Ga naar inhoud

Krachttraining en dualplane - vraag..


Gast Zwaan

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal! 

 

Ik ben een fanatiek sporter en doe nu zo'n 3 jaar aan fitness en zo nu en dan een groepsles daarnaast. Nu merk ik dat ik sinds ik weer rustig aan begonnen ben een aantal oefeningen weer te doen, waarbij ik mijn borstspier gebruik, deze gek voelen. Voor mijn gevoel duwen mijn borstspieren de implantaten naar buiten als ik deze aanspant of gebruik. Ik ben er nu alleen bang voor dat dit schadelijk kan zijn. Ik ben nu 4maand po en kan alles verder weer. Met sporten begin ik er nu alleen tegenaan te lopen dat ik bepaalde oefeningen weer wil oppakken (wel alleen lichaamsgewicht) maar dit dus eng vind.

 

Hebben jullie geruststellende woorden of moet ik dit echt laten?!

 

lieffsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey zwaan klinkt niet prettig, ik heb laatst het topic Crossfitters krachttraining fanaten gezocht aangemaakt. (of iets in die richting) even zoeken rechtsboven misschien staat daar je antwoord al tussen. Ik heb geen idee ben net 3 dagen po.

 

linkje;

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt bekend. Maar dit heb ik eigenlijk alleen in het begin gehad, voelt echt een beetje vies alsof er een alien in je tiet zit haha. 

Ben morgen een jaar PO en heb daar nu geen last meer van, al langer niet hoor maar kan me niet meer herinneren wanneer dit gevoel minder werd.

Wel eventjes oppassen dat je het niet gaan overbelasten, heb zelf bijvoorbeeld push ups pas heel laat weer opgepakt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.