Ga naar inhoud

Voorstellen


Nance2.0

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Graag wil ik me hier even voorstellen.

Ik ben uiteraard nieuw hier, afgelopen dinsdag heb ik een informatief gesprek gehad in het Vlietlandziekenhuis en daardoor is de kogel door de kerk.

Na jaren van ergernis heb ik besloten wat aan mijn slappe velletjes te laten doen. Het zal een lift met prothese moeten worden, waardoor ik naar een volle b of kleine c zal gaan. De prothese moet voor de spier kunnen komen.

Ik wordt in juli 41 en na elke zwangerschap werden mijn borsten een maat groter, bij de eerst ging ik van een b cup naar een d en bij de laatste (ik heb 3 kinderen van 15, 13 en 7) zelfs naar een e. Met als gevolg dus een paar leeggelopen ballonnen maatje a cup. Op zich heb ik nooit moeite gehad met mijn b cup, maar er zit nu geen vulling of vorm meer in. Ik doe er heel lang over om een juiste bikini of bh te vinden want ze vallen overal uit als ik iets te ver buk, of je kijkt zo mijn bh in omdat er alleen aan de onderzijde een velletje ligt. Een mooi topje is dus ook drama.

Ik zal er wel even voor moeten gaan sparen, en het duurt dus nog wel even voor het daadwerkelijk gaat gebeuren, mijn streven is volgend voorjaar.

Tot die tijd vind ik het fijn om hier mee te lezen en te kletsen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.