Gelieve jullie gebruikte e-mailadres te controleren, indien dit een fake adres is zijn zal je account gebanned worden!
Indien het een werkend adres is moet je je geen zorgen maken :D

Spring naar bijdragen
Borsten Forum
g-nome

Prothesewissel voor de spier naar dual plane?!?

Recommended Posts

Hoi meiden,

binnenkort ben ik aan de beurt voor een prothesewissel vanwege kapselvorming. Ik heb de protheses nu voor de spier en wil de nieuwe graag dual plane.

nu geeft mijn plastisch chirurg aan dat dit erg lastig is ivm het risico dat de prothese terug floept naar de oude “pocket” voor de spier, en dat hier niet echt een goede oplossing voor is. Als ik toch voor dualplane ga dan zal ze het oude kapsel vast naaien aan de borstspier om zo het terug “floepen” te voorkomen, met hechtingen aan de buitenzijde van de borst. 

Wie heeft hier ervaring mee of meer informatie over? Ik twijfel enorm of ik ze dan toch niet voor de spier moet doen, ondanks dat je ze nu te goed ziet door te weinig vet op Mn borst.

dus HELPPPP...

thnx

groetjes 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei g-nome:

Hoi meiden,

binnenkort ben ik aan de beurt voor een prothesewissel vanwege kapselvorming. Ik heb de protheses nu voor de spier en wil de nieuwe graag dual plane.

nu geeft mijn plastisch chirurg aan dat dit erg lastig is ivm het risico dat de prothese terug floept naar de oude “pocket” voor de spier, en dat hier niet echt een goede oplossing voor is. Als ik toch voor dualplane ga dan zal ze het oude kapsel vast naaien aan de borstspier om zo het terug “floepen” te voorkomen, met hechtingen aan de buitenzijde van de borst. 

Wie heeft hier ervaring mee of meer informatie over? Ik twijfel enorm of ik ze dan toch niet voor de spier moet doen, ondanks dat je ze nu te goed ziet door te weinig vet op Mn borst.

dus HELPPPP...

thnx

groetjes 

Ik heb een prothese wissel gehad na kapselvorming en dr. Hawinkels heeft bij mij de nieuwe prothes volledig achter de spier geplaatst. Hier was hij heel overtuigend in. Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat ze bij dusl plane terug kunnen schieten. Heeft hou pc het niet gehad over achter de spier?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com