Ga naar inhoud

Foto’s van aa naar c cup


Aanbevolen berichten

Ik heb het nog niet officieel op laten meten en ben nu 4 weken PO. 

Bij mijn 2 weken controle dacht de verpleegkundige dat ik uit zou komen op een C cup, dit is dus nog wel even afwachten. 

Ik kwam wel van AA af of zelfs nog minder dan dat.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei MissEvelineGirl:

Wow, echt een prachtig resultaat zeg :). Ik heb nu ook een kleine A (het komt eigenlijk wel neer op wat jij had @Claudiat en ik krijg a.s. dinsdag 325 cc ronde Mentor COH2 implantaten. Wat voor implantaten en hoeveel cc heb jij gekregen? En hoe verliep je operatie enzo? Groetjes :) 

Dank je wel. Ben er ook zoooo blij mee.

Ik heb Natrella implantaten de MX 290 CC extra high profile. Dual plane geplaatst.

Mijn operatie ging meer dan goed incl het herstel. Ik heb de eerste 3 dagen spierpijn gehad waarvan de 2e dag het heftigste en daarna eigenlijk vrijwel pijnvrij! Na een week ook weer pijnvrij op mijn zij kunnen slapen. Vanaf het begin af aan vanaf de 2e dag zelfstandig kunnen douchen,haren wassen, afdrogen en aankleden.

Mij hoor je dus echt niet klagen haha.

 

Heel veel succes en plezier dinsdag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Claudiat:

Dank je wel. Ben er ook zoooo blij mee.

Ik heb Natrella implantaten de MX 290 CC extra high profile. Dual plane geplaatst.

Mijn operatie ging meer dan goed incl het herstel. Ik heb de eerste 3 dagen spierpijn gehad waarvan de 2e dag het heftigste en daarna eigenlijk vrijwel pijnvrij! Na een week ook weer pijnvrij op mijn zij kunnen slapen. Vanaf het begin af aan vanaf de 2e dag zelfstandig kunnen douchen,haren wassen, afdrogen en aankleden.

Mij hoor je dus echt niet klagen haha.

 

Heel veel succes en plezier dinsdag! 

 

Dank je wel :D. En goed om te horen dat jij zo'n positieve ervaring hebt. De ervaringen zijn nogal uiteenlopend ;). Ik hou me vooral vast aan de goede verhalen :-D. Thanks :). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.