Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Vorig jaar rond deze tijd zou ik een bv krijgen. Deze is uiteindelijk niet doorgegaan omdat ik flauwgevallen ben in de operatiekamer. Nu een jaar later begint het toch weer te kriebelen. Vooral in aantocht van de zomer is een AA cup voor een volwassen vrouw geen pretje. Vroeg me af of er meer mensen zijn geweest met twijfel en waarom

ze het wel of niet gedaan hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhhh ik heb vreselijk getwijfeld.

Heb ik er de pijn voor over en het 6 weken niet sporten ? Ik mag niks zelf en ben dus afhankelijk van anderen, zou ik dat wel kunnen ? Ik heb honden, kan ik deze wel uitlaten en verzorgen ? Laat ik in de  gezond lichaam snijden ? Wat nou als het resultaat tegen valt ? Alle complicaties die evt op kunnen treden ? Hoe ga ik daar dan mee om en hoe zit het met het bekostigen van een evt herstel operatie. Enz enz enz enz. Daarna nog heeeel erg lang getwijfeld over de maat, ben zelfs 4 keer wezen passen.....

 

Nu ben ik 4 weken PO en het was tot nu toe de beste beslissing die ik ooit in mijn leven genomen heb en zou het allemaal.zo weer over doen. Ik voel me eindelijk vrouw, ga in shirtjes naar buiten toe zonder een sjaal of vest om dat gebied maar te bedekken en ik heb mijn eerste bikini inmiddels binnen en al gepast en wowwww eindelijk vulling en de zomer mag voor mij nu al komen, heb voor het eerst in mijn leven zin in de zomer. Zonder schaamte en onzekerheid kunnen gaan zwemmen en zonnen op het strand/zwembad. 

Ook straks met de kerst eindelijk een mooie jurk aan kunnen trekken enz enz enz.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.