Guest LineaLin

hoe groter hoe pijnlijker?

Recommended Posts

Guest LineaLin

Hoi iedereen, misschien een beetje een domme vraag :rolleyes: Wanneer je ‘maar’ 245cc krijgt, is dit dan minder pijnlijk dan wanneer je bijvoorbeeld 400cc krijgt achter de spier? Wanneer ik de operatieverslagen lees dan is het herstel zeer pijnlijk maar de meeste vrouwen gaan voor meer dan 300cc. Mij werd 245cc aangeraden en de PC zei ook dat het gemiddelde veel hoger ligt, dus ik dacht... misschien wordt mijn spier minder uitgerokken dus is het minder pijnlijk?:D Klinkt niet geheel onlogisch... Of is dit wishful thinking? :blush:

@LineaLin ik heb 400 en 450 cc gekregen en vond de pijn ook reuze meevallen. Ik heb geen idee waar het verschil in zit kwa pijn, iedereen lijkt het anders te ervaren :blush: 

Guest LineaLin

@Aloysa bedankt om je ervaring te delen! Fijn voor jou dat de pijn goed meeviel. Ik hoop hetzelfde te kunnen zeggen nadien :rolleyes:

Volgende week ga ik langs bij een andere PC voor een 2de mening. Heb mijn waslijst aan vragen al klaar en dit is er eentje van :D

hey @Aloysa  hoe gaat het met je? nog bikini's gevonden? bij mij is het op een laag pitje echt ni gemakkelijk!:o

Binnen twee maand gaan we op vakantie en heb nog maar enen ^_^

probleem is het bovenste is een L en het onderste  een S en blijkbaar moet je het meestal samen kopen:83:

Bij jou kort het al e zie je het zitten?  :P:beach::01:  

:53: