Ga naar inhoud

mooda : 15 mei 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

  • Reacties 174
  • Created
  • Laatste Reactie

@Gaby @mooda

Hee hallo mijn naam is Ellen en ik kwam toevallig dit topic tegen en jullie spraken mij heel erg aan. Ik lees dat jullie ook bij Frans straaten jullie operatie hebben gehad. Ik ben 14 augustus aan de beurt alleen de keuze voor het aantal cc ga ik maandag nog een keer passen en een keuze proberen te maken. Zou ik misschien mogen vragen hoeveel cc jullie hebben en wat jullie voor situatie was :blush:

hoor heel veel goede dingen over Frans dus heb alle vertrouwen !!! 

Alvast bedankt !! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Ellen1997:

@Gaby @mooda

Hee hallo mijn naam is Ellen en ik kwam toevallig dit topic tegen en jullie spraken mij heel erg aan. Ik lees dat jullie ook bij Frans straaten jullie operatie hebben gehad. Ik ben 14 augustus aan de beurt alleen de keuze voor het aantal cc ga ik maandag nog een keer passen en een keuze proberen te maken. Zou ik misschien mogen vragen hoeveel cc jullie hebben en wat jullie voor situatie was :blush:

hoor heel veel goede dingen over Frans dus heb alle vertrouwen !!! 

Alvast bedankt !! 

hi Ellen,

 

spannend zeg! ik heb 325 cc gekregen.

medium high. (omdat ik geen "hoge" borsten wilden pas niet bij mijn lijf)

 

naakt lijken ze best flink maar wanneer ik gewoon kleding aan heb valt dit reuze mee.

ik heb nog geen een man zijn nek zien verdraaien hahahaa.

 

Waar twijfel je aan dan? hoeveel cc is er geadviseerd?  zelf dacht ik echt aan 225 ofzo genoeg te hebben.. tot frans zei dan ben je over een tijdje weer hier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei mooda:

hi Ellen,

 

spannend zeg! ik heb 325 cc gekregen.

medium high. (omdat ik geen "hoge" borsten wilden pas niet bij mijn lijf)

 

naakt lijken ze best flink maar wanneer ik gewoon kleding aan heb valt dit reuze mee.

ik heb nog geen een man zijn nek zien verdraaien hahahaa.

 

Waar twijfel je aan dan? hoeveel cc is er geadviseerd?  zelf dacht ik echt aan 225 ofzo genoeg te hebben.. tot frans zei dan ben je over een tijdje weer hier!

Hee hallo

ze hebben mijn 400cc laten passen en vond dit mooi dus snel de keuze gemaakt voor 400cc. Eenmaal thuis en steeds meer door de weken heen opgezocht te hebben en te gekeken hebben naar de foto heb ik gevraagd of er eventueel grotere maten besteld konden worden, dit is gedaan en ze hebben geadviseerd dat nog een keer kom passen dus kan maandag aanstaande komen passen. Ze mogen van mij wel aanwezig zijn twijfel zelf tussen 425 cc of 450 cc. Krijg ronde prothese high profile omdat weinig volume aan de bovenkant heb en hij dit het mooiste vond en beste bij mij en mijn wens vond passen, ik zit nu op een hele kleine lege A cup, voor mijn gevoel ben ik echt helemaal plat ... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-7-2018 om 14:24 zei FemAli:

@Gaby en @mooda Zou ik ook mogen kijken, ik wil ook 'Fransjes' denk ik. Ik twijfel nog tussen Heyendael en Wellnesskliniek in Gent. Het zou enorm helpen als ik het resultaat even mag zien! ^^

Hoiii ! Ja ik ga je toevoegen! Succes met je keuze x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-7-2018 om 14:58 zei Brownii87:

ik heb volgende week een afspraak bij verstraelen, ik stress nu al.. mag ik miss een kijkje doen? als het kan natuurlijk? thnx xx

Hey @Brownii87, ik ben geopereerd bij kliniek Heyendael dr Frans Straten. Ik denk niet dat je die bedoeld of toch wel?

ik voeg je toe. Succes met je keuze!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Gaby:

Wat spannend ....!!

ik ben heel kritisch maar zo tevreden over deze chirurg! Ik heb ook nooit een slechte recensie gelezen over Frans Straten. Goede keuze! Op welke cupmaat wil je uitkomen ?

Ik wil eigenlijk heel graag op een e of een f uit komen. Ben zelf namelijk 1.73 dus best groot en weeg 65 kilo maar heb best brede schouders en bredere heupen en een smalle taille dus ze mogen best wel flink zijn van mij. Maar aangezien nu een kleine lege a cup heb ben ik benieuwd of dit resultaat haalbaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meiden, 

 

 

ik heb vrijdag mijn operatie gehad bij paul vanstraelen, en alles is heel goed verlopen men resultaat was groter dan verwacht, mja is nu omdat alles nog strak en gespannen staat, ik heb wel pijn maar verdragelijk, alleen misselijkheid en overgeven pff ik wordt er zot van iemand ervaring mee? 

 

Grtjss

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Brownii87:

Hey Meiden, 

 

 

ik heb vrijdag mijn operatie gehad bij paul vanstraelen, en alles is heel goed verlopen men resultaat was groter dan verwacht, mja is nu omdat alles nog strak en gespannen staat, ik heb wel pijn maar verdragelijk, alleen misselijkheid en overgeven pff ik wordt er zot van iemand ervaring mee? 

 

Grtjss

Hey @Brownii87,

Oooh misselijkheid nog van de narcose denk ik? Nee, daarvan had ik geen last misschien zijn er meiden die daar ook last van hadden en je raad kunnen geven of vertellen over hun ervaringen daarmee als je een nieuwe discussie start op het forum of in de chatgesprekken !

En dat je borsten groter en gespannen zijn is heel normaal als je net bent geopereerd. Ze gaan nog alle vormen aannemen haha

ik hoop dat je ondanks je misselijkheid en overgeven toch een beetje kunt genieten van je nieuwe boobs

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe thnx, ja ik doe men sportbh af en toe uit om ze eens te bewonderen ziet er allemaal heel mooi uit, maar door dak weinig at speelde de medicatie in men maag en daardoor dak me steeds misselijk voelde en moest overgeven dus nu probeer ik beetje per beetje te eten. En dan mijn medicatie innemen. Hoe kang geleden is jou bv? X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.