Ga naar inhoud

Borst aan 1 kant plat/ deuk!!


ise

Aanbevolen berichten

Wil graag weten of iemand het zelfde heeft na een borstvergroting. Ongeveer 5 maanden geleden geopereerd en 300 Xx rond gekregen. Na een week of 4 zag ik dat mijn rechterborst aan de zijkant plat was en niet rond. Dit aangegeven en moest meer tijd afwachten, ma 3 maanden weer terug en nog steeds het zelfde verhaal. Pc zei idd dat get niet mooi is maar geen idee waardoor het komt. Nu moet ik wachten tot 6 maanden en dan gaat ze het evt bijwerken met lipofilling. Ben verder heel blij maar dit stoort me en is ook niet mooi in bikini. Ben ook niet berust in lipofilling omdat het heel erg wisselt per dag, de ene keer us het veel erger dan de andere keer dus lijkt me dat niet een goeie oplossing. Het voelt niet hard dus is ook geen kapselvorming. Wie heeft dit ook of weet eventueel waardoor het komt?? Of  heeft een oplossing??

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.