Dion

Dion : 11 april 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Hoi allemaal,

ik ben gister geopereerd door Frans Straten bij kliniek Heyendael. Ten eerste even credits voor deze kliniek want je word echt behandeld als een prinsesje! Ik ben 1.58m en weeg maar 48kg maar heb wel heupen dus vond het erg jammer weinig borst te hebben, dat na mijm bevalling helemaal niets meer voorstelde. Ik heb gekozen voor mentor 325cc high profile coh. 2 dual plane. Tot nu toe is de pijn goed te dragen alleen was slapen vannacht echt niet te doen! Kon niet in slaap komen en werd gek van de pijn in mijn rug door het op mijn rug liggen. Hoop dat dit vannacht beter gaat. Zijn er meer mensen met 325cc high profile??

• Like 1

Guest Gastje

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe boobs! Ik heb 330cc en anatomisch volgens mij geen high profile. Ik ben 1,54 en 57kg. Fotos vind je via minn profiel. Er is ook een slaap techniek topic neem daar eens een kijkje. Plat op je rug liggen is niet fijn. Vele van ons liggen half zittend. Veel beterschap! X

@Dion

hoi hoi, gefeliciteerd met je nw boobs.

Ik heb de titel aangepast en topic verhuisd naar operatie verslagen, hier in dit topic kun je je verslag en ook alle verdere updates neerzetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

Doe rustig aan en ik wens je een goed herstel.

x

• Like 1

Gefeliciteerd!! Fijn om te lezen dat je een prettiger ervaring heb bij de kliniek! Ik ben volgende week aan de beurt.succes met je herstel!

• Like 1