Ga naar inhoud

mooda : 15 mei 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

6 uur geleden zei mooda:

@Xsimone @Zwolleboobsx & @Ellen123 

 

Heb zojuist mijn tijd gehad!

 

jullie ook?

 

Mijne valt echt vies tegen, 13:45uur melden.

en vanaf 00:00 nuchter ( nou geloof me ik ga echt wel wat slokken water nuttige)

Heee dames mijn tijd is ook bekend!

Ohshit.. Dat is wel heel laat.. Bekijk het positief kilootje lichter van onder en een kilootje zwaarder van boven whihi. Ik denk dat ik toch wel een gelukje heb met m'n 7;45 maargoed ik moet ook eerst zeker dik een uur in de auto zitten!  Ik wens jullie allemaal heel veel succes!! Nog 8 daagjes! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste Reactie
12 uur geleden zei Zwolleboobsx:

Heee dames mijn tijd is ook bekend!

Ohshit.. Dat is wel heel laat.. Bekijk het positief kilootje lichter van onder en een kilootje zwaarder van boven whihi. Ik denk dat ik toch wel een gelukje heb met m'n 7;45 maargoed ik moet ook eerst zeker dik een uur in de auto zitten!  Ik wens jullie allemaal heel veel succes!! Nog 8 daagjes! :wub:

wauw wat ee ntijd.   

 

ben daar jaloers op. ik moet ook dit ander half uur rijden! 

heb ze al gevraagd om een andere tijd, dit is voor ons echt niet te doen.

 

kost geld genoeg ik betaald dus ben klant, en hoe er nu uitziet ben ik pas tegen 22:00 thuis.

snap dat ik een van de 10 ben op de lijst maar dan nog, dan plan je er toch minder in op een dag zodat de mensen die in de avond laat thuis komen, geen 1 maaltijd kunnen nuttigen.

 

of zijn dit gewoon zenuwen dat ik hier niet goed van word hahahahahah!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei mooda:

wauw wat ee ntijd.   

 

ben daar jaloers op. ik moet ook dit ander half uur rijden! 

heb ze al gevraagd om een andere tijd, dit is voor ons echt niet te doen.

 

kost geld genoeg ik betaald dus ben klant, en hoe er nu uitziet ben ik pas tegen 22:00 thuis.

snap dat ik een van de 10 ben op de lijst maar dan nog, dan plan je er toch minder in op een dag zodat de mensen die in de avond laat thuis komen, geen 1 maaltijd kunnen nuttigen.

 

of zijn dit gewoon zenuwen dat ik hier niet goed van word hahahahahah!

Nou ik snap jou zeker wel hoor! Het is allemaal niet niks en dan krijg je ook nog eens zo'n gigantische rottijd.:blink:

Och tjuus jij moet dus ook al zolang rijden!! Komt allemaal goed meis.. 1 dagje honger voor jaren iets moois denk daar maar aan!:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Zwolleboobsx:

Nou ik snap jou zeker wel hoor! Het is allemaal niet niks en dan krijg je ook nog eens zo'n gigantische rottijd.:blink:

Och tjuus jij moet dus ook al zolang rijden!! Komt allemaal goed meis.. 1 dagje honger voor jaren iets moois denk daar maar aan!:wub:

hahaha ja dat doen we maar.

 

hopelijk valt het wachten voor de mannen mee.

heb al netflix op zijn telefoon gezet haha! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-5-2018 om 14:33 zei mooda:

Hi Ellen,

 

heb jij ook al een tijd ontvangen?

Ja! Ik moet om 11.45 aanwezig zijn. Ze zeiden gemiddeld 1.5 a 2 uur daarna is de operatie. Ik had liever vroeger gehad maar mag niet klagen zie ik. Hoe zit het bij jullie met de zenuwen? Minder dan 1 week nu!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Ellen123:

Ja! Ik moet om 11.45 aanwezig zijn. Ze zeiden gemiddeld 1.5 a 2 uur daarna is de operatie. Ik had liever vroeger gehad maar mag niet klagen zie ik. Hoe zit het bij jullie met de zenuwen? Minder dan 1 week nu!!

Hou op schei uit.. kan aan niets anders meer denken deze week!

 

zenuwen slaan toch wel toe, en dan kijk ik na mezelf en denk ik ach kan er best mee door toch Hahahaahahah.

 

ontwijkend gedrag:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

aaaaahh.

 

nog 24 uur en dan zit ik in de auto richting mijn nieuwe boobs.

ik wordt met de minuut zenuwachtiger en gisteren begon ik spontaan te huilen.

 

ik ben nogal een controle freak en nu moet ik dat uit handen geven.  ook ben ik te bang dat ik straks LOLO ben.

 

hebben meer mensen dit haha?:103:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei mooda:

aaaaahh.

 

nog 24 uur en dan zit ik in de auto richting mijn nieuwe boobs.

ik wordt met de minuut zenuwachtiger en gisteren begon ik spontaan te huilen.

 

ik ben nogal een controle freak en nu moet ik dat uit handen geven.  ook ben ik te bang dat ik straks LOLO ben.

 

hebben meer mensen dit haha?:103:

 

Ik lig ook over 24 uur onder het mes, ben echt heel zenuwachtig ik slaap al dagen slecht! Ik denk ook dingen zoals, dadelijk is er iets niet goed en wordt ik wakker zonder nieuwe borsten! Ik hou ook nogal graag de controle in eigen hand...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Ellen123:

 

Ik lig ook over 24 uur onder het mes, ben echt heel zenuwachtig ik slaap al dagen slecht! Ik denk ook dingen zoals, dadelijk is er iets niet goed en wordt ik wakker zonder nieuwe borsten! Ik hou ook nogal graag de controle in eigen hand...

 

hahahaa..

 

gelukkig ik ben niet de enige!

 

zie ook erg op tegen het feit dat ik mijn kleine meid 6 weken niet kan tillen.

ze is nogal erg graag bij mama, en dat wodrt voor beide afzien.

 

succes morgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei mooda:

hahahaa..

 

gelukkig ik ben niet de enige!

 

zie ook erg op tegen het feit dat ik mijn kleine meid 6 weken niet kan tillen.

ze is nogal erg graag bij mama, en dat wodrt voor beide afzien.

 

succes morgen

 

Ja mijn zoontje is nu 12 maanden ik vind dat ook heel moeilijk omdat zelfs al plan je het nog zo goed, er vast een situatie komt waarin ik hem zou moeten tillen. Los gezien van het feit dat het natuurlijk heerlijk is om ze lekker te knuffelen :-). Ik had ook een consult bij Bauland en daar zeiden ze 4 weken niet tillen en sporten. Ik geloof wel dat 6 weken beter is maar mocht er na 4 weken echt iets nodig zijn dan zal het geen ramp zijn (vermoed ik !)

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Ellen123:

 

Ja mijn zoontje is nu 12 maanden ik vind dat ook heel moeilijk omdat zelfs al plan je het nog zo goed, er vast een situatie komt waarin ik hem zou moeten tillen. Los gezien van het feit dat het natuurlijk heerlijk is om ze lekker te knuffelen :-). Ik had ook een consult bij Bauland en daar zeiden ze 4 weken niet tillen en sporten. Ik geloof wel dat 6 weken beter is maar mocht er na 4 weken echt iets nodig zijn dan zal het geen ramp zijn (vermoed ik !)

nog jonger!! onze dochter is pas 2 jaar geworden.  

 

gelukkig is papa de eerste 2 weken thuis. en daarna komt oma elke ochtend om haar uit bed te halen.

ik ga er ook zeker een keer alleen voorstaan dat ik haar moet tillen.

 

maar ik ben van mening dat als je dit goed doet dit geen probleem is.

Ze zit namelijk altijd op me heup dus dit schilt wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei mooda:

aaaaahh.

 

nog 24 uur en dan zit ik in de auto richting mijn nieuwe boobs.

ik wordt met de minuut zenuwachtiger en gisteren begon ik spontaan te huilen.

 

ik ben nogal een controle freak en nu moet ik dat uit handen geven.  ook ben ik te bang dat ik straks LOLO ben.

 

hebben meer mensen dit haha?:103:

Jaaa ik kan al een week lang niet slapen, ben zo gestresst en ik denk dat ik morgen ook ga huilen. Ik zit met zoveel spanning in mn lijf dat is echt niet normaal haha. 09:45 moet ik al aanwezig zijn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Xsimone:

Jaaa ik kan al een week lang niet slapen, ben zo gestresst en ik denk dat ik morgen ook ga huilen. Ik zit met zoveel spanning in mn lijf dat is echt niet normaal haha. 09:45 moet ik al aanwezig zijn 

Haha ja verschrikkelijk he!

 

net nog even gesport en alles gegeven. Net even gedoucht en morgen weer voordat we weg gaan. Gaat de laatste keer zijn aankomende 2 weken.

 

komt Goed succes morgen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei mooda:

Dankje wel!! 

 

Nog even lekker met me meisje in bed knuffelen. 

 

 

 

2 minuten geleden zei mooda:

Dankje wel!! 

 

Nog even lekker met me meisje in bed knuffelen. 

 

 

Heerlijk!! Vanmiddag rij je naar huis met prachtige boobs! Ben benieuwd naar je verhaal ik ben morgen aan de beurt bij Frans Straten :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei mooda:

Haha ja verschrikkelijk he!

 

net nog even gesport en alles gegeven. Net even gedoucht en morgen weer voordat we weg gaan. Gaat de laatste keer zijn aankomende 2 weken.

 

komt Goed succes morgen! 

Jij ook heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei mooda:

Hahaha zeker!

zit nu in de wachtkamer..

pff duurt lang :25:

Zodra je wordt geroepen gaat alles heel snel meis! Nog een paar uur en je hebt ze!:tatice_04:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze.. 

 

zoals ik tegen Frans zei :

isoleer die voorgevel maar. :45:

 

16:50 ontwaakt en om 1800 mocht ik al naar huis. 

 

Voel me tot nu toe prima. Voelt alsof ik een korset aan heb en moeite met ademen. Probeer wel door te ademen ipv longproblemen.

 

nu bijna thuis en dan lekker eten en rusten.

mocht ik me morgen nog zo goed voelen dan zal ik een verslagje schrijven.

 

@Gaby succes morgen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.