Ga naar inhoud

unicornmida : 20 april 2018 : Dr. Heintz : AZ. St. Lucas


Gast unicornmida

Aanbevolen berichten

Gast unicornmida

Dag iedereen! 

 

Ik ben 21 en heb altijd grote borsten gehad, maar de laatste jaren zijn ze enorm gegroeid. 

Na lang twijfelen, heb ik eindelijk de knoop doorgehakt! 

Ik word op de 20e geopereerd door dokter Heintz, ik voelde me er direct op mijn gemak bij. 

Ik heb wel wat last van zenuwen, zeker omdat ik heel gevoelig ben voor pijn, maar het zijn vooral positieve zenuwen! 

Ik ga van een G75 naar waarschijnlijk een C of D, ik heb gevraagd voor het kleinste mogelijk want ik wil écht geen grote borsten meer. 

Ik heb vooral stress voor de verdoving, zo helemaal verdoofd zijn is wel redelijk eng. Ook voor de ontwakening heb ik stress, iemand neg/pos ervaringen hier ? 

Ben je echt high als je opstaat of ben je nog redelijk nuchter? Is de pijn echt extreem? 

 

Groetjes 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @unicornmida. Gefeliciteerd met je beslissing. Da's de eerste moedige stap die je al genomen hebt. :35:

Als je wil weten hoe het mij vergaan is dan kan je mijn topic erover nalezen.

Ik heb een redelijk gedetailleerd operatieverslag geschreven.

Achteraf bekeken zou ik het meteen weer doen en alle dames met grote borsten die er hinder van ondervinden zou ik het aanraden.

De impact van mijn BVK op mijn leven is niet te geloven.

En die narcose (ik was nog nooit onder narcose of geopereerd) is mij heel goed meegevallen - en ja je moet vertrouwen hebben i de PC en iedereen die erbij betrokken is. Dat is misschien nog het moeilijkste aan alles. :1:

Ik tag @Desert-Rose en @best_boobie even dan kunnen ze een topic voor je aanmaken waar jij je ervaringen kan neerschrijven zodat andere dames er ook wat aan hebben.

Altijd fijn om een ander BVK-tje tegen te komen.

Ik ga je in ieder geval volgen en als je nog vragen hebt ... kom maar op.

Veel succes met je traject. :53:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@unicornmida

 

Hoi hoi

 

Fijn dat je toch uiteindelijk de knoop hebt doorgehakt, en ik denk dat er na de operatie echt een last van je schouders af gaat vallen.

Zenuwen horen erbij, maar probeer het maar gewoon allemaal een beetje over je heen te laten komen.

Voor de narcose zou ik me niet al te druk maken, je kunt wel aangeven bij de anesthesist dat je er zo tegenop ziet, meestal krijg je dan van te voren iets om rustiger te worden.

 

Als je eenmaal wakker gaat worden ben je meestal nog wel een beetje groggy, en over het algemeen val je steeds in slaap, maar dit is per persoon verschillend, sommige zijn ook vaak gelijk klaar wakker.

 

Qua pijn is het voor iedereen anders,maar met de goede pijnstilling rol je er over het algemeen heel goed doorheen.

 

Ik heb de titel even aangepast, hier in dit topic kun je nu alle updates en dadelijk ook je verslag ener gaan zetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Meis niet al te druk maken,lekker vast gaan dromen over mooie boobs.

 

x

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je beslissing !

De gevoelens die jij nu hebt hebben de meeste van ons meegemaakt. je bent angstig en onzeker en je weet niet wat je te wachten staat.

Ondertussen weet ik het wel. Ik ben een klein jaar geleden ook door hem geholpen en ik ben heel tevreden. Alles is goed verlopen. Mijn verslag kan je hier ook nog terugvinden maar ik ben al een paar pagina's verder geschoven. Sinds mijn bvk zit ik veel beter in mijn vel ! Ik zou het direct opnieuw doen!

Ik wens je het allerbeste toe. Laat alles maar over je komen. Laat je ons iets weten? ik schrijf niet veel meer maar lees nog graag alle verhalen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast unicornmida

Dag iedereen! 

 

Het is gebeurd! Gisteren was ik om 8u int ziekenhuis, heb ik een halfuurtje gewacht in de kamer en dan mocht ik weg naar de paza ruimte, de pc kwam hallo zeggen en daar achter een gordijntje had hij afgetekend. Hij vroeg wat ik wou en ik zei een C, liefst geen D en hij zei oke komt inorde. Toen mocht ik in bed kruipen en rond kwart na 9 kwamen de verpleegsters mij halen. 

Hop infuus ingestoken, na drie keer proberen prikken haha en dan zeiden ze slaapwel en ging ik naar dromenland. 

Ik werd wakker rond half 1 met heel wat misselijkheid en ik moest ook een beetje overgeven, had ook heel veel pijn en ze gaven mij pijnstillers en man die waren zalig! De pijn was direct weg, heb 2x pijnstillers gevraagd in de ontwaak zaal en dan rond 14u30 mocht ik naar mn kamer. 

De dokter kwam langs om te zeggen dat er 1 kg in totaal af was, dat het ook echt een mooi resultaat ging zijn. 

 

Nu ben ik thuis, mocht vanmorgen naar huis, en alles voelt oke. Heb niet te veel pijn, hier en daar een steek maar alles valt echt best goed mee. helemaal niet wat ik had verwacht! Ben heel tevreden dus. Ik kan redelijk goed slapen, af en toe neem ik een dafalgan en that's it. Maandag mag ik terug voor het verband er af halen en dan kan ik achter een sportbh gaan! spannenddd

 

Ik ben dus een trotse eigenaar van een C'tje! 

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.