Ga naar inhoud

Deuk in implantaten


Aanbevolen berichten

Wist niet goed waar ik het moest plaatsen dus ik dacht ik plaats het maar bij complicaties

 

hoi hoi ik ben nu zo’n 17 maanden po denk ik. Ben geopereerd door Frans straten ☺️ 400cc dualplane

Nu is het mij opgevallen dat ik aan allebei de zijkanten van mijn borsten best grote deuken heb, dit ziet er echt niet uit en begin mijn eigen nu ook best onzeker te voelen etc.. heb de kliniek meteen een mailtje gedaan maar weet iemand wat ik kan verwachten? De deuken zitten aan de buitenkant en het is echt opvallend draag verder geen push up bh’s ofzo dus daar zou het niet aan kunnen liggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

@khaleesii Hai, als je aangeeft dat er twee flinke deuken zichtbaar zijn aan de zijkanten dan zou dat dus betekenen dat je daar weinig tot geen bedekking heb met je eigen vetweefsel. Dan zie je dus de protheses heel goed in zijn vorm tegen je vel aan. Ben je intensief aan het sporten of aan het afvallen dat het nu zo extreem zichtbaar is? Mocht bovenstaande aan de orde zijn dan zal hij waarschijnlijk het advies geven om eigen vet bij te laten spuiten. Geen idee hoe dit verloopt met de kosten als je al 17 maanden bent en geen extra garantie erbij heb genomen.

 

Hoop dat hij met een passende oplossing voor je komt :71:

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.