Ga naar inhoud

mooda : 15 mei 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste Reactie

Omdat ik na 4 uurtjes slaap nu klaar wakker ben het verslag nu maar; 

 

dinsdag middag 13:45 was de tijd dat ik mijzelf moest melden in het OK complex in Rozendaal. Netjes optijd om 13:30 arriveerde wij.  We mochten in de voorste hal plaatsnemen. Hier was het niet druk en konde we lekker wandelen.. ze vertelde dat ik rond 15;00u geholpen zou worden.   Om 14:29 zei ik tegen mij vriend, beetje klaar met dat wachten eigelijk ze mag nu wel komen. Waarop ik als antwoord kreeg ;Mevrouw u mag met mij mee komen. Hahaha!!

 

eerst mijn prachtige blauwe kostuum aan, want Ooh wat staat blauw mijn goed :o.

ik had zelf een zetpil mee genomen omdat ik slecht ben in medicijnen slikken met een klein beetje water.  Mijn piercing haalde ik uit mij speklap en ik was klaar.  daar stond hij al mijn knappe verpleegkundige die me wel even zou begeleiden.... IS GOED HOOR DR Mc Dreamy :wub:.

kus aan de lover en mezelf groot houden, dus direct in grapjes modus om Niet te gaan huilen bij het afscheid.

viel natuurlijk direct bij hem door de mand, en hij zei GOSH JE PRAAT WEL VEEL, spanning zeker. Okeeee je hebt gelijk Hahaha.

 

infuus erin en alle vitale functie meten, denk 20 minuten met hem gekletst en daar was onze Frans al!!

hij maakt een constructie tekening op me lijf, en ja ook dat groen stond mijn prachtig !!

 

eenmaal de OK ruimte in sloeg de spanning toe en begon ik weer de clown uit te hangen. :5:

 

mocht overstappen van bed en we deden de controle check of ik nog steeds niet iemand anders geworden was.. maar nee het was echt ikzelf, dig Frans ga me plekje toch niet afstaan!

 

vertelde tegen ze dat ik erg tegenop de narcose zag en hij zou me duidelijk alles vertellen, is goed topper spreek je zo riep ik nog.

 

Frans vroeg uit controle nog wat hij ging doen en vertelde dat hij mijn voorgevel ging opknappen en wel even zou isoleren.  Werd hard gelachen en hij riep “ gaan we doen slaap lekker”

 

anestesist zei ik spuit even wat toe en mag jij zeggen wat je voelt miss controle freak. Okeee doen we, en direct zeg ik “ ik voel me keeltje warm worden” en het volgende moment was het tijd om wakker te worden.

 

vroeg eerst hoe me vitale functies waren Hahahahaha.

is goed dr MOODA.  En of dat een bladder scan was en er niet veel residu in zat? 

En ik donderde weer in slaap.

werd weer wakker en vroeg Hee mag ik een ijsje? ( dit alles werd mijn later verteld door de verpleegkundige )

 

2 happen en hij was weg. Ik werd helderder en Frans kwam langs.

vertelde dat alles goed was gegaan en of ik wilde kijken.

beste antwoord ooit; Frans zwl me een zorg zijn je hebt ze vast prachtig gemaakt geef me maar eerst wat te drinken.

hij lachte en zei tot snel. Joh Frans geniet van je avond heb je verdient. En ik sukkelde weer weg. 

 

Mocht me vriend bellen, had al 4 x verkeerde nummer genoemd en opeens schrok ik wakker en riep.. Oja tis een geen 1 maar een 0 aan het einde, en ja hoor daar had ik mijn eigen mister mc Dreamy aan de lijn. Blijkbaar riep ik” Hee schat net terug gekomen uit de 7de hemel kom je zo langs?”

 

ik werd de verkoeverkamer op gereden en kreeg daar mijn bh aan en wat tegen de pijn.

deze viel me alle mee, beetje moeite met door ademen maar ook dat kwam wel goed.

ook deed ik direct mijn tongpiercing weer in.. jeetje voelde me geamputeerd!

 

de verpleegkundige grapje nog, Oke als je dit kan dan ben je goed wakker. Klopt haal me vriend er maar bij duurt lang!  Ook appte ik naar mij lieve collegas dat het goed was gegaan rn stuurde me beste foto tot nu toe.

mijn baas (die echt de liefste is maar oh zo gek) vroeg of ik me tenen nog kon zien?!

 

waarop ik antwoorden, tenen? Fuck denk dat ze die hebben weggehaald ipv nieuwe tetten geplaatst.  Haha.. flauw ik weet het!

 

ze liep met nog een ijsje rond en vroeg of ik die wilde, ja dig geef hier!!!!

 

ik mocht gaan zitten en kijken of ik na de wc kon stappen.

als een rook was ik want oh wat wilde ik graag naar huis.

als ik had geweten dat @Ellen123 naast me lag natuurlijk niet.

 

nou lekker om 18:00 na ren uurtje op de verkoeverkamer mocht ik naar huis. En wat een gelijk, Sjors en shimmy mochten ook mee :D

eenmaal na een helse file rit waren we thuis, installeerde ik me op de bank en kreeg wat te eten. FaceTimen met mijn lieve mama en mijn beste vriendin kwam even 5 min binnen wandelen. Rond 22:30 vond ik het wel genoeg en nam de benen na bed. 

 

Daar kreeg ik even een klap!

de pijn was toch wat toegenomen en kon geen plekje vinden in bed. Uit frustratie begon ik te huilen.

fuck weg controle!!!

 

uiteindelijk lag ik goed en viel ik in slaap. Half 1 wakker en geplast en zetpil genomen. Zelf in en uit bed ging prima, de rechtkant is het gevoeligste.. daar kan ik het minste mee qua bewegen.

 

(edit; heb fucking jeuk op mijn linkerbovenarm, fijn kan er niet bij!!!!!)

 

ik heb mezelf weer geïnstalleerd en om half 4 werd ik wederom wakker, ik had mijn hand Oo de buik en werd wakker van het gerommel.   

Voor de rest voel ik me goed, het gevoel dat ik een korset draag en dat dat het ademen bemoeilijk is wat vervelend.

maar ik blijf goed door ademen want heb straks geen. Zin om een pruttel long te krijgen.

 

ik zie wel ontzettend op tegen het weerzien met mijn dochter van 2jaar. Ik wil haar het liefste dood knuffelen en kussen want ik mis haar. Maar is zoals mama en nogal ruw dus dat is wel een zorg.

 

 

wat wel heeel lief was dat me vriend vertelde dat hij toch moeite had met het afscheid nemen en hij de tijd biet snel vond gaan.  Toch gevoel in zijn flikker die kerel. Wel een gouden kerel trouwens !:57:

 

ik heb met nieuw aanwinst even bewonderd gisteren avond en heb jet gevoel dat ze nu hoger zijn gaan zitten. Kan ook zwelling zijn ik weet het niet.

 

Ik zal straks proberen een foto te maken. Bedankt voor jullie tijd en succes voor de gene die na mij komen. Ik hoop dat jullie je ook zo goed haan voelen!!

 

 

 

pff hoezo hou ik van kletsen?!

gegroet Dames, ik en mijn nieuwe vriendinnen gaan weer proberen te slapen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei mooda:

Omdat ik na 4 uurtjes slaap nu klaar wakker ben het verslag nu maar; 

 

dinsdag middag 13:45 was de tijd dat ik mijzelf moest melden in het OK complex in Rozendaal. Netjes optijd om 13:30 arriveerde wij.  We mochten in de voorste hal plaatsnemen. Hier was het niet druk en konde we lekker wandelen.. ze vertelde dat ik rond 15;00u geholpen zou worden.   Om 14:29 zei ik tegen mij vriend, beetje klaar met dat wachten eigelijk ze mag nu wel komen. Waarop ik als antwoord kreeg ;Mevrouw u mag met mij mee komen. Hahaha!!

 

eerst mijn prachtige blauwe kostuum aan, want Ooh wat staat blauw mijn goed :o.

ik had zelf een zetpil mee genomen omdat ik slecht ben in medicijnen slikken met een klein beetje water.  Mijn piercing haalde ik uit mij speklap en ik was klaar.  daar stond hij al mijn knappe verpleegkundige die me wel even zou begeleiden.... IS GOED HOOR DR Mc Dreamy :wub:.

kus aan de lover en mezelf groot houden, dus direct in grapjes modus om Niet te gaan huilen bij het afscheid.

viel natuurlijk direct bij hem door de mand, en hij zei GOSH JE PRAAT WEL VEEL, spanning zeker. Okeeee je hebt gelijk Hahaha.

 

infuus erin en alle vitale functie meten, denk 20 minuten met hem gekletst en daar was onze Frans al!!

hij maakt een constructie tekening op me lijf, en ja ook dat groen stond mijn prachtig !!

 

eenmaal de OK ruimte in sloeg de spanning toe en begon ik weer de clown uit te hangen. :5:

 

mocht overstappen van bed en we deden de controle check of ik nog steeds niet iemand anders geworden was.. maar nee het was echt ikzelf, dig Frans ga me plekje toch niet afstaan!

 

vertelde tegen ze dat ik erg tegenop de narcose zag en hij zou me duidelijk alles vertellen, is goed topper spreek je zo riep ik nog.

 

Frans vroeg uit controle nog wat hij ging doen en vertelde dat hij mijn voorgevel ging opknappen en wel even zou isoleren.  Werd hard gelachen en hij riep “ gaan we doen slaap lekker”

 

anestesist zei ik spuit even wat toe en mag jij zeggen wat je voelt miss controle freak. Okeee doen we, en direct zeg ik “ ik voel me keeltje warm worden” en het volgende moment was het tijd om wakker te worden.

 

vroeg eerst hoe me vitale functies waren Hahahahaha.

is goed dr MOODA.  En of dat een bladder scan was en er niet veel residu in zat? 

En ik donderde weer in slaap.

werd weer wakker en vroeg Hee mag ik een ijsje? ( dit alles werd mijn later verteld door de verpleegkundige )

 

2 happen en hij was weg. Ik werd helderder en Frans kwam langs.

vertelde dat alles goed was gegaan en of ik wilde kijken.

beste antwoord ooit; Frans zwl me een zorg zijn je hebt ze vast prachtig gemaakt geef me maar eerst wat te drinken.

hij lachte en zei tot snel. Joh Frans geniet van je avond heb je verdient. En ik sukkelde weer weg. 

 

Mocht me vriend bellen, had al 4 x verkeerde nummer genoemd en opeens schrok ik wakker en riep.. Oja tis een geen 1 maar een 0 aan het einde, en ja hoor daar had ik mijn eigen mister mc Dreamy aan de lijn. Blijkbaar riep ik” Hee schat net terug gekomen uit de 7de hemel kom je zo langs?”

 

ik werd de verkoeverkamer op gereden en kreeg daar mijn bh aan en wat tegen de pijn.

deze viel me alle mee, beetje moeite met door ademen maar ook dat kwam wel goed.

ook deed ik direct mijn tongpiercing weer in.. jeetje voelde me geamputeerd!

 

de verpleegkundige grapje nog, Oke als je dit kan dan ben je goed wakker. Klopt haal me vriend er maar bij duurt lang!  Ook appte ik naar mij lieve collegas dat het goed was gegaan rn stuurde me beste foto tot nu toe.

mijn baas (die echt de liefste is maar oh zo gek) vroeg of ik me tenen nog kon zien?!

 

waarop ik antwoorden, tenen? Fuck denk dat ze die hebben weggehaald ipv nieuwe tetten geplaatst.  Haha.. flauw ik weet het!

 

ze liep met nog een ijsje rond en vroeg of ik die wilde, ja dig geef hier!!!!

 

ik mocht gaan zitten en kijken of ik na de wc kon stappen.

als een rook was ik want oh wat wilde ik graag naar huis.

als ik had geweten dat @Ellen123 naast me lag natuurlijk niet.

 

nou lekker om 18:00 na ren uurtje op de verkoeverkamer mocht ik naar huis. En wat een gelijk, Sjors en shimmy mochten ook mee :D

eenmaal na een helse file rit waren we thuis, installeerde ik me op de bank en kreeg wat te eten. FaceTimen met mijn lieve mama en mijn beste vriendin kwam even 5 min binnen wandelen. Rond 22:30 vond ik het wel genoeg en nam de benen na bed. 

 

Daar kreeg ik even een klap!

de pijn was toch wat toegenomen en kon geen plekje vinden in bed. Uit frustratie begon ik te huilen.

fuck weg controle!!!

 

uiteindelijk lag ik goed en viel ik in slaap. Half 1 wakker en geplast en zetpil genomen. Zelf in en uit bed ging prima, de rechtkant is het gevoeligste.. daar kan ik het minste mee qua bewegen.

 

(edit; heb fucking jeuk op mijn linkerbovenarm, fijn kan er niet bij!!!!!)

 

ik heb mezelf weer geïnstalleerd en om half 4 werd ik wederom wakker, ik had mijn hand Oo de buik en werd wakker van het gerommel.   

Voor de rest voel ik me goed, het gevoel dat ik een korset draag en dat dat het ademen bemoeilijk is wat vervelend.

maar ik blijf goed door ademen want heb straks geen. Zin om een pruttel long te krijgen.

 

ik zie wel ontzettend op tegen het weerzien met mijn dochter van 2jaar. Ik wil haar het liefste dood knuffelen en kussen want ik mis haar. Maar is zoals mama en nogal ruw dus dat is wel een zorg.

 

 

wat wel heeel lief was dat me vriend vertelde dat hij toch moeite had met het afscheid nemen en hij de tijd biet snel vond gaan.  Toch gevoel in zijn flikker die kerel. Wel een gouden kerel trouwens !:57:

 

ik heb met nieuw aanwinst even bewonderd gisteren avond en heb jet gevoel dat ze nu hoger zijn gaan zitten. Kan ook zwelling zijn ik weet het niet.

 

Ik zal straks proberen een foto te maken. Bedankt voor jullie tijd en succes voor de gene die na mij komen. Ik hoop dat jullie je ook zo goed haan voelen!!

 

 

 

pff hoezo hou ik van kletsen?!

gegroet Dames, ik en mijn nieuwe vriendinnen gaan weer proberen te slapen!

 

 

Wat leuk Mooda, het was echt een mc dreamy he, knappe verpleger :). Zo mooi dat ik een groot deel van je verslag, zoals dat met die piercing, ik allemaal live heb gehoord :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Ellen123:

 

Wat leuk Mooda, het was echt een mc dreamy he, knappe verpleger :). Zo mooi dat ik een groot deel van je verslag, zoals dat met die piercing, ik allemaal live heb gehoord :)

Hahahaha ja!

 

had maar een gil geven had ik even langs gelopen. Vroeg me wel af wie die andere Dame was :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk uitgebreid verslag! Ik verbaas me dat er hier alweer hoop activiteit heeft plaats gevonden haha.

Ik zit nu eindelijk weer na 24 uur op een stoel ik had echt het gevoel alsof ik was aangereden of zelfs misschien wel was overreden! Ik heb geen idee of ik jullie of jullie mij gezien hebben heb eigenlijks weinig aandacht geschonken aan alles om me heen omdat ik toch wel zenuwachtig was en later veel pijn had. Ik liep daar rond in een zwarte jogging broek en een oker geel vest hahaa.. 

Bij mij is gelukkig ook alles goed gegaan en ben nu al blij met het resultaat! Wens jullie voorspoedig herstel toe dames en dat we met z'n allen over een paar weekjes/maandjes dolblij zijn met het eind resultaat!! Liefs en ik denk aan jullie xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Zwolleboobsx:

Wat een leuk uitgebreid verslag! Ik verbaas me dat er hier alweer hoop activiteit heeft plaats gevonden haha.

Ik zit nu eindelijk weer na 24 uur op een stoel ik had echt het gevoel alsof ik was aangereden of zelfs misschien wel was overreden! Ik heb geen idee of ik jullie of jullie mij gezien hebben heb eigenlijks weinig aandacht geschonken aan alles om me heen omdat ik toch wel zenuwachtig was en later veel pijn had. Ik liep daar rond in een zwarte jogging broek en een oker geel vest hahaa.. 

Bij mij is gelukkig ook alles goed gegaan en ben nu al blij met het resultaat! Wens jullie voorspoedig herstel toe dames en dat we met z'n allen over een paar weekjes/maandjes dolblij zijn met het eind resultaat!! Liefs en ik denk aan jullie xx 

Ah dat is klote.

ik voel ook echt wel pijn hoor!! En gevoel alsof er een oliftant op me borst zit haha.

 

goed je medicatie in nemen dan komt het wel goed. 

Had jou vriend een zwart shirt aan? En heeft die jou geholpen met je broek aan doen op de toilet Hahaha.

sorry was nogal helder :43:

 

ik lag namelijk naast de wc’s.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa precies dat een hele dikke olifant haha!! Ik denk dat ik vooral veel pijn heb omdat ik van niks kom en tot m'n schrik een BH maatje D aankreeg en als kers op de taart ook nog geen sporter ben.. Dus ja dat helpt natuurlijk niet! 

 

Nee hahaha dat was ik niet volgens mij was dat het meisje die vlak na mij kwam heb even met haar in de wachtkamer gezeten, viel me op dat ze mooie blonde haren had verder is me er niet veel van bijgebleven. Ik was samen met mijn moeder ^_^

Bij mij ging het na de wc gaan allemaal wat soepeler als ik dit zo lees hahaha

 

Liefs xx 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Zwolleboobsx:

Jaa precies dat een hele dikke olifant haha!! Ik denk dat ik vooral veel pijn heb omdat ik van niks kom en tot m'n schrik een BH maatje D aankreeg en als kers op de taart ook nog geen sporter ben.. Dus ja dat helpt natuurlijk niet! 

 

Nee hahaha dat was ik niet volgens mij was dat het meisje die vlak na mij kwam heb even met haar in de wachtkamer gezeten, viel me op dat ze mooie blonde haren had verder is me er niet veel van bijgebleven. Ik was samen met mijn moeder ^_^

Bij mij ging het na de wc gaan allemaal wat soepeler als ik dit zo lees hahaha

 

Liefs xx 

 

Ahahahaha!

 

ja ik had (in wen ver verleden) al cup d/e. Dat zal vast wel wat schelen.

en ik ben we een fanatieke sporter maar heb de laatste maand geen borst meer getraind. 

 

Ja was wel een blonde dame inderdaad. Maar die zag er ook beroerd uit.. hoop dat ze zich ook beter voelt.

 

ik ben ze nu even aan het koelen, dat lucht wel op. Even de spanning eraf.

 

ben wel klaar met die medicatie nu al hahaha.

maar zonder gaat vast en hell worden. We wachten het maar af wat moeder natuur met ons gaat doen :)

 

liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update dag 2/3.

 

de eerste nacht heb ik geslapen maar niet veel. 

Daardoor heeft mijn vriend melatonine gehaald om even wat makkelijker in slaap te komen. Want ja dat is best lastig op je rug voor een buikslaper.

 

in de middag kwam mijn mama even langs en zo ook mijn zus en beste vriendin. Zo fijn die mensen om je heen.

 

rond de klok van 15:00 kwam mijn meisje thuis, papa had al vertelt dat mama AUW had en ze zachtjes moest doen.

nou dat deed ze, op haar teentjes kwam ze binnen lopen de schat!!!

 

ze snapte er niet veel van en ze wilde bij mama zijn. Met een kussen tussen ons in hebben we geknuffeld en mama moest even huilen.  Verdrietig om het feit dat ik niet met mijn meisje kan knuffelen, terwijl wij dit zovaak doen! Ze vroeg of mama AUW had.  Nee schatje je bent lief ga maar spelen.

 

naar het eten zijn we even buiten gaan wandelen. Zij spelen in de speeltuin terwijl mama op een bankje toe keek. En naar een half uur weer snel na huis.  Ik voelde me goed maar wel moe.

 

vandaag ging ze naar schooltje (kdv) gewoon haar eigen ritme aanhouden! Papa haalde haar uit bed en ze vroeg : papaaa.. is mama lapoe (slapen) ja schet mama slaapt. Ooh mama AUW he papa!  Ze wist het dus nog.

 

ik heb vannacht heel goed geslapen. Om 22:00 erin en 04:00 werd ik wakker van het zweet. Me man wakker gemaakt en heeft me rechtop gezet. Ik nam wat medicatie in en liep een rondje boven. Tegen 05;00 sliep ik weer en om 08.15 werd ok weer wakker. Heeerlijk!

 

net even de stad in geweest, hema in en uit (bh terug brengen was te klein) en pampers halen.

ging goed alleen wel vermoeiend.   Nu lekker chille op de bank en niets meer doen.

 

 

qua pijn is alles goed te doen. Recht is pijnlijk maar te handelen. En heb vandaag alleen me haren gedaan. Stap voor stap komen we er wel.

 

de wond is alleen gevoelig maar det is logisch.

 

op naar de zomer!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Annefleurx:

Zou ik misschien in je album mogen kijken? Ik heb je zelf ook even toegevoegd! 

Natuurlijk! 

 

Ik ga je toevoegen.

zal morgen nieuwe foto maken. Man had er net een gemaakt een beetje rare hoek!

 

ze zijn nu al zo veranderd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

UPDATE DAG 5;

 

Ik voel me goed, soms zo goed dat ik vergeet geopeeerd ben.  Sinds gisteren (zaterdag) ben ik gestopt met de medicijnen. In de ochtend nog een pcm 500 gepakt en toen ik naar bed ging bedacht ik me dat ik niets meer in had genomen.

fijn al die troep uit me lijf!!

 

ook een rede dat ik gestopt bent met de medicatie is omdat ik te veel ging doen. Ik wilde juist “pijn” ervaren zodat ik misschien een rem had.

ik pak te snel toch even dat glas van de bovenste plank, en de was ophangen.

 

vannacht weer heerlijk geslapen. Gelukkig heb ik met mijn zwangerschap ook lang op me rug moeten liggen dus daar was ik aan gewend. 

 

Ik heb wel een echte narcose buik. Hij is zo dik en opgezet.

ik drink daarom ook maar 3 l per dag en hoop dat hij snel afneemt.

 

gisteren heb ik 5 minuten zonder bh gezeten.. en dan wel onder de douche.

ik heb de voorkant niet nat gemaakt maar ik hunkerde zo naar een warme waterstraal over me rug.  Ik denk dat ik daar we het meeste last van ernaar. Mijn schouders! Die bh drukt natuurlijk erg in me nek en hij zit vast van de eerste dagen lopen aps een Lego poppetje.

 

ik durfde ze alleen niet te laten hangen. Werd er naar van en vond het eng haha. Meer vrouwen hier last van?

ook het vast houden was raar, zo is mijn hand nu te klein en heb ik onder mijn tepels geen gevoel meer. Heel akelig want ze voelen niet van mijn.

hoop dat dit iets terug komt, lees dat het heel normaal is dus daar ga ik vanuit.

 

zoals eerder al gezegd geneest links heel goed en rechts wat minder. Hij blijft een beetje achter met dalen. Maar wat wil je na 4-5 dagen?! Wel is dat soms vervelend gevoel. Dat hij zo ver boven in zit.

 

ik zal zometeen fotos proberen te maken. Ik ga nu eerst uit bed en wat eten maken voor mezelf.  

 

( even tussendoor; dat ik me zo goed voel wil niets zeggen over jullie herstel lieve dames. Iedereen ervaart alles anders. Ook naar mijn bevalling van +24 uur liep ik al naar 5 uur rondjes in het ziekenhuis.   Ik wil ook niemand tegen het zere been aan trappen en wil jullie ook een dikke pluim geven. Want het is niet niets wat wij afgelopen week gedaan hebben! Ga jou situatie dus echt niet met die van een ander vergelijken) :55:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Theezakje34:

Wauw wat super fijn dat je zo’n goed herstel hebt!! Durven een hoop van te dromen denk ik, inclusief ik:) welke maat heb je? Zou ik mogen kijken?

Dankjewel!

 

ja ik draag nu D van sport bh.

gok als ik zo kijk dat ik uitkomt op mijn oude 75e.

(van voor de zwangerschap)

 

dat was ook mijn wens, ik wilde niet te groot gaan.

ik heb net weer fotos toegevoegd.. je mag natuurlijk mee spieken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw dat ziet er mooi uit zeg!! Je had al best een grote cup voor?tenminste vergeleken met mij haha. Maar ze zijn al mooi aan het zakken volgens mij!!

 

ik zou eigenlijk dinsdag naar Frans, maar mijn vader is 1,5 week geleden overleden dus de operatie afgezegd... maar kan niet wachten.. al wordt t nu waarschijnlijk oas augustus ivm zomer enz

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Theezakje34:

Wauw dat ziet er mooi uit zeg!! Je had al best een grote cup voor?tenminste vergeleken met mij haha. Maar ze zijn al mooi aan het zakken volgens mij!!

 

ik zou eigenlijk dinsdag naar Frans, maar mijn vader is 1,5 week geleden overleden dus de operatie afgezegd... maar kan niet wachten.. al wordt t nu waarschijnlijk oas augustus ivm zomer enz

Dankje wel.

 

in vergelijking met gisteren zijn ze al enorm gezakt inderdaad.

 

maar wat heftig! Gecondoleerd. Snap dat je hoofd dan niet naar een operatie staat. Die 3 maanden zijn ook zo voorbij en dan mag jij jezelf ook weer mooi voelen. Nu eerst aan jezelf en je familie denken^_^.

 

en in heb altijd een redelijke borst gehad inderdaad. Die staat er ook tussen alleen verkeerde onderschrift. Maar je ziet daarna ook een foto van hoe ze nog vorige week waren. Nu zijn ze weer gevuld :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Zwolleboobsx:

@mooda mag ik ook bij jou kijken?! We zijn totaal geen vergelijkingsmateriaal maar ben toch super nieuwsgierig! Heb gister een foto geplaatst van mijn resultaat en jou eraan toegevoegd dus als het goed is kun je de mijne al zien! :5:

Ik ga je gelijk toevoegen!

 

benieuwd wat voor mooi kunstwerk Frans er bij jou heeft opgezet :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei mooda:

Ik ga je gelijk toevoegen!

 

benieuwd wat voor mooi kunstwerk Frans er bij jou heeft opgezet :33:

 

Waaauw die van jou zijn ook echt mooi geworden! Ik schrok vanmorgen van al het blauw aan de onderkant maar zie al dat jij dat ook hebt! Vond de jouwe voor je operatie ook mooi, maargoed dat is makkelijk zeggen voor iemand die tietloos ter wereld kwam whihi.

Heel veel gelukjes met je nieuwe dames!!:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Zwolleboobsx:

 

Waaauw die van jou zijn ook echt mooi geworden! Ik schrok vanmorgen van al het blauw aan de onderkant maar zie al dat jij dat ook hebt! Vond de jouwe voor je operatie ook mooi, maargoed dat is makkelijk zeggen voor iemand die tietloos ter wereld kwam whihi.

Heel veel gelukjes met je nieuwe dames!!:wub:

Hihi, dankjewel.

ja heb 2 voor fotos. Een is voor de zwangerschap en de andere erna.. had in me zwangerschap cup Z Hahahaha dus had erg veel strieee helaas. 

Nu ze opgevuld zijn is dat weg.

 

voel me daarin soms ook best schuldig, ik had ook niets te klagen in vergelijking met sommige dames inderdaad. En snap heeeeel goed dat die Meiden zich daar niet prettig bij voelen. Gelukkig bestaat er dit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei mooda:

Hihi, dankjewel.

ja heb 2 voor fotos. Een is voor de zwangerschap en de andere erna.. had in me zwangerschap cup Z Hahahaha dus had erg veel strieee helaas. 

Nu ze opgevuld zijn is dat weg.

 

voel me daarin soms ook best schuldig, ik had ook niets te klagen in vergelijking met sommige dames inderdaad. En snap heeeeel goed dat die Meiden zich daar niet prettig bij voelen. Gelukkig bestaat er dit!

 

Neee moet je niet doen!! Iedereen mag op zijn eigen manier gelukkig zijn toch?! En als jij gelukkig van een paar mooie opgevulde borsten word dan is er niemand die jou zou mogen tegenhouden! :53: Ik had ook wel extreem pech met mijn maatje 'niks' en helemaal omdat ik dan ook nog een 1.82 m ben! Maargoed kortom snap jou net zo goed hoor, als je ze dan hebt wil je ook graag dat ze mooi zijn!!

 

Liefs xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.