Jump to content

Fotos van 330 cc

Sté1992
 Share

Recommended Posts

Hallo,

mijn operatie staat gepland op 17juli, ik heb nu een A/kleine B en heb voor 330 cc gekozen voor de spier. Heeft iemand ook ongeveer dezelfde operatie ondergaan en zoja hebben jullie fotos die jullie willen doorsturen? :-) dan heb ik misschien al een beetje een idee hoe het zal worden, begin een beetje nerveus te worden :-D 

42 minuten geleden zei Sté1992:

Hallo,

mijn operatie staat gepland op 17juli, ik heb nu een A/kleine B en heb voor 330 cc gekozen voor de spier. Heeft iemand ook ongeveer dezelfde operatie ondergaan en zoja hebben jullie fotos die jullie willen doorsturen? :-) dan heb ik misschien al een beetje een idee hoe het zal worden, begin een beetje nerveus te worden :-D 

Heey,

ik heb 330cc voor de spier gekregen. ik had 75A. Nu heb ik voor het zicht een C cup en in bh's 75 D of E.

Als je wilt kan ik je toevoegen aan mn album ( die ik nog steeds moet updaten:12:). 

Guest Gastje

Ik ben 1:54 en heb 330cc anatomisch onder de spier. Ik had 75AA en heb nu een 80B / 75C foto’s vindt je als je mijn profiel aan klikt en verslagen prothese wissel van mij. 

Op 12-4-2018 om 18:30 zei prix:

Heey,

ik heb 330cc voor de spier gekregen. ik had 75A. Nu heb ik voor het zicht een C cup en in bh's 75 D of E.

Als je wilt kan ik je toevoegen aan mn album ( die ik nog steeds moet updaten:12:). 

oke is goed 

Share

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.