Ga naar inhoud

tepel plakkers


prix

Aanbevolen berichten

12 uur geleden zei noov:

 

Dan zit de beugel op de plek tussen de borsten een beetje los he?! Dat heb ik ook vaak. Heb nu 2 bh’s van MarieJo en dus eentje van Chantelle. Het is allemaal wel wat duurder, maar ja....tieten zijn toch al onbetaalbaar ;-). Succes met je zoektocht; komt vast goed!

ja het is inderdaad het tussenstuk wat omhoog komt en de beugel drukt heel erg op mijn ribben ipv dat ze mooi in mijn borstplooi vallen. 

Ik heb liever 1 of 2 duurdere bh's, dan meerdere die net niet lekker zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na hoeveel weken gingen jullie zonder bh met tepelplakkers de deur uit ?:P

Ik heb over een paar weken een feestje, dan 8 weken PO. Ik heb al een mooie top gezien maar vraag me af of dat ik dan zonder bh kan eigenlijk ..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Esss:

Na hoeveel weken gingen jullie zonder bh met tepelplakkers de deur uit ?:P

Ik heb over een paar weken een feestje, dan 8 weken PO. Ik heb al een mooie top gezien maar vraag me af of dat ik dan zonder bh kan eigenlijk ..

 

Ik denk dat na 8 weken het voor een paar uurtjes niet erg is. Zou alleen niet heel erg druk gaan springen e.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Esss:

Na hoeveel weken gingen jullie zonder bh met tepelplakkers de deur uit ?:P

Ik heb over een paar weken een feestje, dan 8 weken PO. Ik heb al een mooie top gezien maar vraag me af of dat ik dan zonder bh kan eigenlijk ..

 

Ik ben vrijdag 17 weken po. Maar ik doe nog onder ieder topje een bh aan. Ik vind mijn boobies prachtig en wil ze nog heel lang zo houden ;) 

Heb je geen strapless bh die je aan kan doen? Dan krijgen ze toch ondersteuning....

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 4/18/2018 at 12:25 PM, gastmama said:

Ik ben vrijdag 17 weken po. Maar ik doe nog onder ieder topje een bh aan. Ik vind mijn boobies prachtig en wil ze nog heel lang zo houden ;) 

Heb je geen strapless bh die je aan kan doen? Dan krijgen ze toch ondersteuning....

Bedankt voor je reactie! :)

Denk dat het slim is om toch maar voor iets anders te gaan :P haha

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.