik aan begonnen, totdat ik naar beneden kijk en eindelijk wat zag :wub:

 

Ik haal mijn nieuwe vriendinnetjes gemiddeld 15 min per dag even uit die rot bh! Even luchten ^_^ en bewonderen :wub: foto's maken... Showen aan mijn vriend.. Kijken of er al veranderingen te zien zijn.. 

Mijn rechterborst zat iets hoger dus daar heb ik het schouderbandje iets losser van gedaan. Zie al wat verbetering daardoor. 

Maar jeetje wat heb ik een knoeperd van een tepels nu (keihard zeg maar) hahaha daar kan je echt niet omheen :12::152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sigrid ik heb je album bekeken. Wat een verschil! Mooi hoor! Je zal wel blij zijn!

 

Kunne jullie je armen alweer helemaal gebruiken?

Bij mij gaat het nog lastig. Vooral armen strekken.

Ik krijg gelijk een pijnscheut in mijn oksel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Seen87:

@Sigrid ik heb je album bekeken. Wat een verschil! Mooi hoor! Je zal wel blij zijn!

 

Kunne jullie je armen alweer helemaal gebruiken?

Bij mij gaat het nog lastig. Vooral armen strekken.

Ik krijg gelijk een pijnscheut in mijn oksel.

Hoeveel dagen na operatie zit jij nu ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Seen87en @Krengetjeik ben dinsdag geopereerd. 

Armen strekken probeer ik nog niet te doen. Bij mij zijn de protheses dual plane geplaatst dus wil geen risico lopen met teveel kracht op de borstspier zetten. Als ik wat pak houd ik mijn bovenarmen langs mijn lijf zodat ik echt alleen 'kracht' zet met mijn armspieren. Tuurlijk gaat het ook weleens mis en dan merk ik het meteen. 

Door de medicatie kan het wel eens vertekend beeld geven omdat het minder pijn doet, daarom aangeleerd met bovenarm langs mijn lijf te bewegen.. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Krengetje ik ben 11 mei geopereerd. Dus 2 dagen terug.

Ik voel het gelijk als ik mijn armen iets te ver strek of kracht

wil zetten. Zo kom je er achter hoe vaak je die spieren gebruikt

 

@Sigridgebruik je nog veel medicatie? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Sigrid:

@Seen87en @Krengetjeik ben dinsdag geopereerd. 

Armen strekken probeer ik nog niet te doen. Bij mij zijn de protheses dual plane geplaatst dus wil geen risico lopen met teveel kracht op de borstspier zetten. Als ik wat pak houd ik mijn bovenarmen langs mijn lijf zodat ik echt alleen 'kracht' zet met mijn armspieren. Tuurlijk gaat het ook weleens mis en dan merk ik het meteen. 

Door de medicatie kan het wel eens vertekend beeld geven omdat het minder pijn doet, daarom aangeleerd met bovenarm langs mijn lijf te bewegen.. X

Ohh ik afgelopen woensdag 9mei,probeer ook met me armen langs me zij de dingen te doen en ook hier gaat het wel is mis, bij mij zijn ze ook dual plane geplaats,ik neem af en toe 1 paracetamol en heb diclofenac tot maandag middag.me armen kan ik wel beter bewegen nu en ook wat meer strekken,heb ook zorg voor 2 kinderen,elke dag span ik wel is per ongeluk 1 van me borstspieren aan,niet echt pijnlijk heb meer last van stijfheid in de ochtend.

jullie ook ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Krengetje ik heb 300cc dual plane. Hoeveel cc heb jij? Ik heb alleen maar

paracetamol. Ik krijg darm klachten (zelfs met een maagbeschermer erbij)

van NSAID's dus die sla ik maar over. 

 

s morgens heb ik inderdaad wel even de tijd nodig om me bed uit te komen.

Ook ben ik nog veel moe. Ik moet zeggen dat ik dat niet zo erg vind. Normaal

heb ik problemen met inslapen en nu kan ik zelfs s middags nog slapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 290cc gezet op 8 mei!

 

Heb tot nu toe alleen wat stijfheid in de ochtend en na een lang liggen en verder niet echt..! Heb ook na 2,5 dag bijna geen medicijnen meer genomen want ik kreeg er maar een medicijn opgeblazen buik van en ik hou het prima vol zonder. Af en toe een paracetamol nog, voor het slapen gaan bv.

 

heb tot nu toe nog geen enkele keer getild of Mn armen omhoog getild, ik let daar heel erg op. Maar probeert wel wat te bewegen omdat het helpt tegen stijfheid. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Seen87:

@Krengetje ik heb 300cc dual plane. Hoeveel cc heb jij? Ik heb alleen maar

paracetamol. Ik krijg darm klachten (zelfs met een maagbeschermer erbij)

van NSAID's dus die sla ik maar over. 

 

s morgens heb ik inderdaad wel even de tijd nodig om me bed uit te komen.

Ook ben ik nog veel moe. Ik moet zeggen dat ik dat niet zo erg vind. Normaal

heb ik problemen met inslapen en nu kan ik zelfs s middags nog slapen.

Ik heb ook 300cc :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Annefleurx:

Ik heb 290cc gezet op 8 mei!

 

Heb tot nu toe alleen wat stijfheid in de ochtend en na een lang liggen en verder niet echt..! Heb ook na 2,5 dag bijna geen medicijnen meer genomen want ik kreeg er maar een medicijn opgeblazen buik van en ik hou het prima vol zonder. Af en toe een paracetamol nog, voor het slapen gaan bv.

 

heb tot nu toe nog geen enkele keer getild of Mn armen omhoog getild, ik let daar heel erg op. Maar probeert wel wat te bewegen omdat het helpt tegen stijfheid. 

Rusten kan ik helaas niet :) ben blij dat ik niet de enigste met kwaaltjes ben, opgeblazen buik gevoel heb ik ook hahaha het is dat ik borsten heb nu anders voelde ik me een hangbuikzwijntje Hahahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die buik kwam bij mij echt door de medicijnen! Toen ik dacht ging afbouwen was het a veeeeel minder. Nu nog een klein beetje maar denk meer dat ik overall meer vocht vasthoudt!

 

eetlust ben ik niet kwijt Haha, ben gisteren nog uitgebreid uit eten geweest (met glaasje wijn zelfs) 

 

doordat ik juist niet veel te doen heb wil ik de hele tijd eten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben jullie ook last van 1 borst die opgezwollen is en de andere niet? 

 

Mijn rechter borst is dikker en opgezwolle dan de linker en heb totaal geen gevoel in me rechterborst.

bij me linkerborst alleen aan de onderkant maar rest wel gevoel in 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 3

Vanmorgen echt moeite met opstaan! Maar daarna ging het wel weer.

Ik heb het idee dat het weer een stukje beter gaat dan gisteren. 

Ik ben gaan douchen. Dit ging wel een beetje onhandig maar ik

ben een soort van schoon. Ik voel me weer een beetje mens haha!

Hebben jullie ook zo een vette of glimmende huid sinds de operatie?

Vandaag ook maar eens de papieren doorgelezen die ik mee gekregen 

had van de kliniek. Er staat dat de eerste 3 dagen de zwellingen 

toenemen en daarna langzaam aan afnemen. Nou zit ik op dag 3.

Dus lekker gezwollen. Mijn hemel ik kreeg die sport bh bijna niet aan!

Maar het is gelukt ik zit weer ingesnoerd in me korset! Gelijk een 

paar foto's gemaakt die ga ik vandaag plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Douchen is wel fijn He?! Ik heb nog steeds een vettige huid hoor, had dat daarvoor echt niet! Denk dat je lichaam gewoon echt even in de war is en dit een natuurlijke huid reactie is. 

 

Ik was dag 3 het allerergst gezwollen btw, daarna nam het echt af.. had vooral heel veel vocht tussen mijn borsten! Is nog steeds niet weg maar gaat goede kant op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Annefleurx ja fijn om te weten. Dat betekent toch wel dat het ergste achter de rug is. Ik ontplof bijna uit mijn sport bh. In ieder geval zo voelt het. Gek hé die vettige huid en dan heb ik ook nog een gezwollen buik sinds de operatie. Nou ja het trekt allemaal wel weer bij ^_^ 

Misschien ga ik vandaag even de deur uit. Ik word gek hier binnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij is aangeraden om elke dag een paar keer te lopen! Heb ook gelijk de eerste dag 10min buiten gelopen, wel beetje Mn borsten vastgehouden hahahaha.

 

merk nl dat het vocht en zwelling dan sneller weggaat. En het werkte goed voor mijn mentale gesteldheid, ik word nl gek van hele dag thuis zitten :rolleyes::44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad thuis heb ik wel van alles gedaan maar dat is toch anders dan ff de deur uit!

De kinderen zitten nu op school dus nu kunnen we even met ze tweeën weg, al is het 

maar een klein rondje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.