Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Seen87

Seen87 : 11 mei 2018 : Dr. Schuringa : Boerhaave

Recommended Posts

@Seen87 gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Super dat je ze nu gewoon hebt! :D 

Hopelijk gaat je rugpijn snel over. Sowieso nu goed rusten en naar je lijf ook luisteren.

Zou ik in je album mogen kijken? :blush:

:116:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@essie85 is goed. Ik heb alleen nog geen album. 

Maar zodra ik een album heb voeg ik je toe.

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vannacht heb ik goed geslapen maar toen ik vanmorgen wakker werd van de rugpijn ging het een stuk minder. Ik heb die rugpijn al sinds ik wakker ben van de narcose. Mijn man hielp me overeind en toen kwam ik er achter dat ik niet alleen die zware rugpijn heb maar ook nog mijn tieten en mijn armen pijn deden.

Ik werd misselijk van de pijn dus ik ben weer gaan liggen. Ik heb eerst mijn paracetamol ingenomen en na een half uur weer geprobeerd. Toen ging het wel een stuk beter. Ik hoop dat die rugpijn snel verdwijnt want dat belemmert mijn bewegingen nog meer!

Zijn er nog meer dame's die na de narcose zo een rugpijn hebben en hoe lang duurt dat dan? Ik ben wel blij met mijn elektrische bed. Zo kan ik wel hoog liggen of mijn benen wat omhoog doen.

En nog een vraag... hoe niezen of hoesten jullie? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi hoi mag ik in je album meekijken?

Ben 30 mei aan de beurt voor n wissel:wub:

Fijn herstel gewenst!

Ik weet nog van mijn 1e x dat mn vriend me destijds ook omhoog moest helpen. Na n weekje gaat t sowieso stukken beter, let maar op:)

Xx noelle

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haai meis, gefeliciteerd met je boobies!! 

Ik heb niet direct rugpijn gehad na de narcose maar wel nu ik alleen maar recht mag zitten en op mijn rug mag liggen.. Echt naar! 

Mijn advies is om in ieder geval aan het medicatieschema te houden, zeker ook voor het comfort van alle bijkomende ongemakken, zoals rugpijn.. Ik heb met hulp van @best_boobie een ander schema gekregen waar ik echt baat bij heb. De eerste dagen is het sowieso behappen en wennen aan alles, onthaasten, de boobies, het slapen etc. Soms sta ik op met mega stijve, gevoelige boobies en dan helpt mijn vriend mij uit bed, maar over het algemeen gaat dat wel oké. 

Ik ben nu 4 dagen po en elke dag gaat steeds beter! Succes het je herstel! Liefs

Tip voor als je het niezen aan voelt komen, je topje van je neus hard omhoog duwen (naar je voorhoofd zeg maar). Ziet er niet uit maar BOEIUHHH. 

Hoesten helaas geen advies voor, ik hou mijn tieten vast :152:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Niezen en hoesten is inderdaad een drama! Ik ben nu 16 dagen PO en gelukkig gaat dat gewoon weer. In de eerste dagen heb ik het maar gewoon laten gebeuren, maar heel zachtjes en voorzichtig.. Succes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Sigrid tot nu toe zit ik alleen aan de paracetamol maar dat is nog best pittig! Vanmorgen werd ik gewoon misselijk van de pijn maar ik moet zeggen dat ik vandaag vaker misselijk ben geweest. Ik ben een grote eter maar daar moet ik nu ook maar even iets in minderen. Kleine porties zijn op dit moment beter. Gelukkig maar een keer moeten niezen maar dat voelde alles behalve fijn. Ik heb alleen nog maar mijn sportbh gezien maar jeetje mina! Het is dan natuurlijk wel nog gezwollen. Maandag of dinsdag ga ik mijn foto's van mijn telefoon halen en hier het een en ander plaatsen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb je geen andere pijnstilling gehad?

Ik heb ook Naproxen en Oxycodon gekregen (Oxycodon wanneer ik het echt niet meer trek maar die heb ik niet gebruikt ik vind dat iets te heftig spul). De combi van Naproxen en pcm is goed te doen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Sigrid alleen paracetamol zou voldoende zijn zei hij. Ik vind het nog best heftig alleen op paracetamol! Gelukkig ben ik al een dag verder. Maar vooral in de ochtend opstaan is behoorlijk heftig. Hopelijk is de volgende ochtend iets beter. Alles voor het eind resultaat! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dag 2

Het lijkt wel iets beter te gaan.

Dag 1 voelde echt als een ramp! Een paar keer vroeg ik me af wat ik mezelf had aangedaan. Ik had enorme rugpijn. Zitten, liggen of staan het was allemaal verschrikkelijk! Ik werd ook nog eens misselijk van die pijn.

Nu lijkt mijn rugpijn iets minder. Wel last van mijn tieten maar dat is logisch! Mijn man zegt ook dat ik iets opgewekter overkom. Ik voel me nog lang niet zoals ik me zou willen voelen maar we gaan vooruit! Morgen ga ik douchen en dan zie ik mijn meiden eindelijk!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het wordt elke dag beter, echt! Echt naar van je rugpijn, ik heb het alleen als ik teveel lig of na een avondje slapen.. voor de rest probeer ik toch wel wat te bewegen. 

Ik had ze overigens wel een minuutje uit mijn bh gedaan om ze even te bekijken elke dag hoor Haha, was veeeeeel te nieuwsgierig! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Annefleurx:

Het wordt elke dag beter, echt! Echt naar van je rugpijn, ik heb het alleen als ik teveel lig of na een avondje slapen.. voor de rest probeer ik toch wel wat te bewegen. 

Ik had ze overigens wel een minuutje uit mijn bh gedaan om ze even te bekijken elke dag hoor Haha, was veeeeeel te nieuwsgierig! 

Hahaha hier ook! Bewonder ze elke dag wel ff,is toch verschrikkelijk om zoiets moois opgesloten te laten zitten Hahaha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fijn dat het vandaag iets beter gaat!! Je zal merken dat het elke dag steeds wat beter gaat.. Ik dacht ook in het begin, waar ben ik aan begonnen, totdat ik naar beneden kijk en eindelijk wat zag :wub:

Ik haal mijn nieuwe vriendinnetjes gemiddeld 15 min per dag even uit die rot bh! Even luchten ^_^ en bewonderen :wub: foto's maken... Showen aan mijn vriend.. Kijken of er al veranderingen te zien zijn.. 

Mijn rechterborst zat iets hoger dus daar heb ik het schouderbandje iets losser van gedaan. Zie al wat verbetering daardoor. 

Maar jeetje wat heb ik een knoeperd van een tepels nu (keihard zeg maar) hahaha daar kan je echt niet omheen :12::152:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Sigrid ik heb je album bekeken. Wat een verschil! Mooi hoor! Je zal wel blij zijn!

Kunne jullie je armen alweer helemaal gebruiken?

Bij mij gaat het nog lastig. Vooral armen strekken.

Ik krijg gelijk een pijnscheut in mijn oksel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com