Ga naar inhoud

tepel plakkers


prix

Aanbevolen berichten

Heey,

 

Sorry als dit een dubbele topic wordt, ik heb geprobeerd te zoeken, maar ik kon niets vinden.

Ik ben nu ruim 3 maanden po en heb van de week allerlei leuke bodycon (hele strakke) jurkjes gekocht.

Het staat nu geweldig if i may say so myself:3:, maar je kunt er geen bh onder dragen.

Je ziet mijn tepels alleen als ze hard worden, maar ik mag zo niet over straat van mijn vriend haha. Al kan ik me daar wel in vinden.

 

Zijn er hier dames die tepelplakkers hebben die je echt niet ziet onder strakke, lichte kleding?

Ik heb natuurlijk gegoogled maar ik vind maar heel weinig reviews bij de meeste en die van de hunkemoller heeft niet al te goede reviews.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze bij de H&M besteld, vandaag binnen gekregen dus kan nog geen oordeel geven haha.

 

1 hour ago, Aloysa said:

Ik heb een pak bij aliexpress besteld op aanraden van iemand. Ik heb ze thuis liggen maar nog niet geprobeerd! Ik zal ze van de week ook eens uitproberen :P 

Dit heb ik ook gehoord van een vriendinnetje, ze schijnen echt top te zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die laatst ook besteld via de Wish app. Moeten nog binnen komen. Leuk topic!

Ik heb 2 verschillende soorten besteld, kzal tzt uitgebreid verslag geven ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al heel mijn leven heb ik een haat liefde verhouding met BHs. Ik hou van vrouwelijke lingerie met kant maar zodra ik thuis ben is het schoenen uit en bh uit. Ik hang m bij mn jas aan de kapstok hahah. Sinds ik de operatie in de planning heb gezet kijk ik uit naar een bh loos leven maar nu las ik dus dat dat helemaal niet slim is met nepboobies! :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Aloysa:

@prix Ik heb ze in ieder geval bij de volgende seller besteld op aanraden van iemand: 

 

Kijk eens wat ik heb gevonden op AliExpress
http://s.aliexpress.com/MNry6bEJ

 

Als ik vanavond thuis ben zal ik ze eens uitproberen met een strak jurkje. :125: Ik zal wel een review foto posten :44:

Owww die zijn geen geld. Ik wacht jou review foto even af :3::P en als ze goed gekeurd zijn, bestel ik ze direct!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@prix, ik op www.tepelbedekker.nl...hoe verzinnen ze het hé ;-)?! Maandag besteld, vandaag binnen (discreet verpakt). 8 euro ex verzendkosten. Zien er goed uit! Plakken ook prima en zijn herbruikbaar en uitwasbaar. De zijden plakkers zou je kunnen zien, door de harde randjes, daarom die van siliconen besteld. Van welk materiaal zijn die van jou @Aloysa? Zojuist onder een wit jurkje gepast en je ziet niks! Hoe ze blijven zitten tijdens een avondje uit, kan ik dus nog niet zeggen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@noov Ik heb geen idee wat voor materiaal het is, maar dit zijn in ieder geval wegwerp plakkers. Ik heb ook nog ergens een paar siliconen plakkers liggen die inderdaad herbruikbaar zijn nu ik er over na denk. Maar ik heb ze nog nooit gebruikt :P 

 

@prix nou ik heb ze getest hoor! Ze plakken heel goed en je ziet inderdaad je tepels niet meer! Ik had ze er alleen hup flats zo opgeplakt en dan zag je toch wat rimpels van de plakker zelf. Denk aan papieren kreukels zegmaar. Ik heb het dunste truitje in kleur wat ik kon vinden aangetrokken, aangezien je met zwart het vaak wat moeilijker te zien is. Ik denk als ik ze de volgende x wat secuurder op plak dat die ‘kreukels’ minder zouden moeten zijn. :P 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden zei noov:

@prix, ik op www.tepelbedekker.nl...hoe verzinnen ze het hé ;-)?! Maandag besteld, vandaag binnen (discreet verpakt). 8 euro ex verzendkosten. Zien er goed uit! Plakken ook prima en zijn herbruikbaar en uitwasbaar. De zijden plakkers zou je kunnen zien, door de harde randjes, daarom die van siliconen besteld. Van welk materiaal zijn die van jou @Aloysa? Zojuist onder een wit jurkje gepast en je ziet niks! Hoe ze blijven zitten tijdens een avondje uit, kan ik dus nog niet zeggen....

:45: hoe verzinnen ze het idd. 

Voor €8 ex verzending ga ik die ook wel bestellen. En een grote plus dat ze herbruikbaar zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Aloysa:

@noov Ik heb geen idee wat voor materiaal het is, maar dit zijn in ieder geval wegwerp plakkers. Ik heb ook nog ergens een paar siliconen plakkers liggen die inderdaad herbruikbaar zijn nu ik er over na denk. Maar ik heb ze nog nooit gebruikt :P 

 

@prix nou ik heb ze getest hoor! Ze plakken heel goed en je ziet inderdaad je tepels niet meer! Ik had ze er alleen hup flats zo opgeplakt en dan zag je toch wat rimpels van de plakker zelf. Denk aan papieren kreukels zegmaar. Ik heb het dunste truitje in kleur wat ik kon vinden aangetrokken, aangezien je met zwart het vaak wat moeilijker te zien is. Ik denk als ik ze de volgende x wat secuurder op plak dat die ‘kreukels’ minder zouden moeten zijn. :P 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Nou ik zie niets!! En voor het geld wil ik het zeker ook proberen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aloysa...goed om even bij je te kunnen kijken! Lijkt prima! Nu nog een avondje springen en swingen...en dan maar hopen dat er geen bloemetjes uit je navel groeien :154:

@prix, deze heb ik besteld: 

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11 april 2018 om 21:38 zei Aloysa:

@noov Ik heb geen idee wat voor materiaal het is, maar dit zijn in ieder geval wegwerp plakkers. Ik heb ook nog ergens een paar siliconen plakkers liggen die inderdaad herbruikbaar zijn nu ik er over na denk. Maar ik heb ze nog nooit gebruikt :P 

 

@prix nou ik heb ze getest hoor! Ze plakken heel goed en je ziet inderdaad je tepels niet meer! Ik had ze er alleen hup flats zo opgeplakt en dan zag je toch wat rimpels van de plakker zelf. Denk aan papieren kreukels zegmaar. Ik heb het dunste truitje in kleur wat ik kon vinden aangetrokken, aangezien je met zwart het vaak wat moeilijker te zien is. Ik denk als ik ze de volgende x wat secuurder op plak dat die ‘kreukels’ minder zouden moeten zijn. :P 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Wauw goeie! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-4-2018 om 21:45 zei noov:

@Aloysa...goed om even bij je te kunnen kijken! Lijkt prima! Nu nog een avondje springen en swingen...en dan maar hopen dat er geen bloemetjes uit je navel groeien :154:

@prix, deze heb ik besteld: 

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

nou ik had deze afgelopen zaterdag binnen gekregen... Een grote flop voor mij :( 

in plaats van mijn normale tepel heb ik nou een bloemvormige blub tepel. Kan het niet anders omschrijven.

De wegwerp moet ik nog bestellen, maar via alie ging dat niet omdat ik alleen via CC kon betalen.

Baal wel, had zo graag deze week een van mn jurkjes aan gewild.

 

Was vandaag nog ff bij de hunkemoller voor een voorgevormde bh en ook dat was een ramp! Heb nu een beugelloze bh gekocht (70F!! het zegt niets i know, maar was toch echt super blij)maar echt sexy is het niet. volgens de verkoopster zijn sommige lichamen, en dus ook mijn lichaam, niet echt gemaakt voor bepaalde soort bh's omdat de verhoudingen niet kloppen.

Ik dacht echt als ik grote boobs heb kan ik alles dragen van bh's tot sexy tops en jurkjes maar dat valt echt vies tegen. kan alleen maar niet voorgevormde bh's aan ( aka see true nippels) en dan nu deze beugelloze bh, maar die kan ik weer niet dragen onder de meeste sexy tops. over strapless nog niet te spreken.

 

sorry, moest ff mn hart luchten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@prix...wat jammer! Ik heb ze afgelopen zaterdag gedragen onder een truitje met een open rug. Prima bevallen. 

 

Hunkemoller kan ik trouwens ook echt niet slagen hoor! Zit allemaal nét niet! Heb ook 70F. Ga liever naar een speciaalzaak voor een mooie bh. En heb vorige week nog een mooie voorgevormde Chantelle via de Wehkamp gekocht. Ook 70F. Misschien even verder kijken dan Hunkemöller?! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei noov:

@prix...wat jammer! Ik heb ze afgelopen zaterdag gedragen onder een truitje met een open rug. Prima bevallen. 

 

Hunkemoller kan ik trouwens ook echt niet slagen hoor! Zit allemaal nét niet! Heb ook 70F. Ga liever naar een speciaalzaak voor een mooie bh. En heb vorige week nog een mooie voorgevormde Chantelle via de Wehkamp gekocht. Ook 70F. Misschien even verder kijken dan Hunkemöller?! X

Ja dat wordt zeker verder kijken.. Had ook al meerdere bh's via zalando besteld, maar alle voorgevormde kunnen standaard terug blehh... Zal eens kijken voor Chantelle. Er moet toch ergens een goede bh voor mij zijn?? :P 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei prix:

Ja dat wordt zeker verder kijken.. Had ook al meerdere bh's via zalando besteld, maar alle voorgevormde kunnen standaard terug blehh... Zal eens kijken voor Chantelle. Er moet toch ergens een goede bh voor mij zijn?? :P 

 

Dan zit de beugel op de plek tussen de borsten een beetje los he?! Dat heb ik ook vaak. Heb nu 2 bh’s van MarieJo en dus eentje van Chantelle. Het is allemaal wel wat duurder, maar ja....tieten zijn toch al onbetaalbaar ;-). Succes met je zoektocht; komt vast goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.