Ga naar inhoud

Ervaringen Diana gabriels, artemedis (dr. Bruno demeyere) en wellness kliniek?


Eefie*

Aanbevolen berichten

Hallo

eindelijk mijn weg hiernaartoe gevonden :) want via Google een overload aan informatie over borstvergrotingen waardoor ik letterlijk verloren loop in het ‘borsten’bos :) Ik ben 33 jaar, mama van een stoere bijna 3-jarige kleuter ondertussen en heb mn hele leven al complexen over mn kleine borsten. Na mijn zwangerschap ook veel vermagerd en ja het eerste waar je dat aan merkt zijn borsten, en billen. Ondertussen bh’s moeten beginnen wegsmijten die vooraan gapen dus mijn besluit staat vast, ik wil een eerste consult plannen voor een borstvergroting. Zijn jullie tevreden van die privé klinieken waar ze zoveel reclame maken: wellness kliniek en Diana gabriels? Ik ga er wel vanuit dat die hun vak kennen en aan de lopende band doen. Veel bekende mediafiguren a la Pommeline gaan daar, dus ik denk

wel dat die daarover tevreden zijn. Of vertrouwen jullie eerder een privé kliniek die er niet zo uitspringt? (Al veel gehoord/gelezen van dr. Bruno demeyere- artemedis in Gent) ik weet echt niet waar een eerste consult te plannen dus elke tip of ervaring is welkom! Dank jullie wel alvast 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6/4/2018 om 23:32 zei Eefie*:

Hallo

eindelijk mijn weg hiernaartoe gevonden :) want via Google een overload aan informatie over borstvergrotingen waardoor ik letterlijk verloren loop in het ‘borsten’bos :) Ik ben 33 jaar, mama van een stoere bijna 3-jarige kleuter ondertussen en heb mn hele leven al complexen over mn kleine borsten. Na mijn zwangerschap ook veel vermagerd en ja het eerste waar je dat aan merkt zijn borsten, en billen. Ondertussen bh’s moeten beginnen wegsmijten die vooraan gapen dus mijn besluit staat vast, ik wil een eerste consult plannen voor een borstvergroting. Zijn jullie tevreden van die privé klinieken waar ze zoveel reclame maken: wellness kliniek en Diana gabriels? Ik ga er wel vanuit dat die hun vak kennen en aan de lopende band doen. Veel bekende mediafiguren a la Pommeline gaan daar, dus ik denk

wel dat die daarover tevreden zijn. Of vertrouwen jullie eerder een privé kliniek die er niet zo uitspringt? (Al veel gehoord/gelezen van dr. Bruno demeyere- artemedis in Gent) ik weet echt niet waar een eerste consult te plannen dus elke tip of ervaring is welkom! Dank jullie wel alvast 

Hoi Eefie! 

 

Spannend allemaal hé! Die zoektocht :) 

 

ik heb zelf drie verschillende pc’s bezocht en uiteindelijk gekozen voor dr Verdonck van de BBC in diest! Ik ben nu een weekje geleden geopereerd en ben super tevreden over de werking daar, allemaal zo vriendelijk en je voelt je er echt op je gemak ! 

 

Voordien bij de pc’s was ik echt een nummertje. Totaal niet klantgericht of dergelijke. Moest allemaal snel snel in orde gebracht worden. 

 

Over de klinieken die jij noemt kan ik niets zeggen. Al heb ik een paar dagen geleden wel wat gelezen over Diana Gabriels. Misschien kan je haar eventjes opzoeken? Denk dat de verhalen er nog wel zullen tussenstaan. 

 

In ieder geval heel veel succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.