Ga naar inhoud

Lila000 : 5 april 2018 : Dr. Luijendijk : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

Even kort maar krachtig een introductie:

 

Afgelopen donderdag heb ik een borstvergroting gehad. Mentor, 225 cc, anatomisch, dual-plane bij Dr. Luijendijk. Zelf ben ik 165cm en heb ik een normaal/slank postuur. Ik heb besloten dit te doen omdat ik sinds ik borsten kreeg al onzeker over ze was. Nu bleek het dat ze tubulair waren. Zodra ik 18 werd ben ik gaan informeren bij chirurgen. Nu ben ik 19 en heb ik het gedaan! Ik moet zeggen dat ik nog niet echt blij ben met het resultaat omdat ze naar mijn idee nog steeds tubulair eruit zien. Ik lees mee op dit forum om mezelf een beetje gerust te stellen en om andermans ervaringen te lezen!

 

Liefs,

Lila

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Lila :), 

 

Misschien moet je het nog even tijd geven? Hoor van diverse kanten dat het echt wel een aantal weken (zelfs soms maanden) kan duren voordat je het échte resultaat kan zien. Nu is alles natuurlijk ook nog helemaal opgezwollen waarschijnlijk?! En misschien een domme vraag; maar wat betekent dat ze er tubulair uitzien? 

 

Groetjes, Eveline 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @MissEvelineGirl

Bedankt voor je reactie! Nee hoor geen stomme vraag. Tubulaire borsten zijn als het waren niet 'volgroeide' / 'misvormde' borsten. Je hebt verschillende gradaties maar vaak is het zo dat de afstand tussen de tepel en de onderkant van borst veel kleiner is dan gemiddeld, en er dus geen volume is aan de onderkant van de borst. Daarnaast is het regelmatig zo dat de tepels boller/opgezet zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Lila000:

Hi @MissEvelineGirl

Bedankt voor je reactie! Nee hoor geen stomme vraag. Tubulaire borsten zijn als het waren niet 'volgroeide' / 'misvormde' borsten. Je hebt verschillende gradaties maar vaak is het zo dat de afstand tussen de tepel en de onderkant van borst veel kleiner is dan gemiddeld, en er dus geen volume is aan de onderkant van de borst. Daarnaast is het regelmatig zo dat de tepels boller/opgezet zijn. 

 

Aaaah oke, zo. Wellicht dat het zich nog moet vormen? Wat zegt de chirurg er van? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei MissEvelineGirl:

 

Aaaah oke, zo. Wellicht dat het zich nog moet vormen? Wat zegt de chirurg er van? :) 

Hij zei voor de operatie dat de vorm wel degelijk normaler zou moeten zijn met het eindresultaat, maar daar is geen garantie op te geven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi allen,

 

Geen idee of dit topic de juiste locatie is want ik weet niet of je het een complicatie zou kunnen noemen maar het gaat om het volgende:

 

Ervaren/ervaarden jullie ook zo die pijn in je zij na de operatie? Ik ben nu 1 week po (dual-plane) en heb eigenlijk geen pijnlijke borsten (op de borstspieren natuurlijk na) maar wel nog veel last van mijn zijkant. Ongeveer ter hoogte van de borst op mijn ribbenkast. Na de operatie was het daar (en nu nog steeds) ook blauw. 

 

Heb op het forum hier niet echt iets over kunnen vinden. Iemand die er meer over weet?

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Lila000:

Hi allen,

 

Geen idee of dit topic de juiste locatie is want ik weet niet of je het een complicatie zou kunnen noemen maar het gaat om het volgende:

 

Ervaren/ervaarden jullie ook zo die pijn in je zij na de operatie? Ik ben nu 1 week po (dual-plane) en heb eigenlijk geen pijnlijke borsten (op de borstspieren natuurlijk na) maar wel nog veel last van mijn zijkant. Ongeveer ter hoogte van de borst op mijn ribbenkast. Na de operatie was het daar (en nu nog steeds) ook blauw. 

 

Heb op het forum hier niet echt iets over kunnen vinden. Iemand die er meer over weet?

 

liefs

Hier precies hetzelfde. Ik vroeg me ook al af waar dat vandaan komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Lila000:

Hi allen,

 

Geen idee of dit topic de juiste locatie is want ik weet niet of je het een complicatie zou kunnen noemen maar het gaat om het volgende:

 

Ervaren/ervaarden jullie ook zo die pijn in je zij na de operatie? Ik ben nu 1 week po (dual-plane) en heb eigenlijk geen pijnlijke borsten (op de borstspieren natuurlijk na) maar wel nog veel last van mijn zijkant. Ongeveer ter hoogte van de borst op mijn ribbenkast. Na de operatie was het daar (en nu nog steeds) ook blauw. 

 

Heb op het forum hier niet echt iets over kunnen vinden. Iemand die er meer over weet?

 

liefs

Ik heb dat ook gehad en de pijn is vanzelf weg gegaan. Ik dacht zelf dat het komt door de drains die daar langs zijn gegaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Lila000:

Hmm Dr. Luijendijk zegt wel zonder drains te werken..

Dan is het misschien iets anders, ik weet het ook niet zeker. Ik heb er best even last van gehad. Ik had de meeste pijn aan de zijkant een soort branderig gevoel. Maar bij mij was het niet blauw zoals jij omschrijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed begrepen heb geven ze vaak nog een pijnstiller/injectie in het gebied wat geopereerd is zodat de terugreis naar huis wat minder heavy is.

Daardoor kan het zijn dat er aan de zijkant (een van de of beide kanten) een blauwe plek ontstaat, overigens kan die ook pas na een paar dagen zichtbaar zijn omdat een blauwe plek "uitzakt". 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens ben ik erachter waardoor het komt; ze hebben bij mij de borstplooi (beide kanten) verlaagt en dat wordt geloof ik vast gehecht aan de binnenkant. Dat verklaart die blauwe plekken daar en die pijn aan de zijkant van mijn borst, en waarom de meeste mensen dit niet herkennen. Ik ga het navragen tijdens mijn controle consult!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi allemaal,

 

Even iets geks vandaag; ik ben 2 weken po en vandaag voelde ik in de buurt van mijn rechter litteken wat kleine steekjes vervolgd door een rode plek. Het lijkt een soort bloeduitstorting.. (zie foto) kent iemand dit en weet je of het erg is? Ik kan nu de chirurg niet bellen..

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-4-2018 om 12:59 zei Lila000:

Volgens ben ik erachter waardoor het komt; ze hebben bij mij de borstplooi (beide kanten) verlaagt en dat wordt geloof ik vast gehecht aan de binnenkant. Dat verklaart die blauwe plekken daar en die pijn aan de zijkant van mijn borst, en waarom de meeste mensen dit niet herkennen. Ik ga het navragen tijdens mijn controle consult!

Update: Het is nu bijna helemaal weggetrokken en de chirurg bevestigde dat de pijn inderdaad door het verlagen van de borstplooi zou kunnen komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...
Op 11-4-2018 om 17:39, Lila000 zei:

Hoi allemaal,

 

Even kort maar krachtig een introductie:

 

Afgelopen donderdag heb ik een borstvergroting gehad. Mentor, 225 cc, anatomisch, dual-plane bij Dr. Luijendijk. Zelf ben ik 165cm en heb ik een normaal/slank postuur. Ik heb besloten dit te doen omdat ik sinds ik borsten kreeg al onzeker over ze was. Nu bleek het dat ze tubulair waren. Zodra ik 18 werd ben ik gaan informeren bij chirurgen. Nu ben ik 19 en heb ik het gedaan! Ik moet zeggen dat ik nog niet echt blij ben met het resultaat omdat ze naar mijn idee nog steeds tubulair eruit zien. Ik lees mee op dit forum om mezelf een beetje gerust te stellen en om andermans ervaringen te lezen!

 

Liefs,

Lila

Hai

 

weet niet of je nog aktief bent of meldingen krijgt bij nieuwe berichten..??

Maar probeer het gewoon.  

Ik vroeg mij af hoe je borsten zijn geworden?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.