Ga naar inhoud

Onzeker na operatie


Gast Maryann

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik ben gisteren geopereerd aan mijn borsten. Ik heb 335 cc mentor rond achter de borstspier geplaatst. Nou zitten ze bij mij vrij hoog en maak me best zorgen of dit wel goed gaat dalen zeg maar. Toen ik wakker werd en mijn borsten zag schrok ik echt gelijk, je ziet dat de protheses vrij hoog zitten en ik vind ze veel kleiner eruit zien dan ze eruit zagen tijdens het passen. 

Is er iemand die dit herkent?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Gabelaina1

Hee Maryann!

 

Ik heb ze ook zo geplaatst gekregen, 420cc. Ik vond ze ook te klein en was eigenlijk een beetje teleurgesteld. Maar je spieren moeten nog ontspannen en de protheses dalen!! Je bent nog zo kort po. Bij mij zaten ze ook kei hoog en meer als een soort kanonnen. Maar echt geloof me heb geduld. Ik ben nu 6 weken verder en helemaal verliefd. Ze zakken echt zo mooi en hierdoor lijken ze ook groter omdat het volume blijft maar ze wel meer “hangen” waardoor het veel groter oogt dan dat ze de eerste 3 weken doen. En pas na een half jaar heb je pas een duidelijk en goed beeld van hoe ze worden. Pas na een jaar zijn ze helemaal “klaar”. Geduld!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat ik dit lees zeg! Ik heb dat namelijk ook, bij mij zitten ze ook nog erg hoog en ben nu 5 dagen PO. 

Inderdaad geduld hebben, al is dat lastig zeker als je al zolang ergens op wacht! 

Daarnaast ben ik ook zo bang dat als de zwelling afneemt, mn borsten nog veel kleiner worden?

Iemand daar iets over te zeggen of zullen ze niet heel veel afnemen?

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames, die protheses gaan echt nog zakken, bij de een sneller dan de ander. Ik schrok er ook enorm van toen ik ze de dag na operatie goed ging bekijken. Ik dacht wat heb ik nu toch gedaan?! Maar nu bijna een week later zijn ze al zoveel anders! Ik hoop zelfs dat ze niet heel veel meer gaan zakken haha en dichter bij elkaar gaan komen staan. Komt allemaal goed. We moeten geduld hebben ;-) ik denk dat iedereen met een BV hier tegenaan loopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijgevoegd plaatje heeft mij erg gerust gesteld.... :) Inderdaad geduld hebben (ik ben erg ongeduldig, zooo moeilijk)

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties! Ik ben inderdaad nog zo kort PO en de PC heeft ook meerderen keren aangegeven dat ze echt nog wel gaan zakken en dat als de protheses onder de spier geplaatst word je borsten in het begin vaak kleiner lijken dan dat ze uiteindelijk worden omdat de spier nog zo strak staat. Gek eigenlijk dit was me allemaal van te voren vertelt en toch had ik verwacht na de operatie al gelijk heel blij te zijn met mijn bortsen en ineens is het dan zo’n teleurstelling. 

Fijn om jullie ervaringen te lezen, stelt me toch wel wat gerust. En inderdaad zoals op de tweede foto zo zien mijn borsten er nu ongeveer uit. Bedankt voor het delen stevie1985! Is inderdaad gerustelend ;)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

na mijn operatie afgelopen maandag ben ik super onzeker over mijn borsten, nog meer dan dat ik al was. 

Mijn protheses zitten hoog waardoor mijn borsten voor mijn gevoel naar beneden in een punt lopen naar mijn tepel toe. Ook de sport bh die ik nu aan heb zijn ze puntig. 

Is er iemand die dit herkent? Ik zou wel foto’s willen plaatsten zo dat ik kan laten zien wat ik bedoel, maar ik heb geen idee hoe ik dat doe?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Maryann, heel herkenbaar. Gelukkig veranderen ze bij mij dagelijks lijkt wel.. draag jij een borstband? Ze zijn bij mij al flink gezakt in 1 week maar de eerste keer dat ik ze zag thuis dacht ik ook; Wat heb ik gedaan?! en kon alleen maar janken haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fna88,

 

ik heb wel contact opgenomen met mijn PC met de vraag of ik een borstband zou mogen dragen maar hij vertelde dat dat pas mag op het moment dat de protheses niet uit zichzelf goed gaan zaken. 

Zo gek ik had verwacht dezelfde dag al helemaal blij te zijn en had deze teleurstelling gewoon niet verwacht! Ook dat mijn bosten nu wat puntig zijn vind ik echt verschrikkelijk. Ik hoop zo na het lezen van al die verhalen dat het echt wel goed komt en ik ook na een paar weken tevreden zal zijn over mijn nieuwe borsten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

 

Ik herken dit maar al te goed. Ik heb afgelopen donderdag een borstvergroting gehad en bij mij staan ze ook zo naar beneden met een grote bult aan de bovenkant. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik voor de operatie tubulaire borsten had.. ik hoop dat het snel normaler wordt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lila000,

 

heeft de pc niet aangegeven dat dit in jouw geval dan ook zo blijft? Of dat dat anders is als dat je geen tubulaire borsten hebt? 

Ik hoop ook voor jouw dat het straks weer wat normaler er uitziet allemaal! Het is natuurlijk ook nog maar zo kort geleden en je hoort dat het maanden duurt voor dat alles op zijn plek zit. 

Ik heb dat geduld gewoon niet...

hoop dat het het straks allemaal waar dis geweest. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Gast Maryann

Hee Dames,

 

ik ben nu drie weken en 1 dag po, het herstel gaat eigenlijk heel goed.  het vocht is helemaal weg voor mijn gevoel alleen is de bolling aan de bovenkant nog veel groter dan dit aan de onderkant is. Mijn rechterborst lijkt meer ingedaald dan mijn linker en ook wat groter, dit terwijl er wel meer cc in mijn linkerborst is gegaan als in mijn rechter. 

Ik vind mijn borsten op dit moment wel kleiner als ik gehoopt had. Als ik wat meer met mijn schouders naar achter ga staan of echt mijn armen omhoog houd komen ze beter naar voren en vind ik ze wel weer groot genoeg. 

Ik heb motiva full 335 en 355 cc dual plane geplaatst. 

Zijn er hier vrouwen waar dit heel bekend voor klinkt en waarbij hun borsten toch nog wat groter zijn geworden? 

Ik lees nou namelijk dat het zo kan zijn dat de spier nog mee moet rekken ook?!

 

ik merk dat ik erg ongeduldig ben...

mijn borsten beginnen wel al wat zachter te worden, de littekens herstellen heel mooi alleen ze blijven klein voor mijn gevoel :(

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.