Ga naar inhoud

Fotos van 330 cc


Sté1992

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

mijn operatie staat gepland op 17juli, ik heb nu een A/kleine B en heb voor 330 cc gekozen voor de spier. Heeft iemand ook ongeveer dezelfde operatie ondergaan en zoja hebben jullie fotos die jullie willen doorsturen? :-) dan heb ik misschien al een beetje een idee hoe het zal worden, begin een beetje nerveus te worden :-D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Sté1992:

Hallo,

 

mijn operatie staat gepland op 17juli, ik heb nu een A/kleine B en heb voor 330 cc gekozen voor de spier. Heeft iemand ook ongeveer dezelfde operatie ondergaan en zoja hebben jullie fotos die jullie willen doorsturen? :-) dan heb ik misschien al een beetje een idee hoe het zal worden, begin een beetje nerveus te worden :-D 

Heey,

 

ik heb 330cc voor de spier gekregen. ik had 75A. Nu heb ik voor het zicht een C cup en in bh's 75 D of E.

Als je wilt kan ik je toevoegen aan mn album ( die ik nog steeds moet updaten:12:). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 1:54 en heb 330cc anatomisch onder de spier. Ik had 75AA en heb nu een 80B / 75C foto’s vindt je als je mijn profiel aan klikt en verslagen prothese wissel van mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.