Ga naar inhoud

Denca : 5 september 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

3 minuten geleden zei Denca:

 

Donderdag moet ik terug voor de eerste controle en krijg ik een borstband voor ‘bovenop’ m’n borst. Dit is, zo heb ik mij laten vertellen, voor het juist doen zakken van de prothesen. Dat ze mooi op hun plek komen. Ik heb begrepen dat iedere chirurg hier anders over denkt, de ene doet het wel & de andere niet. 

Straten van Heyendael kliniek adviseert hem wel, dus ik volg mijn pc. 

 

Merk wel dat in al veeeeeel meer kan dan toen ik net 1 dag po was. Ik kan mezelf aankleden, deuren openen, thee zetten, krijg zelfs m’n haar in een knot.

 

Lichaam herstelt heel snel inderdaad! Gelukkig maar :D.  

@Denca enig idee hoe lang je de band zal moeten dragen? Lijkt me net iets moeilijker om te verbergen onder kledij dus ik zit met mijn hoofd al bij "wat moet ik aantrekken na de operatie zodat je de sport BH niet te veel ziet als ik terug aan het werk ga". Maar lijkt dat ik nu misschien ook zal moeten rekening houden met een band :huh:

 

de moeder van mijn ex had ooit een facelift laten doen. Ze zag eruit alsof ze was aangereden door een vrachtwagen. Was zo verbaasd hoeveel er al genezen was na een week! Dus ben blij om te horen dat het al heel wat beter gaat met je armen. :43:(> dit zal je wel nog niet kunnen denk ik hehehe ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 213
  • Created
  • Laatste Reactie
5 minuten geleden zei Kelly_E:

@Denca enig idee hoe lang je de band zal moeten dragen? Lijkt me net iets moeilijker om te verbergen onder kledij dus ik zit met mijn hoofd al bij "wat moet ik aantrekken na de operatie zodat je de sport BH niet te veel ziet als ik terug aan het werk ga". Maar lijkt dat ik nu misschien ook zal moeten rekening houden met een band :huh:

 

de moeder van mijn ex had ooit een facelift laten doen. Ze zag eruit alsof ze was aangereden door een vrachtwagen. Was zo verbaasd hoeveel er al genezen was na een week! Dus ben blij om te horen dat het al heel wat beter gaat met je armen. :43:(> dit zal je wel nog niet kunnen denk ik hehehe ;) 

Borstband moet ik ook 6 weken dag & nacht dragen.. ik ben al aan het online shoppen geslagen, want inderdaad je kan het niet makkelijk verbergen :(. 

 

Word je ook bij Straten geopereerd? Wanneer word jij geopereerd ? 

 

Hahahaha helaas niet nee. Was het maar zo’n feest, wordt ook voorgeschreven om 2 weken je armen naast je lichaam te houden & daarna nog 4 weken rust als in; geen zware dingen tillen, geen zware huishoudelijke taken enz enz.. vooral dat laatste is erg (!) vervelend ;).

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Denca:

Borstband moet ik ook 6 weken dag & nacht dragen.. ik ben al aan het online shoppen geslagen, want inderdaad je kan het niet makkelijk verbergen :(. 

 

Word je ook bij Straten geopereerd? Wanneer word jij geopereerd ? 

 

Hahahaha helaas niet nee. Was het maar zo’n feest, wordt ook voorgeschreven om 2 weken je armen naast je lichaam te houden & daarna nog 4 weken rust als in; geen zware dingen tillen, geen zware huishoudelijke taken enz enz.. vooral dat laatste is erg (!) vervelend ;).

@Denca Ik heb nog geen operatie datum vastgelegd want ik moet eerst nog langs voor een consult. Heb zojuist een afspraak bij dr. Straten vastgelegd op donderdag 20 september en op vrijdag 21 september ga ik bij dr. Van der Weij langs. Leuk dat ik ze net achter elkaar kon inplannen, zo zit het advies van Straten nog fris in mijn geheugen als ik bij Van der Weij binnen stap de volgende dag. Ben dus heel benieuwd wat ze alle twee gaan zeggen want ik ben fan van beiden hun werk :33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 8 dagen po. 

 

Voor controle naar de kliniek in Groesbeek geweest, werd ontzettend goed geholpen. Ze bekeek/voelde m’n borsten goed. Houd wel wat vocht vast, maar daarentegen heb ik hele kleine littekens vertelde ze. Normaal 5-6 cm die van mij zijn 3 cm. Ben ik super gelukkig mee! 

 

Verder al mijn vragen netjes beantwoord. Zou alweer auto mogen rijden, mag langzaamaan gaan proberen op m’n zij te liggen, kussen onder m’n borst. Ga ik vanavond eens proberen. Auto rijden laat ik nog even. Ben nog een goede week vrij, dus blijf lekker thuis. Als laatste gaf ze aan dat ik vanaf maandag litteken crème mag gaan smeren. 

 

Gaat allemaal super voorspoedig dus! Heb ook geen pijn. Nu wel die borstband, zit niet heel comfortabel, maar zou het zakken van de prothesen bevorderen, dus dat doen we dan maar de komende 5 weken. 

 

Super positief nog steeds dus ! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Oxygen:

Goed nieuws!! Wat fijn allemaal.

 

Moet je de borstband dag en nacht dragen?

 

Helaas wel ja :rolleyes:..

 

Was eindelijk gewend aan die BH. Nu met die band is weer even wennen. Zit allemaal wat strakker. 

Kleding staat ook minder leuk ;). Alles voor het mooie eindresultaat!! 

 

Nog een weekje Oxygen, ben je er klaar voor? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Jesssi:

Super! Wel balen van die borstband.. das best lang ook.

Maar ach op een heel mensen leven valt het erg mee;-)

Zet hem op! 

 

Nou precies, liever die 5 weken mét band en straks mooie borsten dan nu eigenwijs, borstband niet dragen en langer met hoge borsten zitten. Haha ze mogen nu echt wel gaan zakken. 

 

Dank je wel meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Denca:

Vandaag 8 dagen po. 

 

Voor controle naar de kliniek in Groesbeek geweest, werd ontzettend goed geholpen. Ze bekeek/voelde m’n borsten goed. Houd wel wat vocht vast, maar daarentegen heb ik hele kleine littekens vertelde ze. Normaal 5-6 cm die van mij zijn 3 cm. Ben ik super gelukkig mee! 

 

Verder al mijn vragen netjes beantwoord. Zou alweer auto mogen rijden, mag langzaamaan gaan proberen op m’n zij te liggen, kussen onder m’n borst. Ga ik vanavond eens proberen. Auto rijden laat ik nog even. Ben nog een goede week vrij, dus blijf lekker thuis. Als laatste gaf ze aan dat ik vanaf maandag litteken crème mag gaan smeren. 

 

Gaat allemaal super voorspoedig dus! Heb ook geen pijn. Nu wel die borstband, zit niet heel comfortabel, maar zou het zakken van de prothesen bevorderen, dus dat doen we dan maar de komende 5 weken. 

 

Super positief nog steeds dus ! 

 

 

@Denca dus je moet die borstband nu 8 dag po pas beginnen dragen? En dat nog voor 5 weken nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Kelly_E:

@Denca dus je moet die borstband nu 8 dag po pas beginnen dragen? En dat nog voor 5 weken nu?

Heeey Kelly,

 

Ja bij Heyendael kliniek / drs Straten, ga je na ongeveer een week terug voor controle en dan krijg je de borstband. Die draag je dan tot aan het moment je 6 weken PO bent en dus weer gewone bh’s aan mag. Dag en nacht :D... 

 

De ene kliniek doet het wel & de andere niet. Vroeg aan haar waar dat mee te maken had, ze vertelde mij dat het een keus van de arts is. De borstband bevorderd het zakken van de prothesen. 

 

Alles voor de mooie borsten!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Denca:

Heeey Kelly,

 

Ja bij Heyendael kliniek / drs Straten, ga je na ongeveer een week terug voor controle en dan krijg je de borstband. Die draag je dan tot aan het moment je 6 weken PO bent en dus weer gewone bh’s aan mag. Dag en nacht :D... 

 

De ene kliniek doet het wel & de andere niet. Vroeg aan haar waar dat mee te maken had, ze vertelde mij dat het een keus van de arts is. De borstband bevorderd het zakken van de prothesen. 

 

Alles voor de mooie borsten!

 

@Denca bedankt voor heb berichtje. Ik zal het volgende week zelf ook even aanhalen op de consultatie bij dr. Straten. Misschien kijkt hij hoe het er na 8 dagen uit ziet en beslist dan of je het nodig hebt of niet? Zie ik niet zo zitten (ivm verbergen op het werk maar gelukkig heb ik veel jasjes en kan ik het daarmee + sjaal wel camoufleren) maar zoals je zegt als het moet dan moet het en alles voor mooie borsten e ;) daar ga ik echt geen risico's mee nemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Denca:

 

Nou precies, liever die 5 weken mét band en straks mooie borsten dan nu eigenwijs, borstband niet dragen en langer met hoge borsten zitten. Haha ze mogen nu echt wel gaan zakken. 

 

Dank je wel meis!

Precies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Denca:

Heeft ermee te maken dat ik ronde prothesen heb en jij volgens mij anatomische ? 

 

Heb nu net een uur de Carefix Ava aan, zit echt ontzettend lekker! Absoluut een aanrader. 

Lekker is die he!!

Had hem meteen al na de operatie aan, geen minuut spijt van en toch vd week ook maar een witte besteld :1big_boobs:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Bloemmetje:

@Denca heb jij s ochends ook zn moeite met opstaan?

Ik ben dan helemaal stijf en lijkt wel een blok beton ipv tieten :4:

Oh houd op. Het is echt niet grappig. 

Andere kant, die buikspieren worden goed getraind.

maar net wat je zegt een betonblok, behoorlijk vervelend :(.

 

hoe gaat het verder ?

 

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-9-2018 om 16:25 zei Denca:

Voor de meiden die het leuk vinden. Ik heb een foto in m’n album geplaatst. Ik heb al wat meiden toegang gegeven. Sorry als ik je vergeten ben. Vraag me maar om toegang, dan geef ik je een kijkje naar mijn nieuwe borsten.

 

Sorry lieve meiden, maar ik ben zo trots && blij :33::wub:

 

 

Hoi,

Wat leuk om jou verslag en ervaring te lezen! Ik krijg 23 oktober een borstvergroting bij Frans straten. Ik ben nieuwsgierig naar jou nieuwe boobies! Zou ik de foto’s mogen zien?

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Triesie:

 

 

Hoi,

Wat leuk om jou verslag en ervaring te lezen! Ik krijg 23 oktober een borstvergroting bij Frans straten. Ik ben nieuwsgierig naar jou nieuwe boobies! Zou ik de foto’s mogen zien?

 

Xxx

@Denca mag ik ook nog even kijken? Ik dacht dat ik je foto's al gezien had maar zie nu niets meer..
Donderdag mag ik namelijk zelf langs bij Straten :43: eerste consultatie komt eraan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden, 

 

Mijn foto heb ik weer verwijderd. Voelde toch niet helemaal goed om m'n blote borsten op het internet te hebben staan. Excuses! 

 

Ben bijna 2 weken PO. Ze zijn aan het zakken, kan ook haast niet anders met die borstband :rolleyes:.. Rechts heb ik meer last van dan van links. Zal erbij horen denk ik. 

 

Nog een weekje thuis & dan weer aan het werk, hopelijk gaat het lukken. Heb een kantoorbaan, dus alle vertrouwen in.. Maar toch wat angstig dat ik het teveel ga belasten, laptop meenemen, zware deuren openen, etc etc .. Collega's weten gelukkig overal van, dus ze zullen me wel helpen waar nodig!

 

Liefs.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.