mooda

mooda : 15 mei 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Dag Dames,

ik ben nieuw hier en stel me dus ook even aan jullie voor.

Ik zit er al een paar jaar aan te denken om mijn zusjes wat meer opvulling te geven. Nu ben ik in april 2016 moeder geworden en hebben die 2 zusjes ook echt opvulling nodig. Die opvulling zit hem vooral "bovenin", hier heb ik altijd weinig opvulling gehad maar na de zwangerschap is dit compleet weg.

Zelf zeg ik altijd dat ik een kippenborstje heb ;) , mijn borstkas staat redelijk ver na voren. Hierdoor lijken mijn borsten dus kleiner dan ze daadwerkelijk zijn.

Ook "hangen" ze echt na buiten, hierdoor heb ik dus geen deco. Geen ramp natuurlijk maar toch voel ik me steeds minder vrouw ofzo.

Wij gaan eind deze maand voor 4 weken na Curaçao en ik was opzoek naar leuke bikini's, het moment van passen was om te janken.

ik voelde me door ongelukkig en zei tegen me man dit is het moment en ben er klaar mee.  ik ben 1,67 en weeg 62 kilo.  volgens de lingerie zaak heb ik 75 E, nou denk ik zelf 75 c/d.. ja ik heb ze wel maar ze zitten niet op hun plaats!! :o

Direct ben ik gaan bellen en ik had een week later een afspraak met DG.  Ik volgde haar al langer en had PC Kevin al wat dames blij zien maken. Dus ik wilde ook na hem.

Toen ik hier terecht kwam en las over Diana kreeg ik wat kriebels en dacht ik HOUDOE (sorry ik kom uit brabant) hier gaan we niet aan beginnen. 

Het gaat me totaal niet om de kosten, ik heb er 1500 euro meer voor over als het maar goed gaat.

Ik heb nu dus een afspraak gemaakt bij Dr v Straten op Heyendael. Ben erg benieuwd naar het consult en wat hij mij gaat adviseren. Ik heb al verschilde dingen gelezen en ben er wel achter dat ik Dual Plane wil. 

mochten er meer dames met dit euvel kampen, let me know.:D

Heb je al eens gekeken bij dr Nio, verdonck, van zele?

Dit zijn ook hele goed pc's. 

Ik ben zelf bij dr Nio geweest. Hij heeft me heel gelukkig gemaakt met 370 cc monoblock hydrogel protheses. Hij opereerd in het park ik rotterdam en in het olvg in amsterdam.

Heel veel succes!!!!

Guest Gastje

Gefeliciteerd met je datum. En zo lekker kortdag ook. Veel plezier hier op het forum. 

Hey @mooda,

Allereerst gefeliciteerd met je datum!:43:

Ik ga 25 april onder het mes bij dokter Straten en krijg 390 cc, high profile cohesive lll. Ik heb gekozen voor 3 jaar nazorg omdat ik ervan uit ga dat dokter Straten er alles aan doet om zijn patiënten tevreden te houden. Anders gaat het ten koste van zijn reputatie en zoals je hier wel leest heeft hij een onwijs goeie reputatie opgebouwd. Daarnaast wil ik het risico niet lopen dat er na een jaar al complicaties zouden zijn en ik dus alsnog ongelukkig ben. Die 300 euro is dan ook nog wel te overzien. Tenminste, zo zie ik het hoor meis!:68:

Liefs!

Xoxo

Hi Dames,

deze week ben ik dan eindelijk bij Kliniek Heyendeal geweest op consult.   Ik ben 1,67 en weeg 62 kilo.  Ben door mijn zwangerschap veel volume boven op verloren.  Dit wil ik graag aanpassen. Ik heb momenteel 75D, en ik snap dat dit als veel klinkt maar helaas zit dit alleen maar onderin en ben ik van boven plat!   

Maar terug naar het gesprek: Het is goed bevallen en ben erg tevreden over hoe het is verlopen. Heb een prettig gesprek gehad met een van de dames en ze heeft een goede uitleg gegeven.

ik dacht maar aan 1 ding en dat was IK WIL PASSEN! 

Eenmaal bloot en toen de fotos waren gemaakt mocht ik de bh aan en werd deze opgevuld.

ze begon met 275 cc  maar had al snel het idee dat het groter mocht. Toen kwam ze met 300 en 325.. ik was er al snel uit en wilde 325.

mits Frans dit goed zou keuren zodat het zou passen.

toen Frans kwam vertelde ik hem wat ik graag zou willen en na wat voelen meten passen zei hij ook dat 325 het mooiste bij mijn figuur zou staan.  Maar wel krijg ik smalle protheses omdat dit anders niet mooi zou uitkomen, en ook wat “platte” protheses (vergeef me als ik het verkeerd heb) omdat ik alleen boven in meer volume wilde en niet teveel onderin. 

Nu is afgesproken dat ik Moderate Profile Plus Coh 1 325 cc krijg.

ben erg benieuwd of meer dames deze prothesen hebben en hun ervaring erbij. 

Ook twijfel ik wat ik moet doen met na zorg.

ik ben(was nu anders beroep) verpleegkundige, en weet dat na een OK de meeste complicaties binnen een aantal maanden komen..

dus die standaard 1 jaar na zorg.

maar aan de andere kant denk ik , voor 300€ meer heb ik 3 jaar na zorg en kan ik terug als er iets niet goed zit.

ook daar zitten haken en ogen aan natuurlijk, want het is alleen wanneer ZIJ vinden dat ik er recht op heb en niet wanneer ik vind dat bijv; mijn litteken lelijk is geworden, of een na correctie. 

Hoor graag jullie bevindingen.

ene 15 mei is mijn datum!!!!!:wub:

@mooda

Hoi hoi, 

Ik zie een operatie datum, ik heb daarom gelijk de titel aangepast en het topic verhuisd naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je vanaf nu al je verdere updates en dadelijk ook je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

Veel plezier met aftellen.

Hoi! Ik ben afgelopen woensdag geopereerd door Frans Straten. Heb ook 325cc rond dual plane maar dan high profile. Ik ben erg tevreden over de kliniek, ze behandelen je op de operatiedag echt als een prinses! Ik heb gekozen voor 1 jaar nazorg omdat ik hetzelfde dacht als jij. Groetjes!

hi,

hoe gaat het met je? Voel jeje goed en heb je veel pijn?

had inderdaad al begrepen van mij collega dat het echt een top kliniek is.

denk Ook dat ik voor 1 jaar ga.. heb voorwaardes gelezen en dan blijf ik bij mij eigen gedachtens. Dat ze toch wel hun bevindingen verdraaien met wat ik vind. En wanneer er echt drastisch iets verkeerd gaat is dit toch wel in de eerste maanden. 

Aucces nog met je herstel!

Wauw 25 april!! Dat is bijna.

Over die 300€ ben ik het helemaal eens hoor. En ook dat hij zijn goede naam niet wil opgeven.  Maar ik weet gewoon uit ervaringen dat mensen (artsen) vaak hun handen ergens van aftrekken mocht er iets gebeuren.  Ik weet toch wel zeker dat wanneer er iets echt heel ergs gebeurt hij je helpt en niet die volle 3000€ vraagt..  maar goed voor die 300€ heb ik we 3 jaar pang zekerheid inderdaad!  Voor het geld hoef je het niet gelaten. 

Vanwaar heb jij coh 3? 

:wub:

Jaaa omg! Can't wait!!:43: Ja daar heb je vast gelijk in hoor meid. Doe wat voor jou goed voelt.-_-

Ik krijg coh 3 omdat ik Mentor druppelprotheses krijg en volgens mij zijn die alleen in 3. Ook heb ik gewoonweg te weinig weefsel waardoor ik ook geen 1 of 2  aandurfde ivm rimpelvorming.:blush:

15 mei schiet al mooi op meid!!

Heyyy welkom meiss!

Beetje het zelfde verhaal als bij mij over het DG gedeelte hihi.. Je moet echt je gevoel volgen en je goed voelen bij de arts en de kliniek! Ik heb daar mijn operatie gecanceld ivm met de verhalen die ik heb gehoord en heb gelezen en vooral omdat het vanaf het begin tot het einde niet soepel is verlopen en me gevoel gewoon totaaal niet goed zat bij de arts en de kliniek.. Ik heb daarna ook gekozen voor kliniek Heyendeal en tot nu toe super blij dat ik dit heb gedaan. Mijn operatie staat 25 april gepland dusssss schiet al op! :43:

Dankjewel!

vind eigen gevoel heel erg belangrijk en misschien nog wel het belangrijkste.

bij Frans en zijn consulenten heb ik direct een goed gevoel.  

ook al heb ik een datum toch heb je van die twijfel moment! ik weet 100% dat ik dit wil. maar soms komt er zo een moment van MAAR ZE ZIJN TOCH PRIMA  ZO EN WAAROM GA JE IN EEN GEZONDLIJF SNIJDEN?!

denk dat dit blijft tot ze eenmaal genezen zijn hahahaha.

Succes de 25ste! :D

Gelukkig! Dat is idd heeeeel belangrijk en die twijfels heb ik ook nu het dichter bij komt vindt het zooo spannend worden en denk ik whyy? Maar ik wil dit al zo lang en zo graag maar het is meer een beetje de spanning:67: voor de operatie..

thanksss