Ga naar inhoud

Dee83 : 29 juni 2018 : Dr. Klein : Bauland Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo,

ik ben nieuw op het forum en zal me even voorstellen. Ik overweeg een borstvergroting omdat na mijn tweede zwangerschap niets meer over is van mijn borsten die al klein waren (75A). Ik ben bij drie chirurgen op consult geweest, waarvan er twee mij doorverwezen naar het ziekenhuis omdat ze dachten dat ik in aanmerking kom voor een medische indicatie. Ik ga nu dat traject verkennen en lees met interesse jullie ervaringen.

groet Dee

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Dee83:

Hallo,

ik ben nieuw op het forum en zal me even voorstellen. Ik overweeg een borstvergroting omdat na mijn tweede zwangerschap niets meer over is van mijn borsten die al klein waren (75A). Ik ben bij drie chirurgen op consult geweest, waarvan er twee mij doorverwezen naar het ziekenhuis omdat ze dachten dat ik in aanmerking kom voor een medische indicatie. Ik ga nu dat traject verkennen en lees met interesse jullie ervaringen.

groet Dee

 

Hier een link 

Misschien dat dit je verder helpt.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoii,

 

Ik ben op 28 maart geopereerd in de bergman clinic in Bilthoven. Alles is vergoed door de zorgverzekering. Ik had geen borstplooi en 7mm klierweefsel. 

 

Na de echo en verwijzing van de huisarts ben ik naar de bergman clinics geweest, zij hebben de aanvraag ingediend bij de verzekering en binnen 1 week had ik akkoord van de verzekering. 

 

Veel succes hoor! =) 

 

Xx 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Even een update> 
Ik ben bij het ziekenhuis geweest, maar de sfeer en klantgerichtheid van een privékliniek bevalt mij meer. Na wat speuren op het forum kwam ik bij Bauland uit. Het consult gaf mij een goed gevoel. Vanaf dat moment ging het snel. Bauland diende de aanvraag in bij mijn zorgverzekeraar en binnen 2 werkdagen had ik akkoord. 29 juni word ik geopereerd door dokter Klein! Ik heb ontzettend veel gehad aan dit forum tijdens de oriëntatie en nog steeds. Heel fijn om jullie ervaringen te lezen! Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Afgelopen vrijdag ben ik geopereerd door dr. Klein. In totaal ben ik ongeveer 4 uur in de kliniek geweest. Ik ben erg tevreden over de manier waarop ik behandeld ben door alle medewerkers. Heel begripvol en constant bezig om je gerust te stellen. Pijn heb ik (nog) niet. Nu geduld hebben, totdat de protheses de juiste positie innemen... Tot nu toe ben ik alleen maar blij dat ik deze stap heb genomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.