Ga naar inhoud

Indalen of niet?


Gast Maryann

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

 

ik ben nu 5 dgn PO en ik merk dat ik wat onzeker wordt over de onduidelijkheid wat betreft mijn borsten en het eventuele indalen hier van. 

 

Ik heb gekozen voor de motiva full rond 335cc dual plane geplaatst. Nou vond ik gelijk na de operatie de grote al erg tegen vallen, mijn bovenkant is hoog en rond en van onder lijkt er vrij weinig veranderd en heel leeg dus eigenlijk. Nou ben ik bang dat de bovenkant van mijn borsten nu nog voornamelijk vol met vocht zitten en mijn borsten alleen nog maar kleiner zullen worden. 

De één zegt weer dat je borsten wel kunnen indalen de ander zegt weer van niet? De één zegt dat de spier nog moet mee rekken en er echt meer volume komt en dan ander zegt weer van niet? Iemand echt ervaring hiermee?

alvast heel erg bedankt....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maryann

 

Hoi hoi, gefeliciteerd met je nw boobs.

 

De eerste 6 weken word het kapsel aangemaakt, en gaan de protheses langzaamaan indalen, dit komt omdat dat de spier toe gaat geven en de protheses laat zakken, hierdoor zul je gaan zien dat de onderkant van de borsten ronder en voller gaan worden, en het volume anders over de borst verdeeld word, dit kan enige tijd duren,dus je moet echt geduld hebben.

Ook zul je tevens gaan merken dat de protheses zachter gaan worden.

 

De eerste 6 weken veranderen de borsten het meeste, daarna geleidelijk, met een maand of 3 kun je redelijk goed zeggen hoe ze er ongeveer uit blijven zien, alhoewel ze dan ook nog best wel kunnen veranderen, dit tot aan 1 jaar toe.

 

Daarom word er ook aanbevolen om na de eerste 6 weken niet gelijk dure bh's aan te schaffen, aangezien de maat nog kan gaan veranderen, en de bh's dan te klein zijn.

 

Voor nu gewoon lekker rustig aan genezen, niet te veel focussen op de maat, want echt, je kunt er nu nog helemaal niks van zeggen.

Maak iedere week een paar foto's, zo kun je het verloop heel goed zien.

 

x

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Maryann

 

Hoi hoi, gefeliciteerd met je nw boobs.

 

De eerste 6 weken word het kapsel aangemaakt, en gaan de protheses langzaamaan indalen, dit komt omdat dat de spier toe gaat geven en de protheses laat zakken, hierdoor zul je gaan zien dat de onderkant van de borsten ronder en voller gaan worden, en het volume anders over de borst verdeeld word, dit kan enige tijd duren,dus je moet echt geduld hebben.

Ook zul je tevens gaan merken dat de protheses zachter gaan worden.

 

De eerste 6 weken veranderen de borsten het meeste, daarna geleidelijk, met een maand of 3 kun je redelijk goed zeggen hoe ze er ongeveer uit blijven zien, alhoewel ze dan ook nog best wel kunnen veranderen, dit tot aan 1 jaar toe.

 

Daarom word er ook aanbevolen om na de eerste 6 weken niet gelijk dure bh's aan te schaffen, aangezien de maat nog kan gaan veranderen, en de bh's dan te klein zijn.

 

Voor nu gewoon lekker rustig aan genezen, niet te veel focussen op de maat, want echt, je kunt er nu nog helemaal niks van zeggen.

Maak iedere week een paar foto's, zo kun je het verloop heel goed zien.

 

x

 

 

 

Hoi,

 

dankjewel voor je reactie en je duidelijke uitleg, Ik hoor zoveel verschillende verhalen dat je het gewoon niet weet.

 

Ik zal inderdaad geduld moeten hebben en even moet afwachten hoe het er na een aantal weken uit zal gaan zien. Geduld is niet echt mijn ding hihi.

 

gek eigenlijk dat ik altijd dacht al waren ze maar iets groter dan zal ik al gelukkig zijn ( ik had een  A cup) nu zijn ze nog groter met sport BH aan als dat ik had met een push-up bh met vulling erin en nog ben ik niet helemaal teveden. 

Ik hoop voornamelijk dat er inderdaad meer ronding onder mijn borsten gaan komen want nu ziet het er best gek uit ( zo rond boven en niets beneden) 

 

ook dacht ik dat tussen de 100 en 150 cc 1 cupmaat zou zijn, ik dacht dus even ervan uitgaand dat dit 150 is dat ik dus ruim 2 cupmaten erop vooruit zou gaan en nu ik mijn borsten zo zie denk ik huh dit is echt geen volle c, maar ik weet dat pas als ik echt een bh mag gaan dragen en dus ook mijn maat kan opmeten. 

 

Super bedankt voor je reactie x

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit plaatje illustreert een beetje wat Desert Rose hierboven uitlegt... 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Boobs2015:

Dit plaatje illustreert een beetje wat Desert Rose hierboven uitlegt... 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 Dankjewel voor je plaatje, dit is inderdaad een hele duidelijke uitleg! We wachten ‘geduldig’ af ;)

 

fijn zo’n forum zeg! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Maryann

 

Graag gedaan hoor meis,

 

Er zijn idd verschillende verhalen, en het enige verschil qua tijd van inkapselen en indalen is als je bijv Pur ( polyurethaan) protheses zou hebben ( deze heb jij niet) dan duurt het inkapselen ong 3 weken, en deze protheses moeten ook gelijk op de goede hoogte geplaatst worden, aangezien deze weinig indalen, maar de andere protheses dalen echt allemaal netjes in.

 

Ook kun je niet geheel afgaan op dat 150 cc 1 cupmaat is, het gaat niet alleen om de cc, maar ook om je voorsituatie, borstbreedte, breedte en profiel van de protheses,dit is bij alle merken verschillend, dus staar je niet blind op het aantal cc.

 

In het begin zien de borsten er vaak een beetje vierkant uit, alles zit nog hoog, de vorm is meestal niet mooi, en dan schrik je, en vraag je je af, komt dit nog goed, ja het komt echt goed, geduld is hier op het forum een woord wat niemand graag hoort, maar je geduld word dadelijk echt beloond.

 

Als je over weken een bh mag gaan dragen, moet je je goed op laten meten in een goede lingeriewinkel, zo zul je ook merken dat de maat dan per merk bh verschilt in omvang en cupmaat. 

 

Probeer het nu een beetje los te laten en je eerst ff goed focussen op je herstel, en wat ik hierboven al zei, iedere week foto's maken, die kun je dan steeds naast elkaar leggen, en dan zul je echt de veranderingen zien.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Desert-Rose:

@Maryann

 

Graag gedaan hoor meis,

 

Er zijn idd verschillende verhalen, en het enige verschil qua tijd van inkapselen en indalen is als je bijv Pur ( polyurethaan) protheses zou hebben ( deze heb jij niet) dan duurt het inkapselen ong 3 weken, en deze protheses moeten ook gelijk op de goede hoogte geplaatst worden, aangezien deze weinig indalen, maar de andere protheses dalen echt allemaal netjes in.

 

Ook kun je niet geheel afgaan op dat 150 cc 1 cupmaat is, het gaat niet alleen om de cc, maar ook om je voorsituatie, borstbreedte, breedte en profiel van de protheses,dit is bij alle merken verschillend, dus staar je niet blind op het aantal cc.

 

In het begin zien de borsten er vaak een beetje vierkant uit, alles zit nog hoog, de vorm is meestal niet mooi, en dan schrik je, en vraag je je af, komt dit nog goed, ja het komt echt goed, geduld is hier op het forum een woord wat niemand graag hoort, maar je geduld word dadelijk echt beloond.

 

Als je over weken een bh mag gaan dragen, moet je je goed op laten meten in een goede lingeriewinkel, zo zul je ook merken dat de maat dan per merk bh verschilt in omvang en cupmaat. 

 

Probeer het nu een beetje los te laten en je eerst ff goed focussen op je herstel, en wat ik hierboven al zei, iedere week foto's maken, die kun je dan steeds naast elkaar leggen, en dan zul je echt de veranderingen zien.

 

x

Gelukkig kan je je ongeduld op deze forum met elkaar delen, verhalen uitwisselen.

Op deze manier word het wachten toch wat beter ook de bemoediging te horen dat het echt allemaal wel goed zal komen en je eigen verhaal heel herkenbaar is. 

 

Ik maak inderdaad elke dag een foto zo dat ik over een aantal weken het verschil zal gaan zien, maar ook met het oog dit straks op een forum als deze te delen en anderen meiden weer te kunnen bemoedigen en te laten zien dat je wachten uiteindelijk word beloont (althans dat hoop ik) ;)

 

 

Nogmaals Bedankt voor al jullie reacties en alle uitleg...

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.