Ga naar inhoud

Nieuw lid! :)


Flamelily21

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, 

 

Ik ben M., 28 jaar en al heel lang van plan een borstvergroting te doen. Nu mijn financiele situatie het eindelijk toelaat, wil ik graag eind dit jaar voor de operatie gaan. Ik heb al veel online research gedaan en ben ondertussen in gesprek met BBC in Diest en global care clinic in Heusden. Ik ben 1.73 en weeg 60 kilo, ben vrij sportief gebouwd. Indien mogelijk zou ik heel graag resultaten zien van dames die voor een kleinere Motiva prothese gegaan zijn, aangezien ik absoluut niet te groot wil gaan. Ik heb ook twijfels over de plaatsingsmethode, omdat ik graag nog kinderen wil en me afvraag wat de risico's zijn op de esthetiek van (valse) borsten. Ik heb veel verschillende verhalen gelezen hieromtrent. Sommige chirurgen plaatsen de prothese voor de borstspier, bij jonge vrouwen met een kinderwens, zodat de dame in kwestie eventueel nog een operatie kan doen post zwangerschap, waarbij de prothese dan achter de spier geplaatst wordt - Dit omdat de spier dan nog niet uitgerekt is, wat wel het geval zou zijn als de prothese in eerste instantie al achter de spier geplaatst zou zijn. Ik zou dus graag ook met dames in contact komen die een borstvergroting gedaan hebben voordat ze kinderen kregen en weten wat de gevolgen zijn... (Ik wil niet per se borstvoeding geven, maar ben benieuwd naar de gevolgen van zwangerschap op zich) Ik heb natuurlijk de vraag ook aan BBC gesteld, en over het algemeen raden chirurgen een borstvergroting voor een zwangerschap af. Benieuwd naar jullie ervaringen en meningen! 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen, zelf moet ik de BV nog ondergaan. Dit gaat de 12e gebeuren. Ik 4 kinderen, wat ik merkte onder de zwangerschappen is dat mijn borstvolume mooi was toegenomen. Bij mij is dat ook weer helemaal verdwenen en jammer genoeg ook nog meer :unsure: maar bij een vriendin is er juist meer blijven 'hangen'.

Bij de zwangerschapscursus die ik gevolgd heb, hebben ze me verteld dat de zwangerschap voor de grootste verandering van de borsten zorgt ivm de hormonen dan in je lijf en de borstvoeding daar geen extra invloed op hoeft te hebben. 

Waarom ze het afraden is oa de onvoorspelbare verandering v je borsten. Maar goed er zijn genoeg jonge dames die zelfs voor een kinderwens een BV ondergaan. Heel veel succes bij je zoektocht! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.