Ga naar inhoud

Hii nieuw member


BubblegumBarbie

Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

 

Ik ben Barbara, en sinds vorige week cupmaat 65F. Ik dacht dat ik altijd 80C had, maar sinds ik me in een goede lingeriezaak heb laten opmeten, blijkt dat ik veel grotere tieten hebt dan ik dacht. Ik zit er echt over na te denken om nu een borstverkleining te laten doen. 65F lijkt zo groot :unsure:

Vandaar dat ik me hier geregistreerd hebt.

 

Doeii

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei BubblegumBarbie:

Hoi meiden,

 

Ik ben Barbara, en sinds vorige week cupmaat 65F. Ik dacht dat ik altijd 80C had, maar sinds ik me in een goede lingeriezaak heb laten opmeten, blijkt dat ik veel grotere tieten hebt dan ik dacht. Ik zit er echt over na te denken om nu een borstverkleining te laten doen. 65F lijkt zo groot :unsure:

Vandaar dat ik me hier geregistreerd hebt.

 

Doeii

 

Hoi @BubblegumBarbie

Om alleen vanwege de cupmaat een borstverkleining te laten doen lijkt mij niet echt een goede reden.. Heb je er last van? Vind je ze niet mooi of niet bij je lichaam passen? Had je voordat je wist dat je eigenlijk een 65F hebt ook al moeite met je borsten? 

 

Ik heb trouwens mijn borsten laten vergroten en heb nu een cupmaat 65f of 60G/H afhankelijk van het merk. Klinkt inderdaad heel groot maar het ziet eruit als een Dcup en in sommige kleding oogt het zelfs eerder als een Ccup. Moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ‘nep’ borsten vaak iets kleiner ogen. Ik vind ze eigenlijk nu pas mooi in verhouding met mijn lichaam. Ik ben er super blij mee en had ze het liefst van nature gehad! 

 

Houd er rekening mee dat een borstverkleining, best een flinke operatie is. Met de nodige risico’s, hersteltijd en littekens die je eraan overhoud. 

 

Dus om enkel een bvk te ondergaan vanwege je cupmaat, zou ik je in ieder geval afraden. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei BubblegumBarbie:

Nou toen ik 80C had als maat, had ik er niet zo'n last van. Ja, natuurlijk kijken er wel eens jongens na, maar dat viel me toen allemaal wel mee. Nu blijkt dat ik F heb, vind ik ze zo groot... :unsure:

 

Hoi, 

Ik denkt het komt doordat je je door het horen van je eigenlijke cupmaat je opeens heel erg bewust bent geworden van je borsten en dat mannen naar je borsten kijken is denk ik heel normaal. (Vrouwen kijken trouwens ook naar elkaars borsten.) Zeker als iemand een truitje heeft waar ze mooi in naar voren komen of wat lager uitgesneden is, dan worden de ogen er naar toe getrokken. Al dan niet onbewust. Met mijn oude cupmaat gebeurde dit bij mij ook, ook al stelde dat niet zo veel voor (ik droeg toen een 70C van de Hunkemoller, oogde als een B-cup. Ik droeg toen dus ook een te grote omvang.). Ook toen ik het nog niet opvulde. Nu dat je je er bewust van bent ga je er denk ik toch meer op letten en heb je opeens in je hoofd dat je 'hele grote borsten hebt'. Terwijl dat waarschijnlijk wel mee valt en je ze er voorheen zelfs als een C-cup uit vond zien. Ik denk dat je gewoon even moet wennen aan dat nieuwe lettertje 'F' dat op het labeltje van je bh's staat. Waarschijnlijk als jij jouw vriendinnen jouw cupmaat laat raden zullen ze niet zeggen dat het een 'F' is, simpelweg omdat het beeld dat mensen over het algemeen van een F-cup hebben eerder overeenkomt met een 75F of 80F. Bij een 65F is de omvang van de borst veel kleiner, maar is het in verhouding met jouw lichaam wel een F-cup. Daarbij lopen heel veel dames in Nederland met een verkeerde bh-maat rond, omdat ze ze massaal bij de grote ketens kopen waar niet goed opgemeten en/of geadviseerd wordt. Er zijn heel wat dames in Nederland die met een 75B lopen, omdat ze niet goed geadviseerd zijn (en bijv. eigenlijk een 65D/E hebben) en heel veel winkels niet de omvangmaten 60 of 65 verkopen. Hier een leuk artikeltje erover: https://www.superbra.nl/blogs/news/vijf-redenen-waarom-jouw-bh-maat-geen-75b-is

 

Dus geef jezelf even de tijd om te wennen aan dat nieuwe lettertje op het labeltje van je bh's, er is immers in wezen niets veranderd, behalve dan dat je nu eindelijk de goede omvangmaat draagt waardoor je cupmaat automatisch omhoog schiet en je borsten eindelijk goed worden ondersteund. 

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.