Ga naar inhoud

Even voorstellen!


woudje

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen!

Mijn naam is woudje en ik ben 39 jaar, getrouwd en moeder van 4 kinderen. Aanstaande dinsdag is het al zover, dan ga ik onder het mes en hoop ik een mooi gevulde boezem te krijgen :)!

Het lijkt me fijn om jullie ervaringen te lezen en te genieten van de mooie verhalen!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje @Gastje :). Superspannend inderdaad! Liep al jaren rond met de wens, maar eigenlijk kort geleden pas echt actie ondernomen. En nu is het al bijna zover. :D Ben nog beetje zoekende op de site. Zou wel graag wat foto's willen zien van vergelijkbare cc's.

Ik krijg ongeveer 330 - 340 cc, anatomisch, dual plane en heb nu een verdwenen kleine B.. Enig idee waar ik dan kan kijken? Dank je wel alvast :)!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb anatomisch 330cc onder de borst. Je kan op mijn profiel foto’s vinden. :) (Klik op mijn foto links)

In het fotoalbum op het forum zijn genoeg foto’s te vinden. Het is even wennen in het begin op het forum maar met de tijd weet je de weg wel te vinden. De zoekfunctie is ook handig. Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.