Ga naar inhoud

_Luiz : 15 mei 2018 : Dr. G. Jansen : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi dames! :48:

 

Ik ben Luiz. Ik ben 24 jaar en heb 19 februari mijn eerste consult gepland! Dit consult is gepland bij Boerhaave kliniek. Ik weet eigenlijk niet bij welke chirurg.. dit is mij niet gevraagd en heb er ook niet aan gedacht. Dus ik zal het wel zien. Hihi.:76: 

 

Ik heb van mezelf een bescheiden 70B cup en dit is niet helemaal in proportie met mijn lichaam. Ik ben vrij lang, slank/normaal - 68 kilo. 

 

Vind het erg spannend, maar kan echt niet wachten tot het zover is! Ik laat het graag ruim voor de zomer nog doen, zodat het in de zomer genezen is en ik er volop van kan genieten.:123:

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb inmiddels mijn eerste consult gehad bij de Boerhaave kliniek. De PC was dr. van der Weij. Ik voelde me goed bij hem op mijn gemak.

Ik had gelezen dat hij vrijwel alleen voor anatomische protheses gaat, maar als ik had aangegeven dat ik graag ronde protheses wil, zou ik die ook krijgen. We kwamen wel tot de conclusie dat anatomische protheses het mooist/meest natuurlijk zouden zijn. De pinch test was goed, heb een vrij dikke huid, dus de protheses kunnen op de spier geplaatst worden.

 

Ik heb 1 maat gepast, 340 cc en hier was ik eigenlijk direct al weg van. Groter wil ik ze niet, kleiner ook niet.  Ik kom dus van een kleine B met weinig vulling aan de bovenkant.

 

Het was even schrikken toen hij er 1 prothese in had gedaan (de ander dus nog niet) en ik naar beneden keek. "Heb ik echt zo weinig?" :4:

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Ik ga het nu even laten bezinken, en misschien eind deze week al bellen voor de operatiedatum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hoi dames!

 

Ik heb mijn operatiedatum staan op 15 mei 2018 bij dr. Gabriel Jansen in de Bauland Kliniek via Faceland.

 

Ik ben 24 jaar oud, en helaas stond ik niet vooraan in de rij bij het uitdelen van de borsten. Ik draag altijd een 70B, maar twijfel of ik niet stiekem een A moet hebben.

Ik ben 1.80m lang, en 67 kilo. Ik heb wel billen, waardoor het totaal niet in verhouding is.

 

Ik heb vorig jaar een consult gehad bij van der Weij van de Boerhaave kliniek, dit voelde achteraf, toen ik het allemaal wat had laten bezinken, voor mij toch niet goed, hij gaf aan dat ik een dikke huid heb waardoor ik makkelijk anatomische protheses op de borstspier kon hebben, 340cc wou hij er in doen (geen idee meer welk merk).. Ik ben voor een second opinion naar Dr. Verdonck gegaan en hij gaf aan dat ik een dunne huid heb en dual plane/achter de spier het mooist zou zijn. Dit strookte al meer met het idee wat ik in mijn hoofd had. Alleen gaf hij aan dat 300cc wel een beetje het maximale zou zijn. Dit leek mij te weinig. Verder voelde het absoluut goed en vond ik het een erg prettige man.

 

Voor een 3rd opinion ben ik naar Faceland gegaan. Tijdens het passen kwamen we uit op een Motiva 350cc full, dual plane geplaatst, 400cc full zou ook nog mogelijk zijn, maar op dat moment leek me dat te groot. Nu twijfel ik toch of ik niet voor de 400cc moet gaan, dus ik heb binnenkort weer een pasafspraak staan. :4: Verder voelde het daar goed en heb ik besloten me te laten opereren door Dr. G. Jansen. 

 

In mijn album heb ik pas foto’s staan van de 350cc. De volgende keer zal ik ook foto’s maken van de 400cc! :12:

 

X!

 

Edit; ik zie dat mijn topics zijn samengevoegd, thanks! Ik kon zelf mijn oude topic niet terug vinden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Knoop vandaag doorgehakt en ik ga voor de Motiva full 400cc, Progessive Gel Plus. Alles is geregeld! Zowel thuis, als met werk, als met de PC. :43: Alleen het geld nog over maken een dezer dagen.. :48: Foto’s van het passen staan in m’n album.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.