Ga naar inhoud

mooda : 15 mei 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

11 minuten geleden zei EHjohanna:

Hoi ik kom ook van plat ... wilde ook 250cc 

maar Mn pc zei dat 300 mooier zou zijn ... dus gedaan .. heb er lang over gedaan om te wennen.. had immers voor de bv geen borsten ... nu ben ik er zo blij mee ... en denk soms wel eens ... misschien had t wel ietsjes groter gemogen :) 

haha..

 

dat blijft denk ik altijd en met alles!! en huis is ook nooit groot genoeg hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste Reactie

@mooda soms moet je gewoon iets speciaals doen in je leven! Je hoort vaak genoeg dat vrouwen er na jaren spijt van krijgen dat ze het niet hebben gedaan en dat wil ik zeker niet:rolleyes:

Hahha mannen.. Dat is soms wat hoor! Maar wat betreft je ouders enzo.. Ik dacht echt dat mn ouders het er absoluut er niet mee eens zouden zijn en het is mij zo erg meegevallen! Heb mijn moeder meegenomen naar de kliniek, het was een reis/bezoek van totaal 5 uurtjes en m'n mams en ik hebben het werkelijk over vanalles betreft boobies gehad, grapjes over gemaakt.. Kortom super leuke maar ook spannende dag gehad.

Het wordt vast mooi! En als je twijfelt ga je toch nog een keertje lekker passen.:D ik hoop je stiekem tegen te komen zou leuk zijn! Heel veel succes gewenst! Volg je gevoel.:wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Zwolleboobsx:

@EHjohanna

Een lotgenoot! Of eigenlijks exlotgenoot:rolleyes: wat leuk om te horen dat je er zo blij mee bent. Als jij het bent op je foto vind ik het er super goed uit zien! Wat voor maat heb je nu als ik vragen mag? Hopelijk ben ik er binnenkort net zo blij mee als wat jij bent! :D

Hoi ... ja dat ben ik op de foto.. maar dat is een push up bh... gekregen van Mn dochter na Mn bv... maar mijn maat is nu 75 c... en geloof me ... ik heb echt lang moeten wennen .. ging alles verbergen onder dikke truien enzo... en nu ben ik zo blij... komt allemaal goed x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-4-2018 om 11:08 zei mooda:

Hi Dames,

 

deze week ben ik dan eindelijk bij Kliniek Heyendeal geweest op consult.   Ik ben 1,67 en weeg 62 kilo.  Ben door mijn zwangerschap veel volume boven op verloren.  Dit wil ik graag aanpassen. Ik heb momenteel 75D, en ik snap dat dit als veel klinkt maar helaas zit dit alleen maar onderin en ben ik van boven plat!   

 

Maar terug naar het gesprek: Het is goed bevallen en ben erg tevreden over hoe het is verlopen. Heb een prettig gesprek gehad met een van de dames en ze heeft een goede uitleg gegeven.

 

ik dacht maar aan 1 ding en dat was IK WIL PASSEN! 

Eenmaal bloot en toen de fotos waren gemaakt mocht ik de bh aan en werd deze opgevuld.

 

ze begon met 275 cc  maar had al snel het idee dat het groter mocht. Toen kwam ze met 300 en 325.. ik was er al snel uit en wilde 325.

 

mits Frans dit goed zou keuren zodat het zou passen.

toen Frans kwam vertelde ik hem wat ik graag zou willen en na wat voelen meten passen zei hij ook dat 325 het mooiste bij mijn figuur zou staan.  Maar wel krijg ik smalle protheses omdat dit anders niet mooi zou uitkomen, en ook wat “platte” protheses (vergeef me als ik het verkeerd heb) omdat ik alleen boven in meer volume wilde en niet teveel onderin. 

 

Nu is afgesproken dat ik Moderate Profile Plus Coh 1 325 cc krijg.

 

ben erg benieuwd of meer dames deze prothesen hebben en hun ervaring erbij. 

 

Ook twijfel ik wat ik moet doen met na zorg.

ik ben(was nu anders beroep) verpleegkundige, en weet dat na een OK de meeste complicaties binnen een aantal maanden komen..

dus die standaard 1 jaar na zorg.

 

maar aan de andere kant denk ik , voor 300€ meer heb ik 3 jaar na zorg en kan ik terug als er iets niet goed zit.

 

ook daar zitten haken en ogen aan natuurlijk, want het is alleen wanneer ZIJ vinden dat ik er recht op heb en niet wanneer ik vind dat bijv; mijn litteken lelijk is geworden, of een na correctie. 

 

Hoor graag jullie bevindingen.

 

ene 15 mei is mijn datum!!!!!:wub:

Hey wat leuk, 15 mei word ik ook geopereerd door Frans Straten in kliniek  heyendael! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-4-2018 om 13:38 zei mooda:

Hi Ellen,

 

wat toevallig de zelfde datum ook! ik twijfel ook nog steeds.

en dan om 300 of 325 . ik heb namelijk zelf al wat en ben bang dat ik hele grote toeters ga krijgen, dat wil ik niet!! past niet bij me en ik vind het gewoon weg niet mooi. ( mijn persoonlijke smaak, misschien vind iemand anders dit wel heel mooi)

 

over die complicaties, dat komt door mijn achter grond als verpleegkundige.  dit ga ik automatisch doen, heel stom marja nu al telaat haha!

Hoi hoi,

ik lees dat je twijfeld tussen 300 en 325, 25 cc stelt echt heel weinig voor. Ik zou dan gewoon voor de 325 gaan. Lees hier veel dat meiden achteraf gezien toch liever een maatje meer hadden gehad! 

 

Succes met je keuz!

 

groetjes,

C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-4-2018 om 14:37 zei Zwolleboobsx:

Het word nog drukjes zo met z'n 4en! Iedereen naar Roosendaal 15 mei? Komt 1 van jullie toevallig ook uit de buurt van Zwolle? Zou leuk zijn als we elkaar tegen kwamen! 

 

iedereen heel veel gelukjes gewenst met alles!:wub:

 

@Ellen123@Xsimone @mooda

let wel op het is rozendaal (nabij arnhem) niet Roosendaal Noord brabant! 

anders sta je niet goed ;)

 

Ik kom uit de omgeving van Kaatsheuvel ( de Efteling)  zou wel leuk zijn ja haha,, liggen we daar met onze nieuwe zusjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-4-2018 om 14:40 zei EHjohanna:

Hoi ik kom ook van plat ... wilde ook 250cc 

maar Mn pc zei dat 300 mooier zou zijn ... dus gedaan .. heb er lang over gedaan om te wennen.. had immers voor de bv geen borsten ... nu ben ik er zo blij mee ... en denk soms wel eens ... misschien had t wel ietsjes groter gemogen :) 

Oohh daar ben ik ook zo bang voor dat ik het ga verbergen. Mijn directe familie en vrienden weten ervan maar op mijn werk niets. Mij is ook 300 geadviseerd en ik ben bang dat ik het te groot ga vinden. Was het bij jou direct heel duidelijk voor anderen? En hoe verliep je herstel als ik vragen mag :)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-4-2018 om 16:47 zei mooda:

let wel op het is rozendaal (nabij arnhem) niet Roosendaal Noord brabant! 

anders sta je niet goed ;)

 

Ik kom uit de omgeving van Kaatsheuvel ( de Efteling)  zou wel leuk zijn ja haha,, liggen we daar met onze nieuwe zusjes

Ik ben benieuwd of we elkaar tegen komen! Frans heeft een goedlopende zaak zo te zien :). Ik kom uit omgeving Oss/uden (Brabant).

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Ellen123:

Oohh daar ben ik ook zo bang voor dat ik het ga verbergen. Mijn directe familie en vrienden weten ervan maar op mijn werk niets. Mij is ook 300 geadviseerd en ik ben bang dat ik het te groot ga vinden. Was het bij jou direct heel duidelijk voor anderen? En hoe verliep je herstel als ik vragen mag :)?

Hi ... nou mijn herstel ging prima.. soms wat last van r borst .. die was wat trager met herstellen ,maar nu prima ... en in Mn kleding zag niemand het .. ik werk in een cafe met vaste gasten en sommige weten het en sommige niet .. in bikini ook mooi.. zeker niet te groot .. maar heb erg lang moeten wennen.. omdat ik van bijna plat kwam... en nu denk ik wel eens .. ietsjes groter had ook wel mooi geweest x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-4-2018 om 16:47 zei mooda:

let wel op het is rozendaal (nabij arnhem) niet Roosendaal Noord brabant! 

anders sta je niet goed ;)

 

Ik kom uit de omgeving van Kaatsheuvel ( de Efteling)  zou wel leuk zijn ja haha,, liggen we daar met onze nieuwe zusjes

Ik kom helemaal uit Katwijk haha, stukje rijden voor mij. Zou wel leuk zijn als we elkaar tegen komen! Drukke boel daar haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-4-2018 om 14:37 zei Zwolleboobsx:

Het word nog drukjes zo met z'n 4en! Iedereen naar Roosendaal 15 mei? Komt 1 van jullie toevallig ook uit de buurt van Zwolle? Zou leuk zijn als we elkaar tegen kwamen! 

 

iedereen heel veel gelukjes gewenst met alles!:wub:

 

@Ellen123@Xsimone @mooda

Ik heb nog geen idee waar ik naartoe moet! Maar zal wel Rozendaal worden denk ik haha, jij ook heel veel succes met alles! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27/4/2018 om 18:02 zei Ellen123:

Oohh daar ben ik ook zo bang voor dat ik het ga verbergen. Mijn directe familie en vrienden weten ervan maar op mijn werk niets. Mij is ook 300 geadviseerd en ik ben bang dat ik het te groot ga vinden. Was het bij jou direct heel duidelijk voor anderen? En hoe verliep je herstel als ik vragen mag :)?

Hi @EHjohanna ik zie dat je 300cc hebt gekozen

zijn ze wat je had verwacht nadat je gepast had...? Weet je omgeving/werk het al? Bij weet niemnd het behalve husbandy en men mama

dusss zooon bang datet erg gaat opvallen?? Twijfel tussen 255 of 295???:(:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-4-2018 om 16:30 zei Linaxxx:

Hi @EHjohanna ik zie dat je 300cc hebt gekozen

zijn ze wat je had verwacht nadat je gepast had...? Weet je omgeving/werk het al? Bij weet niemnd het behalve husbandy en men mama

dusss zooon bang datet erg gaat opvallen?? Twijfel tussen 255 of 295???:(:(

Hi ja ik heb 300 cc en sommige mensen weten het en sommige mensen niet ...ik ben er blij mee en ze zijn niet te groot maar heb echt lang moeten wennen... ik zal voor 295 cc gaan als jou was ... als je eenmaal gewend ben dan krijg je spijt dat je niet groter ben gegaan ... maar ik weet niet wat je voorsituatie nu is ... en als t opvalt ? Nou wat dan nog ? Het is jou lichaam x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎27‎-‎4‎-‎2018 om 18:02 zei Ellen123:

Oohh daar ben ik ook zo bang voor dat ik het ga verbergen. Mijn directe familie en vrienden weten ervan maar op mijn werk niets. Mij is ook 300 geadviseerd en ik ben bang dat ik het te groot ga vinden. Was het bij jou direct heel duidelijk voor anderen? En hoe verliep je herstel als ik vragen mag :)?

Hi Ellen,

 

heb jij ook al een tijd ontvangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei mooda:

@Xsimone @Zwolleboobsx & @Ellen123 

 

Heb zojuist mijn tijd gehad!

 

jullie ook?

 

Mijne valt echt vies tegen, 13:45uur melden.

en vanaf 00:00 nuchter ( nou geloof me ik ga echt wel wat slokken water nuttige)

Hey Mooda!

Ik was bij Straten pas om 16.00 aan de beurt. Ik mocht (nadat ik zei dat ik 's ochtends nog ging werken) 12 uur voor de operatie nog licht eten en water drinken. Ik heb dus 04.00 die dag 2 crackers en veel water gehad. Toen ik de anesthesist vertelde dat ik die hele dag verder niks gehad had zei ze dat ik van haar best tot 2 uur voor de operatie mocht drinken maar dat Frans liever het zekere voor het onzekere neemt. Ik ben echt helemaal niet beroerd geweest na die tijd dus het heeft wel geholpen. Eeb paar slokjes moet overigens dus geen kwaad kunnen maar als je snel misselijk enzo bent zou ik het wel echt beperken want het lijkt me verschrikkelijk als je moet overgeven na zo'n operatie. 

Als je nog vragen hebt, hoor ik wel van je!

 

Liefs

Xoxo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Mrs.:

Hey Mooda!

Ik was bij Straten pas om 16.00 aan de beurt. Ik mocht (nadat ik zei dat ik 's ochtends nog ging werken) 12 uur voor de operatie nog licht eten en water drinken. Ik heb dus 04.00 die dag 2 crackers en veel water gehad. Toen ik de anesthesist vertelde dat ik die hele dag verder niks gehad had zei ze dat ik van haar best tot 2 uur voor de operatie mocht drinken maar dat Frans liever het zekere voor het onzekere neemt. Ik ben echt helemaal niet beroerd geweest na die tijd dus het heeft wel geholpen. Eeb paar slokjes moet overigens dus geen kwaad kunnen maar als je snel misselijk enzo bent zou ik het wel echt beperken want het lijkt me verschrikkelijk als je moet overgeven na zo'n operatie. 

Als je nog vragen hebt, hoor ik wel van je!

 

Liefs

Xoxo

 

Hi,

 

wat laat!

ja ik weet dat je echt wel wat mag, ik kan heel goed zonder eten.

vergeet regelmatig op mijn mama dag te eten :P 

 

maar een keer een glas water is toch wel lekker. en weet ook dat het puur ter bescherming van jezelf is dat je niet misselijk wordt en gaat braken na de OK. (heb zelf gewerkt in het ziekenhuis , en heeel vaak mensen doodziek op de verkoever op gehaald waar zij echt teveel ervoor hadden gegeten)

 

Drink inderdaad ook gewoon nog wat water, wel fijn dat je nog wat vocht in je lijf hebt, zelf ben ik nooit snel misselijk.

maar dit is dan ook wel mijn eerste OK.  Heb met de geboorte van onze dochter wel een ruggenprik gehad ( mag het na 24 uur weeen :63: ) en dat was ook de enige ziekenhuis opname in mijn gehele leven.

 

Braken naar een operatie zoals deze, fuck dat lijkt me een hell :excl: 

de tijd maakt het nu wel officieel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei mooda:

Hi,

 

wat laat!

ja ik weet dat je echt wel wat mag, ik kan heel goed zonder eten.

vergeet regelmatig op mijn mama dag te eten :P 

 

maar een keer een glas water is toch wel lekker. en weet ook dat het puur ter bescherming van jezelf is dat je niet misselijk wordt en gaat braken na de OK. (heb zelf gewerkt in het ziekenhuis , en heeel vaak mensen doodziek op de verkoever op gehaald waar zij echt teveel ervoor hadden gegeten)

 

Drink inderdaad ook gewoon nog wat water, wel fijn dat je nog wat vocht in je lijf hebt, zelf ben ik nooit snel misselijk.

maar dit is dan ook wel mijn eerste OK.  Heb met de geboorte van onze dochter wel een ruggenprik gehad ( mag het na 24 uur weeen :63: ) en dat was ook de enige ziekenhuis opname in mijn gehele leven.

 

Braken naar een operatie zoals deze, fuck dat lijkt me een hell :excl: 

de tijd maakt het nu wel officieel!

Ja dat was wel even doorzetten maar goed het was het waard! ^_^ je krijgt voor die tijd sowieso een halve liter vocht in je infuus en daarna antibiotica ook via het infuus en ik kreeg na mijn operatie ook nog een halve liter in mijn infuus omdat ik zo weinig vocht in mijn lijf had!  Ja de tijd maakt het heel serieus opeens hihi! Voor je het weet is het zover!:lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.