Ga naar inhoud

wat kan ik tegen de zwelling zelf doen ?


Aanbevolen berichten

hoi dames,

ik ben nu 5 dagen po , ben erg blij met mijn boobs, heb alleen enorme zwelling , mijn boobs zijn zo gezwollen dat ik zowat uit mijn bh schuur....hebben jullie mischien tips was je evt zelf zou kunnen doen om er voor te zorgen dat zwelling wat minder word?...(ik heb nou niet het idee dat het elke dag wat minder word of moetik nou gewoon geduld hebben?. was het bij jullie ook zo erg ? Hebben jullie er iets voor gedaan zodat het snel wat minder werd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Emmy

vocht kan je tot 8weken vasthouden,en het begint vanaf een dag of 3 tot zeker de 2weken po dat je dat het meeste aanmaakt en vasthoud.erg lastig omdat je een gespannen gevoel kan krijgen aan je borsten,en ook uitkijken voor stiemen die je erdoor kan krijgen,dus lekekr insmeren met huidolie omdat te voorkomen(niet je littekentjes/wondjes he)

verder veel ,maar dan ook veel water/thee enz drinken.

ook heb ik een topic gemaakt met vochtafdrijvende middeltjes :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Emmy

vocht kan je tot 8weken vasthouden,en het begint vanaf een dag of 3 tot zeker de 2weken po dat je dat het meeste aanmaakt en vasthoud.erg lastig omdat je een gespannen gevoel kan krijgen aan je borsten,en ook uitkijken voor stiemen die je erdoor kan krijgen,dus lekekr insmeren met huidolie omdat te voorkomen(niet je littekentjes/wondjes he)

verder veel ,maar dan ook veel water/thee enz drinken.

ook heb ik een topic gemaakt met vochtafdrijvende middeltjes :6:

ga meteen effe je topic bekijken met vochtafdrijvende middeltjes ..bedankt moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.